Rintakehän laajennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kieltämättä vähän kuittailun makua oli kirjoituksissani, mutta siis pointtina pulloverista:

-alkuliikkenä lämmittää lihaksia(rinta&selkä), joten lihakset vastaanottavat reeniä ehkä paremmin ja näin tulee rinnanympärykseen kokoa.
-ei varsinaisesti laajenna rintakehää

"Pullover on kaikkien niiden mestarien lempiliike joilla on mahtava rintakehä"

"Syventää ja voimistaa rintakehää ja antaa sille laajuutta"

Joe Weider

Voisko olla että pullover otti mm. joihinkin "sahalihaksiin" rinnassa,jolloin niiden kasvaessa rintakehä kasvaa.... korjausta jos muistin ihan väärin ?!

Minun tietääkseni sahalihakset on selässä..en kyllä ole mikään anatomian expertti,mutta muistaakseni on ollut hierojan kanssa joskus puhetta.Selventäköön joku viisaampi.

:offtopic: mielenkiinto heräsi tähän pullover-liikkeeseen...täytäähän sitä hakea hieman uusia ulottuvuuksia...

eli otattekos tämän kyseisen liikkeen selkä vai rinta treeniin? tietysti liikettä voi pyrkiä "kontrolloimaan" halutuilla lihaksilla mutta kumpaa itse suosittelette?

Originally posted by arni

eli otattekos tämän kyseisen liikkeen selkä vai rinta treeniin? tietysti liikettä voi pyrkiä "kontrolloimaan" halutuilla lihaksilla mutta kumpaa itse suosittelette?

Ite teen sen rinta treenin viimesenä liikkeenä. Kyl se mun mielest enemmän rinnassa tuntuu ainakin omalla "tyylilläni" tehtynä. Mukava venytys/loppulämmitys jne jne..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom