Rintaan massaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaB
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vaikka tuo ryssäpenkki-ohjelma perustuukin pitkälti hermotuksen parantamiseen ja sitä kautta isompiin kiloihin, ei tuon kuuden viikon aikana tissit varmastikaan pienene. Pieni kasvu ei ole mikään mahdottomuus, semmoinen määrä työtä rinnalle tuona aikana tulee. Ja tekniikkakin paranee.

Voisin väittää että 15 toiston sarjoilla peck deckissä ja vastaavissa liikkeissä tarttuu parhaiten lihat rintaan. Ainakin itselleni toimi se parhaiten aikoinaan.

Tissini kilpailevat samassa sarjassa pakkisten tyttöjen kanssa, kiitos aikoinaan niin intensiivisen treenaamisen. :jahas:

Mua on kyllä askarruttanut jo kauemman aikaa, että miten natikat treenaa rintaa jos ne haluu massaa?
Ohjelmia on varmaa monia, niinku treenaajiakin, mutta kiinostas tietää

Tää natikka reenaa näin:
Ma:
Penkkiohjelma
Vinopenkki kp/tanko: 3x10-12
ja loppuun esim. ristitaljaa,pec deckiä tai flyesia (joku eristävä liike)

To:
Torstaina sitten ojentajille vuoroviikoin dippi lisäpainoilla ja ojentajapenkki joista molemmat käy hyvin tisuille. Dippi varsinkin tuntuu tohon rinnan välin kehitykseen hyvältä. leveitä tisuja ei oo ikänä ollu, mutta massaa on tullu kuitenkin hyvin näin.

Mitä sanotte ryssäpenkistä, oon tehnyt sitä 3 viikkoa ja hyvin on toiminut. Itselläni on siis niinsanotusti 1-2 jakonen ohjelma:

Ma: Ryssäpenkki, Leuat, Dippi, Viparit, Pystypunnerrus, Hauikset tangolla/kp

Ti: Lepo

Ke: Ryssäpenkki, Leuat, Dippi, Viparit, Pystypunnerrus, Hauikset tangolla/kp

To: Lepo

Pe: Jalat, (Selkä)

La: Ryssäpenkki, Leuat, Dippi, Viparit, Pystypunnerrus, Hauikset tangolla/kp

Su: Lepo
:4:

criticalmass sanoi:
Miksi suosittelet ryssäpenkkiä, kun sillä ei varmastikaan saa massaa?
Massaahan kysyjä oli hakemassa.
Tuossa olet kyll väärässä, minä ainakin olen saanut hankittua sillä massaa; olen tehnyt sitä parin vuoden ajan yhteensä 5 kertaa, jokaisella kerralla mennyt läpi ja massaa tullut. Ryssäpenkki on ollut ainut rinta ohjelma 2 vuoteen, joten massan kasvu rinnassani on ollut ainoastaan sen ansiota. Muuta mitä olen ryssäpenkkiohjelmien välillä rinnalle tehnyt, on ollut vain pumppailua. Joten ainut selitys on ryssäpenkki. Ei se tietenkään kaikilla toimi, mutta minulla toimii, joten suosittelen lämpimästi kokeilemaan, vaikkei se toimisi sinulla, niin ei siihen maailma kaadu.

Timba79 sanoi:
10 kiloa lisää tulokseen tarkoittaa 10 kiloa suurempia sarjapainoja noin suurinpiirtein. Joten ei varmasti ole huono homma massan kannalta. Bodarinkin olisi syytä joskus pitää voimakausia, varsinkin jos pitkään junnaa sarjapainot lähes samoissa lukemissa.
Totta puhut, olen tehnyt ryssäpenkkiä useaan otteeseen ja aina toiminut. Vaikka lyhyet sarjat viittaavatkin voiman reenaukseen, niin voin kokemuksella sanoa, että massaakin tulee, enkä tarkoita että vain marginaalisesti. Eripituiset sarjat toimivat eri yksilöillä eri tavoin, sen varmaan on jokainen jo kokenut. Jotkut saavat käsiin massaa 5 toiston sarjoilla, jotkut 25 toiston sarjoilla, kun taas jollain pitkät sarjat vain tulehduttaa kädet ja parantaa vain kestävyyttä. Joten se ryssäpenkin tehottomuuden yleistäminen massanhankinnan saralta on aika turhaa, sillä kyllä sitäkin tulee, olen sen kokenut.

Suositut

Back
Ylös Bottom