Rinnalleveto raakana

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvin veti noin hoikaksi ja pitkäksi pojaksi, vaikkakaan ei voidan mistään kevyestä tämän noston yhteydessä puhua.
No mä kirjotin ton viestin ihan muistin pohjalta. Etin ton videon käsiini vasta jälkikäteen ja editoin urlin tohon. Jos olisin nähnyt videon ennen kuin postasin alkuperäisen viestini niin ammattitaitoinen analyysini olisi voinut olla vähän erilainen :D (seliseli)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
no arvostaapahan taas totaki liikettä entistä vähemmän ku tommonen heinäsirkka nyppää reilut 120 rinnalle.

no arvostaapahan taas totaki liikettä entistä vähemmän ku tommonen heinäsirkka nyppää reilut 120 rinnalle.

:rock: Kyllä, mies ilman hauista on homo

Mä en tajuu miten jengi jaksaa ihmetellä? Joku 150kg rinnalle on suhteessa aivan paperia jos vertaa vaikka johonki 10s hunttiin.. Ihmeellistä että noi ottaa noinkin vähän rinnalle ;)

Mä en tajuu miten jengi jaksaa ihmetellä? Joku 150kg rinnalle on suhteessa aivan paperia jos vertaa vaikka johonki 10s hunttiin.. Ihmeellistä että noi ottaa noinkin vähän rinnalle ;)

no jos tämän näköinen mies ottaa 125kg rinnalle niin kyllä se meikäläöstä ihmetyttää http://www.akilles.fi/fri/foton/foton2001/johanm5.JPG ehkä tuo joillekin on sitten aivan normaali näky

tosin nykypäivänä tuntuu tuo kuikaleisuus olevan valttia kun joka toisella kuikaleella tuntuu voimaa löytyvän yllättävänkin paljon, mutta mikäpä siinä. hyvä heille.

Tommosen heinäsirkan räjähtävä voimantuottokyky jaloissa on aivan omaa luokkaansa. Ja sitähän rinnalleveto periaatteessa on. Jos sulla on tekniikka hyvin hallussa, ei periaatteessa tarvitse kuin räjähtävän vedon lattiasta ja ottaa painot oikeaoppisesti ylhäällä kiinni.

Mun mielestä toi 125kg rv kertoo vaan heinäsirkan kovista voimaominaisuuksista, eikä mitään rinnallevedon paskuudesta liikkeenä. Ja itselläni kuitenkin jonkunverran kokemusta ko. liikkeestä on, että pystyn sitä arvostelemaan.

Mun mielestä toi 125kg rv kertoo vaan heinäsirkan kovista voimaominaisuuksista, eikä mitään rinnallevedon paskuudesta liikkeenä. .

no joo ilmasin vähän väärin. tarkoitus ei ollut arvostella liikettä vaan sanotaanko nyt näin, että arvostus 120-130 rinnallevetoja kohtaan "hieman" kärsi:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä jo ootin, että tästä saatais jonkunlainen juupas-eipäs väittely mutta käy se näinkin. Mulla aina nousee pikkasen karvat pystyyn kun joku alkaa mollaamaan rinnallevetoa liikkeenä. Se on hyvä liike. Ei haukuta sitä [piste]

asian vierestä mut voiko joku pastata mulle jonku linkin kautta threadin missä näytetään rinnalleveto tekniikka, se kun on hukassa :D

Tuolla kun tuosta Heli Koivulan (eli Krugerin) äijjästä puhuttiin, niin pitääpä todeta että on Helin itsekin kuulemma vetänyt 95 kg. Aivan tolkuttomalta tuntuu minusta tuokin tulos naiselle..? Millaisia rinnallevetoja (siis millaisilla painoilla) akat yleensä tekee, onko kenelläkään tietoa?

muistelisin "salikaverin" sanoneen että näki tiia hautalan vetelevän 100:lla sarjaa, eli varmaan jtn 3:sia.

rinnalleveto on loistava räjähtävyyden ja nopeuden tuottaja/harjoite !!

Tuolla kun tuosta Heli Koivulan (eli Krugerin) äijjästä puhuttiin, niin pitääpä todeta että on Helin itsekin kuulemma vetänyt 95 kg. Aivan tolkuttomalta tuntuu minusta tuokin tulos naiselle..?

Kai tuo on mahdollista, jos on sitä räjähtävää voimaa. Itse saan 30kg, joka ei ole kovin hyvä muihin tuloksiin nähden; mave 150, kyykky 120, penkki 85.

Zone-sarja -42%
Tuolla kun tuosta Heli Koivulan (eli Krugerin) äijjästä puhuttiin, niin pitääpä todeta että on Helin itsekin kuulemma vetänyt 95 kg. Aivan tolkuttomalta tuntuu minusta tuokin tulos naiselle..? Millaisia rinnallevetoja (siis millaisilla painoilla) akat yleensä tekee, onko kenelläkään tietoa?

Hassua, kun itsekin juuri mietin samaa! Painonnostosivuilta löytyi sellaisia tempaus- ja työntötuloksia kisoista, että alkaa epäilyttää kyllä tuo Helin väitetty veto.. (Huomioonottaen hänen oman kokonsa/painonsa:eek: , ei millään pahalla.. isommallakin tytöllä olis tekemistä) Esim. täällä: http://www.painonnosto.net/tulokset/20070120Turku.pdf

Jos opettelis ite tekniikan ja kattois millasta painoa liikkuu! :rolleyes:

Kai tuo on mahdollista, jos on sitä räjähtävää voimaa. Itse saan 30kg, joka ei ole kovin hyvä muihin tuloksiin nähden; mave 150, kyykky 120, penkki 85.

Kuinka tuo on mahdollista:eek: ? Nuilla tuloksillahan vois päätellä, että sä teet jo pelkkää hauiskääntöä myötäotteella sillä 30kg:lla, ja pitkää sarjaa;)

Kuinka tuo on mahdollista:eek: ? Nuilla tuloksillahan vois päätellä, että sä teet jo pelkkää hauiskääntöä myötäotteella sillä 30kg:lla, ja pitkää sarjaa;)

Niimpä, tuo 30kg tullee jo pystysoutuna :)

Chef nyt hihasta jotakuta joka hallitsee :whip:

Mun ennatys raakana on 115kg, oma paino silloin 76kg. pituutta 185 > kuikelo. Tarttee myontaa etta 130kg olis tarvinnu huomattavasti enemman "pitoa" alaselkaan.
Hassua tassa oli tuo kyykyn ja rinnallevedon suhde. Kyykky 140kg ja raakana rinnalle 115kg !! Noh noihin aikoihin pelasin lentista, ja tarkeinta oli etta jalat irtoo maasta. Sehan se kehittyy mita treenataan.
Tuossa oli aikaisemmin verrattu pitkamakea, ja evilaa ?? voipi kavereilla olla vahan erilaiset treenit.

rinnalleveto on loistava räjähtävyyden ja nopeuden tuottaja/harjoite !!

Aivan parhaita liikkeitä kyllä. Itse en ole toistaiseksi saanut kuin parhaimmillaan neljä toistoa 45 kilolla. Heh. Täytyypä ruveta tässäkin vähän kilvoittelemaan itsensä kanssa. Ei voi olla niin vaikeeta!

Suositut

Back
Ylös Bottom