Rintalihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moimoi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuulostaa siltä, että teet penkkiä "lahnana" ja päästät olkapäät nousemaan - Itsellä oli sama vaiva 5kk. (eilen tämän vasta itsekkin tajusin, ja ensimmäistä kertaa meni treeni oikeasti vain tisseille :D)

Kun asetut penkkiin makuullesi, niin pidä latsit painettuna yhteen äläkä anna takaolkapäiden nousta penkistä punnertaessa (ainakaan hirveästi).

Kyllä suurimmalla osalla penkki/dippi toimii parhaiten rintaan...

Ehdotan että pyydät jonkun joka on treenaillut vähän kauemmin mukaan salille ja pyydät häntä näyttämään oikeen tyylin penkissä...

Esim. mä pyydin broidin messii ja se opetti ja sitten rintalihakset o alkanu kasvaa aika lupaavaa vauhtia

Dippi on ehkä vielä parempi ojentajaliikkeenä, kuin varsinaisesti rinnalle, tosin tuleehan siinä epäsuoraa, mutta en usko, että se olisi verrattavissa suoriin punnerrusliikkeisiin teholtaan, jos rintalihaksia haluaa kasvattaa.

Dippi on ehkä vielä parempi ojentajaliikkeenä, kuin varsinaisesti rinnalle, tosin tuleehan siinä epäsuoraa, mutta en usko, että se olisi verrattavissa suoriin punnerrusliikkeisiin teholtaan, jos rintalihaksia haluaa kasvattaa.
Dippi on hyvä alarintaliike, siitä ei pääse mihinkään. Mutta totta puhut, mm. ristitalja hakkaa dipin mennen tullen, vaikkei punnerrusliike olekaan.

Dippi ottaa aika puhtaasti ojentajiin kun tekee liikettä täysin suorana, katso että jalat ovat suoraan ala puolellasi.

Itse kun tein etu kenossa, eli jalat takana, ja keho edessä, niin ihmettelin miksi ei tunnu yhtään ojentajissa...

No seuraavana päivänä selkis kun rintalihakset oli tosi arat :) Paljon aremmat kuin mitä olen penkillä saanut. Eikä siis ollut rintapäivä.

mee selältes penkille ja teet vipareita

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom