Rimpuloista ja kynäniskoista...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meikäläinen oli koulussa aina se luokan ruipelo, ala-asteella lempinimenä oli luuranko. Nyt on takana kolmisen vuotta punttia säännöllisen epäsäännöllisesti, mitat 178/85 ja ikää 27, ei tosin aivan rasvatonta lihaa.

Mutta asiaan, kyllä sitä lihaa kovalla työllä saa ainakin vähän kerättyä vaikka geeneissä ei olekaan hurraamista. Olisi kiinnostavaa tietää minkä verran ruipelot voivat kehittyä natuna? Yleensähän menestyvät bodarit ovat luonnostaan vahvoja tai vähintään normaaleja kavereita. Sattuuko kukaan tietämään netissä jotain ennen/jälkeen kuvia tai kuvauksia, missä kynäniska on käynyt punttien kimppuun? Niin, en tarkoita kavereita, jotka kertovat olleensa lapsena pieniä, kyllähän näitä riittää. Kiinnostaisi tietää mitä mahdollisuuksia geenien puitteissa olisi.

Jos unohdetaan kilpaileminen, niin kyllä geenejä taidetaan syyttää välillä liiankin helposti. Löytyykös täältä entisiä kynäniskoja, jotka ovat saaneet reilusti lihaa kasaan?

Ja lisäkysymys: Vaikuttaako punttitreeni kämmeniin tai ranteisiin pidemmän päälle (puhun siis koosta en voimasta)? Vai tuleeko musta käänteinen kippari-Kalle, siis ohuet ranteet ja iso hauis :p

Mun mielestä rimpuloista ne parhaat bodarit tulee. Mitä sirompi luusto ja ruumiinrakenne niin sitä paremmat muodot. Pätee miehiin ja naisiin.

-K

Originally posted by kiewi
Mitä sirompi luusto ja ruumiinrakenne niin sitä paremmat muodot.

Onneksi huomasin tämä ajoissa ja vaihdoin oikean lajin pariin:kippis1:

Nii ja oli aikamoiset kehitykset tuolla Ruhlilla, huh!

Originally posted by kiewi
Mun mielestä rimpuloista ne parhaat bodarit tulee. Mitä sirompi luusto ja ruumiinrakenne niin sitä paremmat muodot. Pätee miehiin ja naisiin.

-K

Toivottavasti noin ni on sitten mullakin jotain toivoa..

Nimim. Riisitikku

Itse olin varsinainen kuikelo 30 vuotta kunnes menin salille. Heti alkoi tapahtua.. Lähtöpaino oli ~70kg ja pituutta 183cm. Paino nousi aina tuonne 98 kiloon, natuna. Eli kyllä laihat, wanhatkin laihat, voivat kehittyä melko mukavasti vaikkei geenejä olisikaan lavalle saakka.

KYLLÄ!!

Itseni Tarina: 12/98 Rovajärven leiriltä paluu mitat 191/79...Salille 6/2001 mitat 191/88...eli todella siima kaveri....tänään 191/111....eli vieläkin siima,muttei aivan yhtä.

Originally posted by JJJ
Tossa on sulle yhen kynäniskan kehitys. :D eka kuva on 19v 10 vuodessa saa ihmeitä aikaan.

:lol2:

Tossa

Ei kyllä uskoisi, että kyseessä on sama henkilö. On Markus saanu 10vuodessa kivasti lihaa:D. Naama kyllä näyttää vähän kärsineen matkan varrella;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by JJJ

Tossa

On muuten kiva pikku tyrä Makella päällä noissa kuvissa. :urjo:
Alussahan se oli vielä ihmisen näköinen.... Maasta se pienikin ponnistaa..

Kun aloittelin 6 vuotta sitten treenausta olin 191cm pitkä ja painoin 67kg , siis aivan langan laiha.

n. 4 vuotta treenailin vähän miten sattuu ja natuna ja pääsin painoon 93kg.

Nyt pari vuotta olen treenannut paremmin, syönyt paremmin ja levännyt paremmin ja ok, myönnetään, ottanut muutaman kuurin..paino nyt 110kg ja pituus tietysti tuo sama 191cm....

Nyt olis pitkäaikaisprojektin nimi "130kg massaa", veikkaisin, että tohon menee pari vuotta, ehkä kolme.

Paino 7 vuotta sitten 65 kg ja pituus 182 siis todellinen ja täydellinen keho.Nyt pituus sama ja paino 98. Ja ikää 36 v.
eli kyllä vanhatkin luurangotkin kehittyvät ja vielä natikkana.

21-vuotiaana kun aloitin, olin 178cm/68kg rimpula, nyt noin puolen vuoden ajan 85kg, natuna. Löysää suunnilleen saman verran nyt kuin silloin joskus, ainakin silmämääräisesti. Reenissä on jo muutaman vuoden ollut järkee, ruokavaliossa ehkä vasta viimesen parin vuoden ajan. Vieläkin on pikkusen ruokahalun kanssa se ongelma, että en meinaa saada millään plussakaloreita, ei meinaa jaksaa syödä tarpeeksi.

Uskon, että vielä ainakin viisi kiloa lisää lihasta pystyn hankkimaan (siinä sivussa tietty jokunen kilo läsääkin) natuna, enkä oikeestaan enempää tarviikaan. Jos on voimailun tai kehoilun aloittaessaan pulkannaru, niin kannattaa kyllä panostaa syömiseen todella paljon. Vetää huolella muonaa ja ehkä massajuomat päälle. Ite tein pitkän aikaa tehny sen virheen, että koetin vältellä suotta läsän kertymistä ja syödä sen mukaan. Silloin ei myöskään lihaa (eikä voimaa) tule optimaalisesti. Pitäisi vaan raakasti valita: joko kehiä massaa tai kiristellä, natuna niitä on turha haikailla samanaikaisesti saavansa aikaan (ainakaan pitkäaikaisesti).

Täytyy sanoa, että esim. Olakinten, Boudarin ja Sam225:n (mitä hänen mittojaan muistelen) esimerkki motivoi, että vielä pystyn minäkin kehittymään natuna vaikka kuinka :kippis1:

Iivili, olet melkeinpä samassa pituus/paino-jamassa kuin minäkin (177,4cm-85.5kg tänä aamuna), niin kehtaisitko kertoa minkälaisia romuja liikkuu kyykyssä ym. , että saisi vähän perspektiiviä siihen kuinka heikko olenkaan. Sen tiedän, että olen todella heikko ottaen huomioon painoni.

IRON: heikko olen itsekin, n.150kg:n päässä on yhteistulokseni siitä, että viittisi voimanoston kilpalavalla (ees jossain pienessä piirikunnallisessa) naamaansa näyttää.

Eli:
jk 135-140kg kolmosia ja nelosia
pp 100kg kolmosia
mn 150-160kg kolmosia ja nelosia (eilen 145kg:llä seiskoja)

Em. on semmosta normaalia reenimeininkiä tällä hetkellä, ykkösiä en oo edelleenkään uskaltanut kokeilla pariin vuoteen, mutta kai noista jotain osviittaa saa. Noi tulee kaikki suht helposti, useita sarjoja ja hyvällä tekniikalla, varusteina vyö, rannesiteet ja mankku.

Entäs itelläs?

Meikäläinen on reenistä huolimatta painanut 73-74 kg koko sen ajan kun olen puntteja nostanut kunnes viimeisen kuukauden aikana paino on noussu kuin ihmeen kaupalla 83kg:aan. Muutenkin toi kehitys menee mulla sellasina älyttöminä pyrähdyksinä. Ensin on pitkään hiljasta js kun vaan jaksaa vääntää niin yht äkkiä jostain tulee taas kauhee draivi päälle. Tavoitepaino olis sellanen 90kg ilman suurempia määriä fläsää... Katotaan ny jos se tulis alle 10 vuodessa:D

On paskamaista omalta kannaltani, että mikään kehitysmäärä ei koskaan riitä: nälkä kasvaa syödessä eikä tavoitteita saavuteta koskaan. :mad:

Back
Ylös Bottom