Pari kuukautta sitten aloittelin koko kropan treenaamisen ja hyvin olen tähän asti omasta mielestäni edistynyt. Ainoa minua häiritsevä ongelma on, että en saa suuriin rintalihaksiini ollenkaan minkäänlaista rasitusta aikaiseksi. Olen kokeillut normaalia-, sekä vinopenkkiä, mutta tuntuu siltä kuin treenaisin olkalihaksiani, sillä kertaakaan en ole tuntenut rintalihaksissani kipua, ainoastaan olkalihaksissa ja hartioissa, ne ovat kyllä sitten kasvaneet ;) Ainakin mitä olen kuullut, penkkipunnerruksen pitäisi nimenomaan rasittaa eniten isoa rintalihasta... Teenkö jotain väärin? Minulla on isot rintalihakset, mutta löysät... Yläosat eivät niinkään, mutta etenkin nännien alapuolelta on pelkkää löysää, eli miten saisin nimenomaan rintalihasten alaosaa kehitettyä? Tai niin, neuvokaahan ensin miten saan ylipäätään rasitettua rintalihaksiani? ;D Niin ja läskiä tisseissäni tuskin on kauheasti, sillä kesällä laihdutin 60kg asti ja olin n. 170cm pitkä ja tissit oli ja pysy... Tietysti, jos mikään ei auta tähän, on mahdollista että olen XXY-mies mutta uskoisin kuitenkin saavani rintalihakseni kiinteämmäksi, mikäli tuntisin tuskaa niissä treenin aikana ja sen jälkeen ;)