Riku kirin raw penkki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Commando sanoi:
jarre55 sanoi:
Jari nosti 16-18 x 180 JOKAINEN TOISTO RINNALLE PYSÄYTTÄEN

ja 18x200 "rytkyillä"

Salipenkki ennätys, Leino sanoi haastattelussa olevan 242.5kg.Niin kyllä
200kg/18 tuntuu kyllä utopialta,väittäisin että taitaa olla jo 180kg PYSÄYTTÄMÄLLÄ vaikeaa saada tuota 16-18 toistoa jos kisapenkki on ollut 225kg,eli laskukaavaa käyttäen 190kg/6-7 olisi tuo 225kg ykkönen,200/5 =230kg,mutta mitä näitä väittelee.:kippis1:

Niskantakaa punneruksessa Leino teki jopa 180kg:lla sarjaa mutta kyllähän ne aika vajaita oli ,voisi sanoa että puolikkaita ;)

ps.onko täällä Foorumilla ketään joka saisi tällä hetkellä 190kg/5 tai 200kg/5?

Pysäyttäen kisapenkkinä on ihan eri nostaa kuin toistoja rytkyllä...nämä eivät ole millään tavalla vertailukelpoisia. Siitä "epäsuhta"

Mutta kuka on nähnyt Jarin treenaavan livenä ja parhaissa voimissaan, se tietää mistä puhun.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
RRKalle sanoi:
Niin salilla vai?:rolleyes:

Kyllä noi salinostot on aika vertailukelvottomia mihinkään, ainakin Mendyn salinostot mitä olen videolta nähnyt haisee kuselta tänne Suomeen asti. Ja kyllä mäkin voin kertoa missä kunnossa olen tai olen ollut, sillä ei vaan ole mitään väliä. Mendy jos joskus raakana nostaa IPF:n tasoisessa liitossa niin silloin puhutaan uudestaan.

No vaikka se ottaisi salilla sen 800paunaa niin se on mulle ihan sama. Riittää, että laskee rinnalle ja nostaa omin avuin sen telineisiin. Aika helvetin raju suoritus kummiskin.

bb23 sanoi:
Commando sanoi:
Eiköhän pistetä kisa pystyyn et kuka ottaa eniten toistoja 200 ja nostot videolle
:whip:

Moro bb mikäs on kunto tällä hetkellä?joko rupee rintalihas olee kunnossa?

Itse tulisin mielelläni tuohon kisaa mukaan,mutta kun ei voi vielä ruveta ainakaan vielä treenaamaan kovaa,tässä pikku hiljaa olen treenaillut ja kunto on 180/5 eli jonkun 210kg voisi saada.Lähtökohdat rupee olemaan ainakin kohdallaan ;)

Salomaa sanoi:
No vaikka se ottaisi salilla sen 800paunaa niin se on mulle ihan sama. Riittää, että laskee rinnalle ja nostaa omin avuin sen telineisiin. Aika helvetin raju suoritus kummiskin.

On toki, mutta jos toinen ottaa 322.5 IPF-kisoissa raakana, ja toinen kertoo ottavansa 800 paunaa vuoden lopussa, on ero aika suuri.

Raju suoritus sekin on että ottaa tuhat paunaa ja nostaa sen mitenkuten runkkuna ylös kaverin tasapainottaessa tankoa, mutta ei silti yhtä kova kuin jos ottaisi kisoissa 950 hyväksytysti ja ilman kaverin apua.

Mulla ei ole mitään Mendyä vastaan, mutta se nyt vaan valehtelee perus jenkkityyliin ja sen salinostot on perseestä. helvetin kova penkkimies se silti on raakan ja paidalla. Muttei kovin.

On kyllä Kiri ollut perhanan vahva aikoinaan! Ja yllättävän hoikalta näyttää noin vahvaksi mieheksi.

Ja kyllä se taitaa Mendelson olla tällä hetkellä paras RAW-mies; en ole nähny sitä 342,5kg salinostoa, mutta 325kg kisanoston oon nähny ja näytti aika perhanan kevyeltä! Hendersonia kovempi on Mendelson siinä mielessä, että herroilla on painoeroa melkein 40kg ja silti kevyempi nostaa enemmän.

Anteeksi, kun keskeytän antoisan keskustelunne, mutta kyllä liikkuu tanko kivasti Rikulla - on siinä vähän voimoo pelissä. Muista juuri tuona vuonna, kun videokin oli kuvattu, olin katsomassa bodykisoja Mikkelissä, käveli Riku ja Ljuba vastaan käytävällä. Mukava kontrasti noiden välillä oli, kun toinen oli jotakuinkin kisakireänä pienenä naisena ja toinen oli, ei nyt ehkä niin kireänä, mutta ihan sopusuhtaisena kuitenkin. Pituusero oli 50 cm luokkaa, painoero jotakuinkin 100 kilon luokkaa.

Mitähän tuo Ljuba tekee nykyisin - onko suomessa, jumppaileeko vielä - oli siihenaikaan kova sana bodyhommissa - taisipa pianonsoittokin muistaakseni sujua siinä sivussa.

Ehdottomasti on Mendy tämän hetken kovin raakailija.

Mutta riittäköön OT.

Riku ainakin on saatanan vahva, eikä jää voimat penkkailuun vaan todella vahva kaikin puolin. Voi kun saisi klippejä Rikun muista nostoista, kisa tai sali.

RRKalle sanoi:
ja sen salinostot on perseestä. helvetin kova penkkimies se silti on raakan ja paidalla. Muttei kovin.
siis kuka on kovin? mendyhän ottaa kunnon stopilla siinä yhellä videolla helposti 326kg ja mistä sinä sen salinostot tiedät?

edit: jaa nyt se onkin kovin:david:. . kohta varmaan väitetään ettei mendy käytä oikeita rauta lätkiä vaan ne 50kg:n rauta kiekot onkin muovia, eikä oikeasti paina ku 400grammaa per kiekko.

Zone-sarja -42%
Commando sanoi:
bb23 sanoi:
Moro bb mikäs on kunto tällä hetkellä?joko rupee rintalihas olee kunnossa?

Itse tulisin mielelläni tuohon kisaa mukaan,mutta kun ei voi vielä ruveta ainakaan vielä treenaamaan kovaa,tässä pikku hiljaa olen treenaillut ja kunto on 180/5 eli jonkun 210kg voisi saada.Lähtökohdat rupee olemaan ainakin kohdallaan ;)

Ei kai sillä "kovaa" enää koskaan pysty reenaamaan. Riittää että sais nyt keväällä sen 10x200. Pienenmpiä rautoja pystyy rytkyttelee, mutta isompia ei siis ainakaan vielä mutta odotellaan nyt pikkuhiljaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
neutraali sanoi:
siis kuka on kovin? mendyhän ottaa kunnon stopilla siinä yhellä videolla helposti 326kg ja mistä sinä sen salinostot tiedät?

edit: jaa nyt se onkin kovin:david:. . kohta varmaan väitetään ettei mendy käytä oikeita rauta lätkiä vaan ne 50kg:n rauta kiekot onkin muovia, eikä oikeasti paina ku 400grammaa per kiekko.

On se tämän hetken kovin, sitä en ole kieltänyt missään vaiheessa.

Aiemmin mainitsin jo että näähän on mielipideasioita, mielestäni historiasta löytyy kovempiakin penkkaajia, kuten Arcidi tai Henderson.

Ja kaikki salipenkit mitä olen nähnyt ei vakuuta, paskin oli se 1000 paunan paljon puhuttu "Mendy penkkaa, kaveri auttaa"-nosto. Pitänee etsiä toi 326-nosto, vaikkei se mielipidettäni vielä muuta.

edit:editoin asiattomuudet pois, en viitsinyt ruveta vänkäämään neutraalin kanssa

No ei mun silmään ainakaan merkkiä ollut, mitään selvää ei kyllä ota mistään. Mendy on sen luokan nostaja ettei uskoisi tietenkään millään paskavideoilla kusettavan, mutta itse en usko kuin kisanostot, nekin vain IPF ja videolla.
Vainoharhaista? Ehkä, mutta se on sitä nykyaikaa.

Ton sidersin olen ennenkin nähnyt, on tosi kova suoritus, vaikka pomppua onkin. Ei näytä painavan mitään.

Ihan mukava penkkaus :) Riku asui samassa rapussa kuin minä muutaman vuoden, muutti pois n. 6v sitten. Oli "varsin leveä kaveri", oikein mukavakin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom