Riisin/makaronin/spagetin/puurohiutaleiden syöntiennätyksiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pah ei ihan noi viljatuotteet ole mun alaa mut pistän näitä omia ennätyksiäni silti syömisestä :D

1.kattilallinen riisiä

2.48 kanapullaa (olen ylpeä tästä) :D

3. 1.5 perhepizzaa jauheliha,kebab,ananas,herkkusieni täytteellä+ vesi

4. 6kpl kanankoipia (isoja)

Tässä meikäläisen syöntienkat:

1. Kilo riisiä päivässä, jaettuna kahteen eri ateriaan, kummallakin kertaa 400g jauhelihaa. Olin aika saatanan täynnä.

2. Kaksi Perhepizzaa, päälle 2 litraa olutta. Hyvä että pystyin käveleen teltalle. Terveisiä vaan Oravin kylään, hieno paikka ja ravintola järvisuomessa Mikkelin lähellä :thumbs:

3. 1.2kg naudan jauhelihaa kertaistumalta, muutama ranskis kyytipoikana ja olutta tuopponen. Vappumeiningit kyseessä. Enkä vieläkään purjonnut, viina ei vaan aterian jälkee menny millää päähän :kippis1:

:offtopic:

Neljä bicmac ateriaa.......limuineen :urjo:

Kaveri ajo kaivokselasta kotiin....

Ja toinen..erään koirakerhon pikkujoulut: 6 kana filee pihviä, 5 siivua kinkkua, juustopottuja n.500g, norm perunoita 6kpl, paahtopaistia ihan helvetisti.
Ei pystynyt edes juomaan siideria ton jälkeen, oli pakko lähteä taksilla kotiin nukkumaan :kuola:

Kaverini veti ranskis pussin (500g), nakkipaketin (500g), litran jugurttia ja pari banskua (700g) kahteenkymmeneen minuuttiin. Raati arvioi kokonaispainoksi setille 2,7kg. Taydet tyylipisteet...

Itse vedin perhepitsan Latviassa, koko sama kuin kotimaassa mutta taytteita varmaan kolme kertaa enemman. Tarjoilija varoitti tilatessani: Sir, it is a very large pizza. No vedin kuitenkin. Ei jaanyt hiukomaan.

Perkele mäkin haluisin mässää kilon riisiä päivässä :evil:
Tuntuu vaan tuo ruokahalu olevan välillä hukassa, mistä kärsii sitte koko bodaamistouhu. Joku kokenut riisimonsteri kertokoon miten saan ahdettua luukustani riittävästi safkaa alas... vai pitäskö juoda sikana jotain massanlisääjää :rolleyes:

royce sanoi:
Perkele mäkin haluisin mässää kilon riisiä päivässä :evil:
Tuntuu vaan tuo ruokahalu olevan välillä hukassa, mistä kärsii sitte koko bodaamistouhu. Joku kokenut riisimonsteri kertokoon miten saan ahdettua luukustani riittävästi safkaa alas... vai pitäskö juoda sikana jotain massanlisääjää :rolleyes:

Pistä riisiin Viherpippuripussikastiketta. On pirun hyvää ja menee riisit alas. Pitääkin koittaa joskus tuota riisin syöntiennätystä :evil:
Basmatianriisi on parasta :thumbs:

Hmm... 4 sivuraiteen pizzaa on tullut vedettyä ja lukioaikana tuli raxissa usein vedettyä sellaiset 20+ slicea kun mentiin sinne kisaamaan syömisessä. :) Spagettikastiketta on tullut syötyä kisassa 2,4kg (siis kastikkeen + keitetyn spagetin yhteenlaskettu paino). :)

Jouluaattona on myös tullut syötyä aivan törkeitä määriä. Eli silakkaa, silliä, graavilohta, kinkkua, kalkkunaa, laatikoita yms. aivan vitusti. Näitä määriä ei ole toisaalta tullut laskettua. :)

Phat sanoi:
ei saamari, mä kyllä ehdottomasti häviän tälläset skabat. Nytkin perus desin riisiannos tökkii jo. Palautusjuoman jälkeen ei vaan helposti uppoa mikään, paitsi rahka+kaurajuoma, mutta S-marketista on Ehrmannin rahka loppu, vaikka eilen lupasivat tänään tulevan lisää :mad2:
Toi Victorin 30000kcal on muistaakseni joku hlökohtainen yhden päivän syömisenkka, tai niin täällä foorumilla joku kertoi kun viimeksi asiasta oli puhetta. Mutta onhan nyt päivänselvää ettei kukaan ihminen syö noin paljon jatkuvasti, ei edes nämä.

Jon Brower Minnoch (1941 - 1983) of Bainbridge Island, WA; 6 ft 1 in, estimated as weighing &quotprobably more than" 1400 lbs in 1979, at which point it took 13 people just to roll him over in bed. Minnoch, like many of the heaviest people, suffered from massive edema: his weight was augmented by at least 900 lbs of fluid at its peak. The former taxi driver had always been unusually heavy, reaching 400 lbs in 1963, 700 lbs in 1966, and 975 lbs in 1976, but he claimed to have been in no way handicapped by his size until a 500-calorie diet sapped his muscle strength and left him at the brink of death. Subsequent hospitalization brought him down to 476 lbs in 1981, mostly through the loss of 12 to 14 pounds of fluid per week. He was readmitted later that year after regaining 200 lbs in seven days. Although physicians at University Hospital in Seattle persisted in treating him with a 1,200-calorie diet, he weighed about 800 lbs at the time of his death. Other details of his physical condition were withheld from the press. Minnoch was the father of two children by his 110-lb wife, Jeannette.

Miten vitussa tuokin onnistuu...

naksu sanoi:
Hmm... 4 sivuraiteen pizzaa on tullut vedettyä ja lukioaikana tuli raxissa usein vedettyä sellaiset 20+ slicea kun mentiin sinne kisaamaan syömisessä.

Onko nämä sivuraiteen pizzan edes suunnilleen normaali kokoisia. Jos on, niin väitän että :anssi: .

Itekkin olen nimittäin syönyt n. 20 sliceä Raxissa, mutta 4 pizzaan en pystyisi ikinä.

Pitsapuffetissa olen minäkin vetänyt joskus tuon 20+ slicea mutta olin paastonnut sitä ennen yli vuorokauden. Kotona on joskus vedetty samana iltana yksi perhepitsa ja kaksi tavallista. Tavallista riisiä ja makaroonia pystyy syömään hirveitä määriä jos on oikeasti nälkä. Kattiloita on monen kokoisia mutta ainakin riisiä menee keitettynä ihan helposti yhden kasarin verran, olisiko noin 5-7 desilitraa valmista tavaraa!

Pistetään nyt vielä keittokasarin kuvakin niin hahmottuu helpommin tää protskuvaarin standardiannos riisiä:

F416.jpg

Kyllä mullakin aina kun syön riisiä niin sitä menee semmonen 3 dl (paino raakana) Eikä tunnu missää kun maustaa sitä gurryllä, liha/kanaliemikuutiolla ja muutamalla muulla mitä en muista tähän hätään. :kuola: Makaroonia menee aina pussillinen kun rupee jotain tekemään jos ei kaikkia saa kerralla niin voihan sen aina syödä illalla tunan kanssa kun kattoo telkkuu... Tuolla aikaisemmin joku valitti kun ei saa syötyä mulla on sitten taas se että tekis kokoajan jotain mieli (en syö karkkia tai vastaavaa) sitten tulee joskus vedettyä ihan tajuttomii määrii jotain ruokaa siinä istuskellessa. :curs:
No kaikki se on aina silti kotiinpäin... :rock:

Väittäisin jonkun Pizza-Hutin keikan alkupaloineen,med. pannupitsoineen ja juustokakku jälkkärin kanssa olleen kalorimäärältään isoin. Alkupaloina- Valkkari leipiä,täytettyjä jalopenoja ja kanasiipiä, Pitsana,chicken supreme ja tosiaan cheesecakea päälle + tietysti puolet emännän jädestä : )

Poikamiehenä tuli usein vedettyä tvtä katsellessa mössöä jossa oli 400g pussi makaroonia keitettynä,800g jauhelihaa ja n 150g paistettua sipulia.

Suositut

Back
Ylös Bottom