- Ikä
- 29
Ei kannata tuijottaa liikaa ikää tai tieteellisiä meriittejä vaan mitä heppu hoitaa. Kokenut tekonivelortopedi ei välttämättä ole koskaan moista vammaa koskaan leikannut ja suhtautuu siihen että ei pysty mitään... Vanhojen rintalihasvammojen hoitaminen on semmosta mitä ei moni ortospede nähnyt/tehnyt koskaan, eikä pidäkkään tehdä...minä olen leikannut alueeni (ja vähän alueen ulkopuoleltakin) kaikki rintalihasvammat viimiset 8 vuotta ja niitä vanhoja ei tule vastaan edes joka vuosi...maakunnassa on about 15 aktiivista ortospedeä ja minä olen käytännössä ainoa jonka noihin kannattaa edes koskea, koska niitä on niin vähän että ei niistä kokemusta saa kuin ehkä se yks per sairaanhoitopiiri.
Kannattaa siis kuulostella kuka maakunnassa niitä hoitaa, olkaortopedi mielellään...se voi olla myös vain julkisella puolella.
Jeps. Tämä siis mainosti että kokenut urheiluvammojen hoidossa. Listattu todella montaa eri osa-aluetta. Mm. olkapään alueen leikkaukset.
Ensi viikolla viisastun käyn näytillä. Pitää siitä sitten katsella seuraavat askelmerkit.