Rituaalit salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nike_Air
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Onhan noita... ikävä kyllä :)

- Samaan kaappiin tai naulakkoon aina tavarat

- Painan aina vähän väliä painoja takaisin tangon juureen vaikka ne ovat jo siellä :david:

- Pieni horppy vettä ennen ja jälkeen sarjan

- Rauhatonta kävelyä ympäri salia (2-3min ehtii jo aika monta lenkkiä tekemään :) )

- Ilkeä ilme kasvoille aina ennen sarjan aloittamista

+ jotain muitakin varmaan mitä itse ei edes noteeraa.

Aina kun teen mavea, niin pitää renkutella sitä painoa siellä maassa n. 40 cm matkalla. Tänään renkuttelin myöskin, kun tein pukeilta vetoa. Niinhän siinä sitten kävi, että toinen puoli tippui maahan ja ei kun vaan sörkkimään koko systeemiä takas kokoon. Pitäs päästä eroon tuosta tavasta. Vie voimia ja paineet. Tjsp...

- Painan aina vähän väliä painoja takaisin tangon juureen vaikka ne ovat jo siellä :david:

- Rauhatonta kävelyä ympäri salia (2-3min ehtii jo aika monta lenkkiä tekemään :) )

- Ilkeä ilme kasvoille aina ennen sarjan aloittamista

+ jotain muitakin varmaan mitä itse ei edes noteeraa.

Oikein säikähdin kun luin noi sun jutut...Mulla on aivan samat!

- Samaan kaappiin tai naulakkoon aina tavarat

jep,mä teen näitä myöskin :)

-Aina joku random kaappi pukkarissa, jonka olen unohtanut reenin loputtua ja saan etsiä sitten, että missä se takki ja kengät yms on. (lukitsemattomat kaapit päällysvaatteille) :david:
-Aina johonkin random paikkaan vesipullo hörpyn jälkeen, joten saa sitten etsiä kissojen ja koirien kanssa sitä kun suuta kuivaa seuraavaksi. :david:
-Painoilla ei ole mitään väliä onko samanlaiset tangon molemmissa päissä, kunhan on sama määrä ;)

-Hävitän ja unohdan aina juomapulloni johonkin.
-Aina sama kaappi

:offtopic: Tuli tuosta samanlaisista kiekoista mieleen, että oon joskus nähnyt kun tuttu teki kyykkyä siten, että tangon toisessa päässä oli puolet enemmän rautaa. Mikähän idea tuossa mahtoi olla...?:confused: joku tasapainoharjoite vissiin. Raudat ei kyllä ollut kovin hurjat, muistaakseni 20kg toisella puolella ja kymppi toisella.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
:offtopic: toiselle jalalle enemmän rasitetta, jos jalka kehittynyt hitaammin. Itse huomannut juuri kyykyssä nostavansa enemmän oikealla jalalla kuin vasemmalla. Käyttänyt samaa keinoa asian korjaamiseksi.

-Ennen raskaita (penkki) sarjoja täydellinen rauhottuminen hetkeks, ja kova keskityminen.
-Kämmenistä tulee nypittyä noita kovettumia
-Jos radiosta tulee hyvä biisi, niin alan jaloilla "rummuttaan", mutta en todellakaan niin kovaa, että muilla reenaajilla palaa käämit.
-Painot tankoo tekstit ulospäin

Tavaksi on tullu otettua aina nro. 37 kaappi salilta jos se on vapaa. Ja tavaksi on tullut kanssa kadotella sitä vesipulloa muutaman metrin matkalla moneen kertaan.

-Painot tankoo tekstit ulospäin

Kuinkahan yleinen tapa tämä on? Mulla se on ainakin pakkomielle. Jos nostaa vieraan kaverin kanssa, joka laittaa levyt teksti sisäänpäin, niin en kehtaa sanoa tai kääntää, mutta on kyllä nostaessa melkein ahdistunut olo.

Ennen kovaa sarjaa penkissä luen äänettä luvut yhdestä kymmeneen niin, että huulet vähän liikkuvat. Varmistajasta näyttänee, että hoen jotain mantraa tai rukousta.

Muissa liikkeissä ei ole niin suurta merkitystä, mutta penkkiin mennään kuin temppeliin ja kaikkia pyhiä rituaaleja noudattaen. Noilla rituaaleilla kai on keskittymistä parantava vaikutus. Kun tekee aina kaiken täsmälleen samoin, vakioi olosuhteita ja itse nostoon vaikuttavia satunnaismuuttujia on silloin vähemmän IMO. Hölmöiltä ne voi silti näyttää.

Itellä kans tuo sama veden hörppiminen. Myös pukukopissa samalle paikalle aina ja jos "minun " paikka on varattu hieman ärsyttää:lol2: Hien pyyhkiminen on kanssa melkeen pakollista vaikka ei niin kova hiki olisikaan. Ja tietysti reeneissä tulee tehty usein liikkeet samassa järjestyksessä..

-Kämmeniä nypin itsekin

-Ennen jokaista raskasta penkkisarjaa, menen paikoilleni ja puhallan tankoa (alhaalta)... kai puhallan ne pölyt pois tai jotain. :) ... Tullut vain sellainen tapa, joka auttaa keskittymään.

-Kävelen hermostuneesti edestakaisin ja heiluttelen käsiä kevyesti (etenkin ennen raskaita sarjoja).

...Siinähän niitä...

Kämmeniä nypin, ja kynsiä tarkastelen.

Tai suin partaa.

Kääntelen käsiä vastakkain niin, että ranteet ottaa rystypuolelta kiinni toisiinsa. Kääntelen muutenkin käsiä aina sisään päin, kun tuntuu auttavan kipuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom