Riku kirin raw penkki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hunter killer sanoi:
Niimpä. Muistelisin kyllä Arcidin kovimman tökkäyksen olleen 320kg?Mulla on se videollakin..jossakin perhanan Hawaijikisoissa se muistaakseni on..aika kevyt vielä...vielä kun muistaisi, että kellä se nauha on ollut lainassa varmaan satavuotta:itku:

Minulla on myöskin tuo video. Se on vuodelta 1985 ja Arcidi nosti paidalla. Vuonna 1984 Arcidi nosti ilman paitaa, mutta ei ihan noin paljoa. Vuonna 1985 ja 1986 paidat olivat sallittuja.

Katsoin äsken sen Leinon treenivideon penkin osalta ja siinä sanottiin hänen ottaneen 9*220. Siinä filmillä oli painoa 185, mutta perse nousi arviolta 20 senttiä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mtk77 sanoi:
Minulla on myöskin tuo video. Se on vuodelta 1985 ja Arcidi nosti paidalla. Vuonna 1984 Arcidi nosti ilman paitaa, mutta ei ihan noin paljoa. Vuonna 1985 ja 1986 paidat olivat sallittuja.

Katsoin äsken sen Leinon treenivideon penkin osalta ja siinä sanottiin hänen ottaneen 9*220. Siinä filmillä oli painoa 185, mutta perse nousi arviolta 20 senttiä.

Juup, voi olla...jokatapauksessa ei ole rawna ottanut 320kg?
Samalla videolla Doyle Kennady vetää kapealta 410kg maasta, siihen aikaan ei tainnu moni jamppa tuohon pystyä....

mtk77 sanoi:

Vähintään 20 senttiä. Liikerataa ei ole nimeksikään. Siinä videolla laitetaan vielä iso tekstilaatikko (jossa paino kerrotaan) kuvan alaosaan eteen siten, että hanurin nosto ei näkyisi... Aika :david: trikki, etten sanoisi. Lisäksi yksikään toisto ei tule edes ylös asti, joten liikerata on todella vajaa molemmista päistä.
Ei silti, kyllähän Leinolla lihasta ja voimaakin oli mutta nuo tulokset on pelkkää legendaa.

Mutta tuo Kirin suoritus on tosiaan hurja. Toistot ovat paltiarallaa 1900% siistimpiä kuin nykyisten ammattiliittojen runkkupellepaitapenkit. Ja liikeratahan on pitkä kuin nälkävuosi :D. Tuohon tarvitaan ihka oikeaa voimaa.

Mike sanoi:
Jari Leinon sanotaan ottaneen 18x200. Eivät taida ihan paskapuheita olla nuo vanhat jutut kaikki.

Pitää paikkansa. Reenasin tuolloin myös M-Clubilla (siellä Leinokin treenasi) ja muistan ajan...no, mitenpä sitä unohtaa voisi :)

massa sanoi:
MonsterMuscleForumilla oli juuri juttua, että Ted Arcidi olisi ottanut raw penkissä 227x21 ja 272x9. Lähteenä uusin PL USA lehti.

Ted Arcidi oli kyllä tavattoman kova RAW-penkkaaja, ja vaikka jenkkijutuissa usein onkin pikkuisen "jenkkilisää" uskon , että moinen suoritus on hänelle mahdollinen...mutta...

Kun vertaatte Rikun/Arcidin penkkituloksia kannattaa muistaa, että Riku oli kolmen lajin nostaja, kun taas Ted Arcidi pelkästään penkkiin erikoistunut.

Mm. maastavedossa Kiri repi seiskan sellaisella painolla, jolla Ted ei koskaan ole nostanut ykköstäkään.:rolleyes:

Mendyhän on ottanut nyt penkissä vähän päällä 340kg ja kertoi, että vuoden lopussa olisi 800lb raakakunnossa eli n. 360kg. Hurjia tuloksia.

hunter killer sanoi:
Niimpä. Muistelisin kyllä Arcidin kovimman tökkäyksen olleen 320kg?Mulla on se videollakin..jossakin perhanan Hawaijikisoissa se muistaakseni on..aika kevyt vielä...vielä kun muistaisi, että kellä se nauha on ollut lainassa varmaan satavuotta:itku:

Ted Arcidi oli ekan mies, joka otti epävirallisen virallisesti 700 paunaa penkiltä eli 315 kiloa... virallisesti ekana miestä pitivät ainakin Muscle&Fitness sekä Powerlifting USA-lehdet... mutta Tedillä oli kylläkin paita päällä...ei kuitenkaan nykypäivän superviritys mutta aika lailla Inzerin HD-paitaa muistuttava juttu...kukaties juuri se paita.

Mulla on tuo Hawajin kisa nauhalla, helvetin huonona kopiona. Ted muuten juoksee tuon 700 noston jälkeen paidattomana pitkin katsomoa. Yläkroppa on todella massiivinen! Rakenne muutenkin aika paljon samanlaine kuin Katzmaierilla parhaimmillaan. Tedillä oli palleaa, muttei läskiä.

Salomaa sanoi:
Mendyhän on ottanut nyt penkissä vähän päällä 340kg ja kertoi, että vuoden lopussa olisi 800lb raakakunnossa eli n. 360kg. Hurjia tuloksia.

Niin salilla vai?:rolleyes:

Kyllä noi salinostot on aika vertailukelvottomia mihinkään, ainakin Mendyn salinostot mitä olen videolta nähnyt haisee kuselta tänne Suomeen asti. Ja kyllä mäkin voin kertoa missä kunnossa olen tai olen ollut, sillä ei vaan ole mitään väliä. Mendy jos joskus raakana nostaa IPF:n tasoisessa liitossa niin silloin puhutaan uudestaan.

hunter killer sanoi:
pakko vähän kiusata leppäkerttua ja nussia pilkkua, mutta kovin raw-penkkaaja on kyllä James "Hollywood" Henderson.
322.5kg IPF MM-kisoissa t-paidalla.
ja heti kun nyt joku vetää ne Genet ja Muut "salilla ottanut jo niin ja niin paljon" miehet siihen lisätodisteeksi ettei Henderson olekaan kovin, niin IPF kisoissa on aika tarkka tuomarilinja ja testit kaupan päälle.
Enkä väitä nyt hendersoninkaan natu olleen, mutta anyway.:thumbs:
Näin sen joskus ja kevyennäköisesti nousi. Pieni maininta vaan, että eikös Henderson painanut lähemmäs 200 kg itsekin ja valtava maha.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tervehdys

Tähän väittelyyn on pakko ottaa osaa, tuon Jari Leinon osalta ainakin ;)
Jari leinon paras kisapenkki on 225kg ilman paitaa,sarjassa alle 100kg.Itse hän kertoo saaneensa 16-18 toistoa 180kg. Tässä linkki,tästä voitte lukea mielenkiintoisen jutun Jari Leinosta,mitä KP vähän hehkuttaa llisää :) Vahva kaverihan Leinokin oli mutta loukkaantumiset tulee jossain vaiheessa eteen jos isoilla painoilla treenataan,itse kullekkin :itku: Täytyy kai itsekkin siirtyä tuohon Boogien tyyliin ;)

http://www.bodylehti.fi/uimg/pdf/20021/08-11_jari_leino.pdf

Jari Sjömanni oli kova punnertelee aikanaan, 200kg pumppasi 20kertaa.Itse kokeilin myös aikanaan kun oli puhetta Jarin kanssa ,että paljonko minä saan, pääsin 15 kertaa ja ihan maitohapoilla oltiin :hyper:
Omasta mielestäni Jari Sjömanni on tähän päivään saakka kovin punnertaja mitä suomessa ollaan koskaan nähty.:rock:

mtk77 sanoi:
On se ottanut tuon verran. Mutta ainakin treenivideollaan mies nostaa peresettä ja paljon.
sama miten tekee niin tuo on aivan kauhea suoritus IMO

Kun näistä kovista penkkisarjoista puhutaan, niin olen kuullut Perälän Samulin ottaneen sotilaspenkkinä 11 kertaa 180 kiloa, oman painon ollessa satkun hujakoilla.

Treenikaverit vahvistakoon huhun...

Olen tämän laittanut pariin otteeseen tänne, mutta kun kerran kovista raakapenkeistä on kyse:

Mäpäs näinkin joku viikko sitten kun yks äijä teki 16 sarjaa 170 kilolla penkissä lyhyin palautuksin. N. 10 sarjoista oli kymppejä, loput 9, 8 ja 7-sarjoja. Kertakaikkisen kevyen näköistä pumppailua. Takamus oli tosin ilmassa, mutta ei minkäänlaista rytkyilyä, eikä pukannut "jaloilla." Penkki vain sattui olemaan liian matala. :D

Commando sanoi:
Jari Sjömanni oli kova punnertelee aikanaan, 200kg pumppasi 20kertaa.Itse kokeilin myös aikanaan kun oli puhetta Jarin kanssa ,että paljonko minä saan, pääsin 15 kertaa ja ihan maitohapoilla oltiin :hyper:
Omasta mielestäni Jari Sjömanni on tähän päivään saakka kovin punnertaja mitä suomessa ollaan koskaan nähty.:rock:

Nostit 200 kiloa 15 kertaa? Mitäs miehiä sitä oikein ollaan? :eek: :worship:

Commando sanoi:

Jari nosti 16-18 x 180 JOKAINEN TOISTO RINNALLE PYSÄYTTÄEN

ja 18x200 "rytkyillä"

Muuten, kerran M-Clubilla oli punttikisa, jossa kilpailtiin toistoissa... Jari oli aivan ylivoimainen.

Muistan kun kilpalajina oli niskantakaapunnerrus istuen. painona 60 kiloa...Jari otti supernopeaan tahtiin 44 toistoa ja lopetti , kun alkoi kyllästyä ja pitkästyä liikkeeseen. Ilmaan jäi leijumaan kysymys, paljonko olisi tullut jos olisi laitettu oikein tiukille?

Yksi tositarina miehestä on se, kun hän kylmiltään, juuri talvipakkassäästä tultua, pipo ja toppatakki päällä otti 200 penkistä ilman verryttelyä. Kun kerran joku väitti, ettei hän varmaan saa rautoja kylmiltään ylös.

Hullua, mutta vahvaa hulluutta!

jarre55 sanoi:
Jari nosti 16-18 x 180 JOKAINEN TOISTO RINNALLE PYSÄYTTÄEN

ja 18x200 "rytkyillä"

Salipenkki ennätys, Leino sanoi haastattelussa olevan 242.5kg.Niin kyllä
200kg/18 tuntuu kyllä utopialta,väittäisin että taitaa olla jo 180kg PYSÄYTTÄMÄLLÄ vaikeaa saada tuota 16-18 toistoa jos kisapenkki on ollut 225kg,eli laskukaavaa käyttäen 190kg/6-7 olisi tuo 225kg ykkönen,200/5 =230kg,mutta mitä näitä väittelee.:kippis1:

Niskantakaa punneruksessa Leino teki jopa 180kg:lla sarjaa mutta kyllähän ne aika vajaita oli ,voisi sanoa että puolikkaita ;)

ps.onko täällä Foorumilla ketään joka saisi tällä hetkellä 190kg/5 tai 200kg/5?

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom