Itsellähän on tämä tilanne nyt myös. Jos joku tuota minun threadiani (otsikolla kiertäjäkalvosimeen viitaten) on lukenut niin siinä on enemmän tuosta "historiasta". Mutta lyhyestä virsi kaunis niin ilmeisesti vasen rintalihas on tuolta käsivarresta irti, todennäköisesti kokonaan. Ja tämä tapahtui tosiaan jo 3kk sitten, ja oikeata hoitoa sille ei ole tullut kun ei alunperin edes kunnolla tutkittu. Nyt kun kävin tiistaina lääkärissä niin ihan täysin pihalla oleva lääkäri. Eräs kuvaavan helmi kommentti lääkäriltä oli että verenpurkauma kuulemma olisi rintalihasvammaan väärässä paikassa, kun oli käsivarressa eikä rinnassa. No hitto, jos se lihas repesi irti tuolta käsivarren kiinnikkeestä, kuten selitin oireiden ja ulkoisten seikkojen perusteella epäileväni, niin eiköhän se käsivarteen vuoda. Argh.
Vasta 30. päivä sain ajan ultraäänikuvaukseenkin (vaikka jotenkin olen käsityksessä että infrapunakuvauskin olisi parempi?). Tiedä sitten mitä tässä tekisi. Kunnallinen on kuraa, yksityiseen ei oikein rahaa. Oikean diagnoosin ja sitä kautta (sanoisin että satavarmasti) leikkauksen tarvitsisi. Jos kyseessä on tosiaan vain tuo kiinnikkeen repeäminen, niin sen kuulemma onneksi voi paljonkin "myöhästyneenä" leikata. Täytyy toivoa että näin on sitten minunkin kohdallani.
No, joka tapauksessa saa päätä hakata seinään ihan kunnolla sekä omasta aiemmasta sokeudesta että lääkäreiden edelleen jatkuvasta sokeudesta.
Vasta 30. päivä sain ajan ultraäänikuvaukseenkin (vaikka jotenkin olen käsityksessä että infrapunakuvauskin olisi parempi?). Tiedä sitten mitä tässä tekisi. Kunnallinen on kuraa, yksityiseen ei oikein rahaa. Oikean diagnoosin ja sitä kautta (sanoisin että satavarmasti) leikkauksen tarvitsisi. Jos kyseessä on tosiaan vain tuo kiinnikkeen repeäminen, niin sen kuulemma onneksi voi paljonkin "myöhästyneenä" leikata. Täytyy toivoa että näin on sitten minunkin kohdallani.
No, joka tapauksessa saa päätä hakata seinään ihan kunnolla sekä omasta aiemmasta sokeudesta että lääkäreiden edelleen jatkuvasta sokeudesta.