Riisin/makaronin/spagetin/puurohiutaleiden syöntiennätyksiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Olisikohan muuten liian henkilökohtainen kysymys, jos kysyisin mikä on Pakkotoistolaisten "ennätys" riisin/makaronin/puurohiutaleiden syönnissä? Muistelen Tomin joskus maininneen yrittäneensä syödä 1kg:n kaurahiutalepakettia(vai olikohan se Tomi) ja täällä on varmasti monta isosyömäistä bulkkaajaa liikkeellä, niin olisi hauska kuulla miten hyvin nuo ed.mainitut tuotteet menevät kurkusta alas. Nehän nyt kuitenkin ovat voimailijoiden perusravintoa.

Iseäni huvittaa vieläkin Greg Kovacsin ja Victor Richardsin väittämät ruokamäärät jotka he syövät päivittäin, kyse ei siis ole edes ennätyksistä:

Greg Kovacs väittää syövänsä riisiä 2kg päivässä ja kalorimäärät päivittäin ovat 12000kcal Ja Victor Richards väitti syövänsä 30000kcal päivässä jaettuna 5 osaan, eli 6000kcal jo yhdellä kertaa ja lisäksi väitti syövänsä hiilarinsa pelkästään riisistä. Paljonko muuten painaa 1dl riisiä, siitähän saisi laskettua montako desiä riisiä keitettynä Greg ahmii päivässä,kun yhdestä desistä taitaa keitettynä tulla jopa kolme. Enemmän kuin pesuvadillinen, varmasti! :)

On helppoa ahtaa menemään jotain pizzaa, mutta kuinka monesta löytyy miestä mässäillä riisiä kaloripäivänä, eli ennätyksiä, kiitos! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lol, kyl tota riisiä ainakin tulee tarpeeks. joskus kokeilin keittää kerralla koko kilon paketin ja sitä tuli 2,5 litran kattila piri pintaan :p en saanu kertaistumalla tuhottua...

Olen joskus punninnut ja muistaakseni 2dl riisiä painaa n. 150 g. Olen syönyt aiemmin 6 dl(mitattu keittämättömänä) riisiä päivässä. Eikä se mitenkään paljolta tuntunut, siihen tuli sitten muu syöminen kuten leivät ym. päälle. Uskon, että tuommoinen kilon paketti riisiä menee jos ei syö mitään muuta ja jakaa sen useampaan erään. Tuo 6 dl jakaantui kahteen erään.

Eli, 1dl keittämätöntä on varmaankin sitten about 75g. No, minä olen muistaakseni kerralla syönyt n.23dl keitettyä riisiä parin kananrinnan kera. 23dl/3=7 2/3 dl keittämätöntä ja painoa tuolla on (23/3 x 3/4)x100g=575g, eli reilu puolikas riisipaketti!

Saattaisi jaksaa ehkä syödä loputkin, mutta puulle se kyllä alkaisi maistumaan. :urjo:

1kg:n pakettia en kyllä kerralla jaksaisi millään syödä.

Kilo riisiä menee helposti päivässä, mutta muualta ei hiilareita tämmösenä päivänä sitten tulekaan.
Ärsyttää vaan kun aina töissä 60 kiloset työkaverit jaksaa kauhistella mun riisi-sei saavia.
Vaikka itse vetävät 2-3 lihapiirikkaa, tai pizzan, jossa tuplasti kaloreita...

Heh, Victor väitti syövänsä 15lbs riisiä päivässä, eli 6.8kg!!!

Jos yksi dl riisiä painaa 75g, niin 6.8kg:sta saa 90 2/3 desiä keittämätöntä riisiä ja keitettynä siitä tulee 272 desiä!!!

"Meal:

3 pounds of brown rice.
5 chicken breasts.
15-20 egg whites.
2 cans of corn.
1 can of pineapple."

Eli, tuon mukaan Victor Richardsilla kertyy riisiä yhdelle aterialle keitettynä 54.4 desiä!!!

:urjo:

18-19-vuotiaana meni 400g pussi Myllyn paras-makaronia yhdellä aterialla (+ kastikkeet ja leivät). Oma elopaino tuolloin 60 kg:n luokkaa.

Jauhelihaa 400g, makaroonia 400g ja tomaattimurskaa 250g.

Eräänä päivänä hain oikeen ennätyskaloreita niin tulihan niitä päälle 11000kcal. Silti yllätyin miten paljon jouduin ahtamaan itseeni saadakseni tuon määrän mutta väitän että ihan vahingossakin menee 7000kcal ilman että on missään vaiheessa ähkyssä tai edes tajuaa päivän päätteeksi syöneensä noin paljoa.

Kyllähän tuota ruokaa tulee syötyä välillä niin paljon että itekkin oikein pelästyy et miten sai kaiken alas... :confused: :hmmm:

Olettekos muuten panneet merkille semmoisen, että kun liikaa syö, niin ylimääräinen safka ei enää sula mahassa vaan tulee ulos samassa kunnossa kun meni sisäänkin...

nimim. Mitä vittua noi hernemaissipaprikat tekee tuolla pöntössä??

Hoikkana teininä l. noin 80kg, 400g seitä,400g makaronia, 1kg pottuja. Kerta istumalta alas. Vatsa oli pullea.
Eräskin kerta järjestimme kavereitten kanssa grillipileet. 4kg lihaa eri muodoissa sisään+suuri määrä alkomahoolia. Eka kertaa elämässäni sen jälkeen närästi :hmmm:

ei saamari, mä kyllä ehdottomasti häviän tälläset skabat. Nytkin perus desin riisiannos tökkii jo. Palautusjuoman jälkeen ei vaan helposti uppoa mikään, paitsi rahka+kaurajuoma, mutta S-marketista on Ehrmannin rahka loppu, vaikka eilen lupasivat tänään tulevan lisää :mad2:
Toi Victorin 30000kcal on muistaakseni joku hlökohtainen yhden päivän syömisenkka, tai niin täällä foorumilla joku kertoi kun viimeksi asiasta oli puhetta. Mutta onhan nyt päivänselvää ettei kukaan ihminen syö noin paljon jatkuvasti, ei edes nämä.

Originally posted by Richard75
Kilo riisiä menee helposti päivässä, mutta muualta ei hiilareita tämmösenä päivänä sitten tulekaan.

niinpä, kilo uncle benssiä sisältää sopivasti jonku 3000 kaloria. mut vois alkaa maistua aika puurolta... riiisipuurolta.

Originally posted by strong
Muistelen Tomin joskus maininneen yrittäneensä syödä 1kg:n kaurahiutalepakettia(vai olikohan se Tomi)
Muah. Ei ihan. Kerran meni rahkamössön muodossa 8 desiä Elovenaa kerralla, eikä siitä tule lähellekään koko pakettia. :)

Originally posted by meitsi
ei saamari, mä kyllä ehdottomasti häviän tälläset skabat. Nytkin perus desin riisiannos tökkii jo. Palautusjuoman jälkeen ei vaan helposti uppoa mikään, paitsi rahka+kaurajuoma, mutta S-marketista on Ehrmannin rahka loppu, vaikka eilen lupasivat tänään tulevan lisää :mad2:
Toi Victorin 30000kcal on muistaakseni joku hlökohtainen yhden päivän syömisenkka, tai niin täällä foorumilla joku kertoi kun viimeksi asiasta oli puhetta. Mutta onhan nyt päivänselvää ettei kukaan ihminen syö noin paljon jatkuvasti, ei edes nämä.

Hyi helvetti miten läskejä ihmisiä ... HYI!
Muutama oikein kunnon kisukin, saiskohan noilta vähän (|) juu nou.

Mulle riittää 2 x kukkurallinen lautasellinen makaroonilaatikkoa, 4 leipää ja 3 lasia maitoa. Sen jälkeen alkaa olee täys olo, mut tota riisin syöntiä tulee joskus harrastettua ja sitä menee aina kerrasta hyvät määrät. Tarvii vaan jotain sopivaa kostuketta niin kyllä se alas menee.

Originally posted by Richard75
Ärsyttää vaan kun aina töissä 60 kiloset työkaverit jaksaa kauhistella mun riisi-sei saavia.

Onks 60kg työkavereilla edes mielipiteitä? :D

-Sumu

Originally posted by Hgu
Olettekos muuten panneet merkille semmoisen, että kun liikaa syö, niin ylimääräinen safka ei enää sula mahassa vaan tulee ulos samassa kunnossa kun meni sisäänkin...

nimim. Mitä vittua noi hernemaissipaprikat tekee tuolla pöntössä??

joo tuttu fiilis... ihan off topic mutta montakohan kertaa pystyy illassa syömään? ite syön yleensä kolme kertaa ku pääsen 5 aikaan himaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom