Riku kirin raw penkki

ajattelin laittaa tämän klipin tänne mikä löytyykin jo tuolta toisesta tredistä, mutta täältä sen useampi sitten varmasti myös löytää/näkee nimittäin on näkemisen arvoinen suoritus.
klipissä kirin uskomattoman helppo 280penkki t-paidalla ja pysäytyksellä+sen jälkeen vaatimattomat 14toistoa 200kilolla joista viimeiset 3stopilla. katselkaa ja ihmetelkää kun oikea voima puhuu:rock: :5:

http://www.pakkotoisto.com/liitteet/riku.wmv

Ottakaa varustemiehet mallia! Mihin sitä peltipaitaa tarvitaan? Illikainen sanoi jossain haastattelussa aika hyvin, että "...varusteilla saadaan heikkokin mies näyttämään vahvalta..."

:D :D :D ;)

Eipä tähän paljoa lisättävää ole. Vähän olen skeptinen aina kun näitä voimailun legendojen tempauksia kerrataan, mutta tässä on jo yhdellä vilmillä sellaset suoritukset että oksat pois. Nyt en epäile etteikö olisi 20*200 joskus penkannut.
Kaveri kertoi varmistaneensa Rikun helpon vitosen 250 kilolla joskus, sanoi että varmaan 3 olis vielä olis tulu jos ois paahtanut. Ajattelin että taas aika kultaa muistot, mutta pakko sekin on uskoa.

ehei vittu, vaikka ei tuo voimapuoli niin kiinnostakkaan niin tuo on kyllä jotain ihan uskomatonta. en oo ikinä nähny noin ison määrän rautaa liikkuvan noin helpon näkösesti. Eikä kiri oo edes erityisen iso tossa, yleensä nää voimämörssärit on helvetin lihavia.

MonsterMuscleForumilla oli juuri juttua, että Ted Arcidi olisi ottanut raw penkissä 227x21 ja 272x9. Lähteenä uusin PL USA lehti.

olin kattomas paikan päällä ton penkkileikittelyn. aika motivoivaa touhua... not. maseenus ja hampaitten kiristys iski :) . on se hurja ukko ollu. harmi, että voimamiesjutut ei sitten ihan niin hyvin pelanneet. nykyisen kaltaisissa VOIMAmieskisoissa ois pärjännytkin ehkä paremmin.

Mike sanoi:
Jari Leinon sanotaan ottaneen 18x200. Eivät taida ihan paskapuheita olla nuo vanhat jutut kaikki.

On se ottanut tuon verran. Mutta ainakin treenivideollaan mies nostaa peresettä ja paljon.

Mike sanoi:
Jari Leinon sanotaan ottaneen 18x200. Eivät taida ihan paskapuheita olla nuo vanhat jutut kaikki.

Se sitten,että minkälaisia ne nostot on ollu.....
Mulla on vanha Unto Honkosen muistopenkkikilpailu nauhalla, jossa Leino nostaa 215kg ku tykin suusta, mutta 222.5kg jää kahdesti loppuojennusta vaille.Hirveä rinnalta lähtö Leinolla on, jotenkin tautinen "potku" jaloilla lähdössä.
Esa hangasmaa ottaa muistaakseni 205kg samassa nauhassa ja kiroilee ja manaa tangon alimpaa helvettiin ennen nostoa.IPF:n kisoissahan tuosta pitäisi tulla varoitus tms kun kiroilee, mutta tuomarit on aika hiljaa....kotikisat;)

Leinon nostoista olen kanssa saanut sellasen käsityksen että aikamoisia runkkupenkkejä, mutta jos on 18*200 ottanut niin se on sama millä tyylillä, hurja suoritus silti

Noita Arcidin nostoja en kyllä ihan purematta niele, en vähiten jenkkien valehtelu- ja liioittelukulttuurin takia. Tedhän on kyllä kovin raakapenkkaaja kautta aikojen, mutta silti 227*21 kuulostaa kalajutulta, ei kuitenkaan Rikua ollut kuin hitusen vahvempi penkissä.

:hyper: uskomattoman hienoa.

Tällaisia pätkiä lisää. Pakko antaa täydet pisteet ilman paitaa tuollaisten rautojen nostamisesta. Ykkönen oli sika kevyt ja sarja oli puhdas. (siis reenisarjaksi puhdas)

RRKalle sanoi:
Leinon nostoista olen kanssa saanut sellasen käsityksen että aikamoisia runkkupenkkejä, mutta jos on 18*200 ottanut niin se on sama millä tyylillä, hurja suoritus silti

Noita Arcidin nostoja en kyllä ihan purematta niele, en vähiten jenkkien valehtelu- ja liioittelukulttuurin takia. Tedhän on kyllä kovin raakapenkkaaja kautta aikojen, mutta silti 227*21 kuulostaa kalajutulta, ei kuitenkaan Rikua ollut kuin hitusen vahvempi penkissä.

pakko vähän kiusata leppäkerttua ja nussia pilkkua, mutta kovin raw-penkkaaja on kyllä James "Hollywood" Henderson.
322.5kg IPF MM-kisoissa t-paidalla.
ja heti kun nyt joku vetää ne Genet ja Muut "salilla ottanut jo niin ja niin paljon" miehet siihen lisätodisteeksi ettei Henderson olekaan kovin, niin IPF kisoissa on aika tarkka tuomarilinja ja testit kaupan päälle.
Enkä väitä nyt hendersoninkaan natu olleen, mutta anyway.:thumbs:

Mielipidekysymyksiähän nämä enemmän ovat kuin faktoja. Eikös Mendy ole 326 ottanut kisoissa ilman paitaa?
Arcidi 325?

Nämä on ihan muistista, mutta Hendersonin tapauksessa suoritusta koventaa se että ihan kuurihuipuissa ei ole nostamassa, ja säännöt IPF.

Joku voi korjata jos noissa mun muistin tuloksissa oli jotain väärin. Tällaiset kisatulokset olen muistaakseni lukenut. Ja salilla saa kuka vaan ottaa mitä vaan, ottihan Mendelsonkin 1000 paunaa, ainoa vaan että kaverilla oli koko ajan kädet auttamassa tangossa.

RRKalle sanoi:
Mielipidekysymyksiähän nämä enemmän ovat kuin faktoja. Eikös Mendy ole 326 ottanut kisoissa ilman paitaa?
Arcidi 325?

Nämä on ihan muistista, mutta Hendersonin tapauksessa suoritusta koventaa se että ihan kuurihuipuissa ei ole nostamassa, ja säännöt IPF.

Joku voi korjata jos noissa mun muistin tuloksissa oli jotain väärin. Tällaiset kisatulokset olen muistaakseni lukenut. Ja salilla saa kuka vaan ottaa mitä vaan, ottihan Mendelsonkin 1000 paunaa, ainoa vaan että kaverilla oli koko ajan kädet auttamassa tangossa.

Niimpä. Muistelisin kyllä Arcidin kovimman tökkäyksen olleen 320kg?Mulla on se videollakin..jossakin perhanan Hawaijikisoissa se muistaakseni on..aika kevyt vielä...vielä kun muistaisi, että kellä se nauha on ollut lainassa varmaan satavuotta:itku:

Mike sanoi:

Joskus teininä olin varmistamassa yksin Rikun penkkitreenissä n. 250 kilon paria nostoa Järvenpään Musculissa (RIP). Itsellä painoa tuossa vaiheessa varmaan se 58 kg. Vähän jänskätti, että nouseeko se paino. Helposti nousi. Halusi vaan kiusata pikkupoikaa. Vaihdoin kalsarit tuon jälkeen. Merkit löyty.:)

Back
Ylös Bottom