Rintakipu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko tavallista että dipissä tuntuu pientä "kipua" rinnan keskiosassa. Ei niinkään ole kipua, mutta siis sellaista jännää tunnetta, ja on enemmän oikealla. Alkanut tuntua myös punnertaessa, siitä lähtien kun aloin dippejä tekemään. Eihän tuo varmaan mitään vaarallista ole?

Itse kärsin myös tuosta kunnes kavensin dippiotetta ja rupesin tekemään dipit pystymässä asennossa. Mitä enemmän nojaat eteenpäin sitä enemmän se dippi ottaa rintaan. Kapeampi ote ja pystympi asento niin menee enemmän ojentajille.

Itellä tuntuu kanssa välillä, varsinkin raskailla lisäpainoilla tai sarjojen loppupuolella. Ei oo häirinny sen enempää, enkä oo pahemmin välittäny siitä.

Mietin vain sitä, että toivottavasti ei oikea rinta pääse vielä edemälle kehityksessä, koska vasen laahaa jo nyt jonkin verran.

Sanoisin, että tuo outo tunne rinnassa eli pieni kipu, johtuu kireistä rintalihaksista. Venyttely ja hieronta on mun neuvoja asiaan. Itselläkin oli joskus kipua dippiä tehdäsä ja auttoi, kun tennispallolla hieroin aika brutaalista rintalihoja ja venyttelin siinä samalla.

Fasetti lukko rintarangan alueella ainakin mulla aiheutti kyseisen vaivan. Dipissä tuli ja nyt venyttelyn seurauksena rintarangan liikkuvuus parempi, eikä vaivaa enää.

Itsellä oli myös keskellä rintaa todella kovaa kipua kun aloin ekoja kertoja dippiä tekemään, mutta kun varoen alkaa tehdä ensin kerran viikkoon niin kohta kipu häviää kun tottuu.

Mulla kanssa tuota vaivaa ja haittaa pelkästään dipeissä (lähinnä jos tekee lisäpainoilla). Pitäisiköhän vain alkaa tekemään aktiivisesti jos se siitä helpottuisi.

Sanoisin, että tuo outo tunne rinnassa eli pieni kipu, johtuu kireistä rintalihaksista. Venyttely ja hieronta on mun neuvoja asiaan. Itselläkin oli joskus kipua dippiä tehdäsä ja auttoi, kun tennispallolla hieroin aika brutaalista rintalihoja ja venyttelin siinä samalla.
Jos se tuntuu "keskiosassa" niin varmaan rintalasta vaan venyy. Itsellä ainakin jos antaa mennä liian alas niin venyy rintalasta ja tuntuu painetta ja hieman kipua

Jos se tuntuu "keskiosassa" niin varmaan rintalasta vaan venyy. Itsellä ainakin jos antaa mennä liian alas niin venyy rintalasta ja tuntuu painetta ja hieman kipua

Joo voi tietty johtua tuostakin, mutta ongelma multa lähti aukasemmalla rintalihaksia. Eivät ne kireät lihakset ainakaan auta tuohon hommaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
fasetti tai alkava tiezden syndrooma, kolme viikkoa oli itellä jotain noiden tyyppisiä oireita. Ärsyttävä pistävä kipu juuri solisluun alapuolella oikealla ja selässä oikealla. sou not, treeniä modifoituna, kyl se siitä sitten korjaantu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom