ristikkäistalja alhaalta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuomo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
siis tämmönen rintaliike, mitä ootte mieltä? vedetään kädet tohon eteen alaviistosta ja kunnon supistus loppuun.
minusta aivan mahtava rintaliike, täydellinen tuntuma rintaan eikä laisinkaan etuolkapäihin

HYvä jos toimii..
Mä en taas saa kunnon tuntumaa rintaa kirveelläkää..Aina etuolkapäät niin peijakkaan kipeenä rintatreenien tiimoilta.. =/
Ooon totaki hommaa joskus testannu mut vois alottaa tekee uudestaa jos nyt vaik onnistuis kohdistamaa tehon just rintalihaksii .

mulla oli tuo sama ongelma kun sulla ja luulin että kohta pitää ottaa se kirves avuksi. mutta kaikki olikin vain suoritustekniikan hiomisesista kiinni. kannattaa pyytää jotain osaavaa konkaria neuvomaan.

purista oikeen kunnolla rintalihaksilla ja pidä se supistus loppuasennossa pari sekuntia. kyllä toimii :kippis1:

Viparit maaten on kuningasliike rinnalle. Itellä saa ainaki kunnon tuntuman ja poltteen tissilihaksiin.

Oikein hyvä liike rintatreenin viimeistelyyn. Mulla toimii sekä ylhäältä että alhaalta tehty ristikkäistalja yhtä hyvin, rintaan saa loistavan tuntuman eikä etuolkapäät rasitu. Vaihtelun vuoksi vuoroin ylhäältä, vuoroin alhaalta.

Suositut

Back
Ylös Bottom