Rintakehän laajennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
36
mitä liikkeitä kannattaisi tehdä et rintakehä kasvais? perskele ku vatsalihakset on paljo isommat ku rintakehän ympärys.

kiittiks :worship:

Noh itte oon huomannu ku oon duunaillu vipunostoa takaa maaten niin on rintakehä kasvanu kokoa tai laajentunut (siis ei pelkästää lihasten myötä).

Tiedä sitten kuinka paljon perää tässä on, mutta joskus olen nähnyt tehtävän tämmöistä:
Kovan kyykkysarjan päälle superina kova sarja pulloveria, joskus tullut testattuakin ja pistää aika koville. :urjo:

Originally posted by d0n
vipunostoa takaa maaten...

oon aika alottelija, ni selitätkö viel ton liikeen?

kiitti Richard75, tota pulloveria vois huomenna koittaakki ku se näyttää kehittävän suht paljo rinnan lihaksia. :D

hmm.. sössin sit pahemman kerran. Miksköhän mä ton edellisen postasin. Vois auttaa et lukee noita postauksia vaikka ihan järjestyksessä ja ajatuksen kera. Et, ignore toi mun edellinen.

Originally posted by KäveleväRuumis
mitä liikkeitä kannattaisi tehdä et rintakehä kasvais?

...rintakehän ympärys...

Ylätalja( ja kaikki selkä liikkeet), penkkipunnerrus (ja kaikki rintaliikkeet). Noilla pitäisi tulla rintakehään ympärystä.

Maastaveto ja kyykky ovat myös mainitsemisen arvoisia tässä threadissa, jos oikealla hengitystekniikalla näitä tekee niin kyllä se rintakehä kasvaa :whip:

Elikkä, laitan nyt tään jatkoksi kun kerran tuli puheeksi... elikkä tuosta oikeasta hengitystekniikasta...

Millainen tämä on?
Mitä tehdä kyykussä/m.vedossa? onko niissä omat niksinsä?

Kuulemma ei tuo vyötärökään oikein paisuisi jos osaisi oikeat tekniikat...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Enpä oikein jaksa uskoa, että rintakehä millään liikkeillä kasvais...
Rinnanympärys on sitten eri juttu.

Originally posted by KäveleväRuumis
mitä liikkeitä kannattaisi tehdä et rintakehä kasvais? perskele ku vatsalihakset on paljo isommat ku rintakehän ympärys.

kiittiks :worship:

kyllä henk.koht. olen sitä mieltä että rinnanympärys (rintakehää ei saa kasvatettua) kasvaa parhaiten rinnan ja yläselän MONIPUOLISELLA treenillä...mikään yksittäin liike ei tee autuaaksi!

Kun itse olin 16-17v ni eräs massiivinen kilpaileva kehonrakentaja kehoitti tekemään pulloveriä,koska laajentaa nuorella iällä tehtynä kuulema rintakehää.Rintarangan yms.rustot kun ei vielä silloin ole niin kovaksi luutuneet on rintakehän laajeneminen mahdollinen muutenkin kuin pelkästään lihaksilla.:thumbs:

Originally posted by Sustanooli
Kun itse olin 16-17v ni eräs massiivinen kilpaileva kehonrakentaja kehoitti tekemään pulloveriä,koska laajentaa nuorella iällä tehtynä kuulema rintakehää.Rintarangan yms.rustot kun ei vielä silloin ole niin kovaksi luutuneet on rintakehän laajeneminen mahdollinen muutenkin kuin pelkästään lihaksilla.:thumbs:

Ei kai nyt 16 vuotiaat mitään vauvoja ole:confused:
Pulloveri on hyvä lämmittelyliike, eikä mikää rintakehän kasvattaja:david:

Originally posted by Sustanooli
On tietoa! :worship:
... ja kokemusta. Raskaan penkkitreenin jälkeen mikään ei ole sen "avartavampaa" - ihan kirjaimellisessa merkityksessä - kuin pullover. Sekä avartaa ja laajentaa rintakehää että vaikuttaa kainalontakaisiin selkälihaksiin. Jos tekee pienehköillä painoilla on myös verryttävää rinta- ja olkapäälihaksille kuin myös yläselälle (siis kainalontakaisille).

nimim. Kokemusta on

Originally posted by Metri
... ja kokemusta. Raskaan penkkitreenin jälkeen mikään ei ole sen "avartavampaa" - ihan kirjaimellisessa merkityksessä - kuin pullover. Sekä avartaa ja laajentaa rintakehää että vaikuttaa kainalontakaisiin selkälihaksiin. Jos tekee pienehköillä painoilla on myös verryttävää rinta- ja olkapäälihaksille kuin myös yläselälle (siis kainalontakaisille).

nimim. Kokemusta on

:kuvia: ennen ja jälkeen pulloverin. Mitäs jos tekee pelkkää pulloveria about 10 vuotta, niin olisko kroppa semmoinen sateenvarjon muotoinen, joka olisi tosi cool?

Originally posted by Battle
:kuvia: ennen ja jälkeen pulloverin. Mitäs jos tekee pelkkää pulloveria about 10 vuotta, niin olisko kroppa semmoinen sateenvarjon muotoinen, joka olisi tosi cool?
Kokemukseni perustuu siihen, että miun kohalla pullover oli oiva ryhtiliike. Se veti penkkipunnerruksessa eteenpäintyöntyneet hartiat taemmas ja aikaansai siten "avarruksen". Toisekseen pulloverissa vedin henkeä erittäin syvään painojen alaslaskuvaiheessa ja puhalsin aika voimakkaasti ulos loppuvaiheessa. Se paransi luultavasti hengitystäni, mikä myös toi laajennusta rintakehään. Ja painojen alaslaskuvaiheessa ainakin miun rintakehä "röyhistyi" ja pullistui. Jotain siitä jäi jäljelle liikkeen lopettamisen jälkeenkin. Miten näkyvää se sitten on silmille, ja voisiko sen todentaa kameralla, se on jo eri juttu. Uskon, että näkyvä muutos on juuri sen ryhtiä parantavassa voimassa, eli jotakin voi nähdä, jos tarkkaan katsoo. Omassa kropassa se kyllä tuntuu, ja tekee olon heti itsevarmemmaksi sekä hengityksen helpommaksi.

Ei kukaan tosissaan väitä, eikä Sustanoolin ja miun sanoista voi päätellä, että pulloverin tekeminen leventäisi rintakehän sateenvarjomalliseksi. Kroppa tottuu kaikkeen, ja uskoisin, että ihmisruumiin rajatkin tulisivat vastaan.

Edit: Muistuttaisin myös Arnin sanoista: Ei mikään yksittäinen liike tee autuaaksi. Ei pelkkää pulloveria tekemällä saa leveää rintakehää tai "sateenvarjovartaloa". Varmaan kaikki liikkeet, jotka parantavat ryhtiä ja hengitystä tepsivät. Miulla vaan on kokemusta tästä pulloverista.

En tiedä sitten pulloverin vaikutuksesta rintaan, mutta mulla kasvoi kyllä selkä räjähdysmäisesti heti kun otin sen nimenomaan selkätreenin yhteyteen, ennen tein satunnaisesti rintatreenin yhteydessä. Ja nyt näkyy selkä edestäpäin leveäselkäedestäposeerauksessa varsin hyvin, ja väittäisin, että pullover sai sen aikaan, jokatapauksessa pointti oli se, että kun selkä leveni, niin rinnanympärys leveni, eli rintakehä tavallaan laajeni, eli homma pelittää ihan kybällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom