Riisin seassa kiviä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja beefy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyi stna. Risetti:n luomu auringonkukan siemen pussista löysin oikean ötökkäyhteiskunnan. n 1-2mm mittaisia menijöitä löyty n.1/5 pussista kymmenisen kappaletta ja kun uteliaisuuttani katsoin purkkiin jossa kyseistä einettä ennen säilytettiin oli sekin pullollaan (20-30kpl) ötököitä, ilmeisesti kuoriutuneet myöhemmin, koska purkki oli tosiaankin tyhjä ja ötököistä enään muutama oli elossa.
Pussi oli suljettu teräslangalla ja pyykkipojalla, joten tuskinpa nuo ovat sinne pussin avaamisen jälkeen päässeet.

Inhottaa kun ehdin syödä ne 4/5 siitä pussista ennenkuin huomasin vieralijat :<<

Mul tais olla kesällä noiden Uncle benssien mukana jokin kivi, tuskin se sen jauhelihan mukana tuli. Perhana että sattui, paikka tais mennä rikki kun on sen jälkeen saanut varoa tuota hammasta.

En syö Risellaa, joten risellakiviin en ole törmännyt. Sen sijaan olen yrittänyt syödä palan turkkilaista soraa viininlehtikääryleessä, ja kieltämättä paikallisen sählämshopin erittäin edullisissa pavuissa on usein pikkukiviä mukana. No, oppiipahan siinä putsaamaan ja huuhtelemaan papunsa... kauankohan muuten potun kokoistakin kiveä pitäisi keittää että se pehmenee syöntikuntoon, kun nämä pienemmätkin ovat niin kova pala purtavaksi.

Joo, lidlin tuotteesta on löytynyt herkullinen nappi (makrillia tomaattikastikkeella - ja napilla!), tästä jo vuosia eikä vieläkään mitään reaktiota valitukseeni. No, makrilli maistuu kyllä vieläkin. Mutta ei mitään tällaista...
korkatusta lidlin 2l appelsiinimehusta elävä koppakuoriainen
Jösses. Tuoremehua!

Sitten on tietysti koko kokoelma näitä luunsiruja, matoisia viikunoita ja muuta töhkää. Sen siitä saa, kun syö niin paljon. Anorektikoilla ei ole näitä ongelmia!!!!

Ehkä osin OT mutta emäntä teki kiljua kesällä, jäädytti pakastimessa yön yli appelsiinituoremehua ja sitten antoi sulaa, odotti kolme päivää ja lisäsi sokeria. Valmista kilju oli noin viikon päästä. Maistoikin sitä ja pahaksi haukkui ja pisti kaappiinsa avonaisessa astiassa ja kolme kk:n päästä kaappia siivotessaan katsoi että kappas, kilju on täällä vieläkin. Tässä suora lainaus kun hän sitä kertoi:

**** says:
jotku ihme ötökät oli
vallannu mun kiljutonkan
:D:D
**** says:
no en ees muistanu koko
kiljua enää enneks olin
laittamas teeveetäni
kaappiini
**** says:
ja huomasin sen sielä. ja
sitten avasin sen ja sielt
lens miljoona kärpästä
ensinnäki mun naamalle ja
sit siel oli jotai matoi

Vähän OT myös, mutta monesti on sattunu kohdalle sellaisia Easy bodyn protskupatukoita joissa on ollut jotain pahvipalasia siellä massan seassa. Pistin jo kerran palautetta asiasta ja vastaus oli: "Kiitos kun tiedoitit asiasta meille". Asiakaspalvelua parhaimmillaan...

Oletteko huomanneet Risella täysjyväriisin seassa pieniä kiviä? Minulle on sattunut jo muutaman kerran. Aika harvoin tuota kyllä sattuu siihen nähden, että suurin osa minun hiilareista tulee tuosta riisistä ja voi mennä kuukausia ennen kuin löytyy uusi kivi.

Olen alkanut syömään sitä varovaisesti, kun ensimmäisellä kertaa melkein rikoin hampaani :curs:.

Laitoin Risellalle palautetta, mutta eivät vaivautuneet edes vastaamaan. Todella huonoa asiakaspalvelua. Olisin odottanut edes pahoitteluja. :down:

Pitäisi varmaan siirtyä syömään Uncle Ben'siä. Risella on vaan halvempaa ja jotenkin kuituisemman oloista.

eikös ne Jaappanialaise tiltsaa niitä riisejä paljain varpain.. sit laivaan/lentokoneeseen ja Suomeen... :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom