Riisin seassa kiviä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja beefy
  • Aloitettu Aloitettu
Oletteko huomanneet Risella täysjyväriisin seassa pieniä kiviä? Minulle on sattunut jo muutaman kerran. Aika harvoin tuota kyllä sattuu siihen nähden, että suurin osa minun hiilareista tulee tuosta riisistä ja voi mennä kuukausia ennen kuin löytyy uusi kivi.

Olen alkanut syömään sitä varovaisesti, kun ensimmäisellä kertaa melkein rikoin hampaani :curs:.

Laitoin Risellalle palautetta, mutta eivät vaivautuneet edes vastaamaan. Todella huonoa asiakaspalvelua. Olisin odottanut edes pahoitteluja. :down:

Pitäisi varmaan siirtyä syömään Uncle Ben'siä. Risella on vaan halvempaa ja jotenkin kuituisemman oloista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysyin tuossa mutsilta, että onko hän huomannut pieniä kiviä ni sano, että hän on käyttäny risellaa yli kolkyt vuotta eikä oo ikinä moista havainnut. Luulisi hänen kuitenkin huomaavan, kokki kun on ammatiltaan. Kuitenkin merkillistä, että sinulle on sattunu tuollaista :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muistaakseni 3 kertaa tapahtunut ja taisivat olla kaikki tämän vuoden puolella. En minäkään ole aiemmin niitä löytänyt, mutta en ole kyllä näin paljon riisiä ennen syönytkään.

:)

Löysin muutama vuosi sitten hillopurkista tupakan tumpin. :hyvä:

:kuola: :lol2:

Lieneeköhän ollut kyrsiintyneen työntekijän kosto, vai ihan puhdas vahinko.

Annoitko palautetta valmistajalle? Saateri... mitenkähän usein sitä syö ylimääräisiä "mausteita" ruoassa tietämättään.

Mulla kävi niin, että kiinalaisesta mukaan ostetusta annoksesta löytyi kivi, ikävä kyllä vasta sen jälkeen, kun olin jo puraissut sitä. Se kivi osui hampaaseen, jossa oli iso paikka ja se paikka meni aivan murusiksi. Korjautin yksityisellä ja vein laskun sinne kiinalaiseen. Maksoivat.

:kuola: :lol2:

Lieneeköhän ollut kyrsiintyneen työntekijän kosto, vai ihan puhdas vahinko.

Annoitko palautetta valmistajalle? Saateri... mitenkähän usein sitä syö ylimääräisiä "mausteita" ruoassa tietämättään.
en, ois kyllä pitäny. ois varmaan saanu kivasti hilloa sieltä korvaukseksi. :kuola:

Oon jopa purrut kiveen! Riisin merkkiä en tosin muista, mutta vittu meinas palaa käämi. Meinaan ei tuntunut kauheen mukavalta... :curs:

Multa löyty kerran perunapussista perunan kokoinen kivi. Pestessä murkuloita olin että wtf kun mullan alta paljastuikin kivi. Vitutti. Onneks en keittäny sitä ja yrittäny syödä :D

On löytyny kiviä riisistä, maidosta hiuksia, kebabissa on välillä jotakin kovia paloja (luuta?), jostakin vihreestä "mini-kaalipalleroista" löyty matoja keitettäessä, jotakin klimppejä veriohukaisista ja sitten perushomeet...

:lol2:

Malvialan (malmiala) roiskeläpästä metallinen prikka, juuri korkatusta lidlin 2l appelsiinimehusta elävä koppakuoriainen :jahas: sekä propower whey -purnukasta pieniä määriä pahvia..

Jossain valmislihapullissa on kanssa pieni "kivi" sisällä. Tuli vaan sattumalta mieleen kun nuorempi veli sattui eilen siitä mainitsemaan. :D

Mikä lie oikeasti..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom