Rinnan turvotus ja jännittyneisyys

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
38
Eli mikäköhän on oikein vikana, kun olin nyt oikeastaan ensimmäistä kertaa neljään kuukauteen salilla vetämässä rintatreenin maanantaina. Mielestäni vedin suht kevyen treenin, mutta rinta on toista mieltä. Tuntuu, että se olis turvonnu 1.5 kertaseks siitä, mitä se oli ennen treeniä. (muutenki ne hölskyy ku esim. juoksee portaat alas tai ylös eli tuntuu vähä siltä et joku olis laittanu silikonit rintoihi yön aikana.. :eek:
Toinen hommeli onki sitte se et ei oo mun rinta ollu koskaan näin jännittyny, eli kädet ei edes taivu kaikkiin normaaleihi asentoihin. (venyttelin kyllä kunnolla ennen ja jälkeen treenin) Johtopäätös tosta: ei se sitte vissii ollukaa nii kevyt treeni ku kuvittelin..

Krampissa ne ainakin tuntus olevan? Ja se kun tuntuu että hölskyy johtuu siitä että ne lihaksen kiinnityskohdat on kipeet niin sen tuntee tissiessä kun pomppii. Sama jos vaikka hölskytät käsillä niitä lihaksia ni tuntuu kivalta.

En oo kyllä ihan varma mutta näin mä ainakin olen joskus arvellut. Kai täälä joku tietää miten se nyt oikeasti menee.

Nahka osu oikeeseen, että kivalta tuntuu ku hölskyttelee ja ne lihaksen kiinnityskohdat on vähä kipeet sillai jännästi..

Mites onko muita fiksuja jotka tietää tästä. Tuntus et ei mitää vakavaa oo.. Nestettä tainnu kerääntyy tonne vasempaan rintaa(lihaksee). Miten kauan kestää että parantuu ja voi taas salille mennä? Ice Power geeliä oon laittanu nytte siihen.

täysin normaalia

Timustaja sanoi:
Eli mikäköhän on oikein vikana, kun olin nyt oikeastaan ensimmäistä kertaa neljään kuukauteen salilla vetämässä rintatreenin maanantaina. Mielestäni vedin suht kevyen treenin, mutta rinta on toista mieltä. Tuntuu, että se olis turvonnu 1.5 kertaseks siitä, mitä se oli ennen treeniä. (muutenki ne hölskyy ku esim. juoksee portaat alas tai ylös eli tuntuu vähä siltä et joku olis laittanu silikonit rintoihi yön aikana.. :eek:
Toinen hommeli onki sitte se et ei oo mun rinta ollu koskaan näin jännittyny, eli kädet ei edes taivu kaikkiin normaaleihi asentoihin. (venyttelin kyllä kunnolla ennen ja jälkeen treenin) Johtopäätös tosta: ei se sitte vissii ollukaa nii kevyt treeni ku kuvittelin..

Tuttu juttu, hyvä juttu... mä ainaski saan tolalsesta hyvät kiksit :hyper: , oo vaa ilone, kaikki niiku pitääki... ja VARSINKIN jos 4kk tauko, huh huh :eek:

Ihan normaali noin pitkän tauon jälkeen. Mulla kestää myös normaalia pidempään kivut jos on pidempi tauko ollut. Vetäseppäs oikein kunnon jalkatreeni pitkän tauon jälkeen, ei tees ees paskalle mieli mennä kun istuman meneminenkin sattuu.

juu kovan jalkatreenin jälkeinen viikko ei pahemmin naurata.. on kiva kivuta portaita ja silleen.. mutta itselläni tulee vaan hyvä mieli kun on tissit kipeet, tuntuu että menee treeni perille! (vaikka eihän se nyt välttämättä sitä kipua tarvitse)
ja kohtuuden rajoissa tietty.

Mulla vähän samanlaisia fiiliksiä, kun treenasi rinnan kunnolla parin kuukauden tauon jälkeen. Olivat yhdeksän päivää kipeinä enkä voinut edes pystypunnerrusta tehdä käsipainoilla, koska käteni eivät oikein venyneet sivuille:D
Sama juttu kerran takareisissä. Luulin, että ne olivat revähtäneet tjsp:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niin rintalihaksethan eivät kauheasti normaaliolossa rasitu, joten niiden kipeys ei haittaa niin paljoa kuin jalkojen kipeys.
ps. ihan hyvä se on että ne on kipeät.

Timba79 sanoi:
Ihan normaali noin pitkän tauon jälkeen. Mulla kestää myös normaalia pidempään kivut jos on pidempi tauko ollut. Vetäseppäs oikein kunnon jalkatreeni pitkän tauon jälkeen, ei tees ees paskalle mieli mennä kun istuman meneminenkin sattuu.

Ja tuo ei muuten oo paska puhetta tuo. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom