Optimus sanoi:Kaloreita tossa satsissa semmonen 10 000
Kunnon bulkkievästä! Ei saatana, mahtais lihoo nopeesti jos vetäs vaikka joka viikko tommosen satsin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Optimus sanoi:Kaloreita tossa satsissa semmonen 10 000
4-5 desiä.armand sanoi:Paljonko te laitatte Elovenaa rahkacomboon per kerta? Olen tässä vain miettinyt kun itse vedän aamulla 250g rahkaa+ 1,5dl Elovenaa!
royce sanoi:Perkele mäkin haluisin mässää kilon riisiä päivässä :evil:
Tuntuu vaan tuo ruokahalu olevan välillä hukassa, mistä kärsii sitte koko bodaamistouhu. Joku kokenut riisimonsteri kertokoon miten saan ahdettua luukustani riittävästi safkaa alas... vai pitäskö juoda sikana jotain massanlisääjää
armand sanoi:Paljonko te laitatte Elovenaa rahkacomboon per kerta? Olen tässä vain miettinyt kun itse vedän aamulla 250g rahkaa+ 1,5dl Elovenaa!
Phat sanoi:ei saamari, mä kyllä ehdottomasti häviän tälläset skabat. Nytkin perus desin riisiannos tökkii jo. Palautusjuoman jälkeen ei vaan helposti uppoa mikään, paitsi rahka+kaurajuoma, mutta S-marketista on Ehrmannin rahka loppu, vaikka eilen lupasivat tänään tulevan lisää :mad2:
Toi Victorin 30000kcal on muistaakseni joku hlökohtainen yhden päivän syömisenkka, tai niin täällä foorumilla joku kertoi kun viimeksi asiasta oli puhetta. Mutta onhan nyt päivänselvää ettei kukaan ihminen syö noin paljon jatkuvasti, ei edes nämä.
Jon Brower Minnoch (1941 - 1983) of Bainbridge Island, WA; 6 ft 1 in, estimated as weighing "probably more than" 1400 lbs in 1979, at which point it took 13 people just to roll him over in bed. Minnoch, like many of the heaviest people, suffered from massive edema: his weight was augmented by at least 900 lbs of fluid at its peak. The former taxi driver had always been unusually heavy, reaching 400 lbs in 1963, 700 lbs in 1966, and 975 lbs in 1976, but he claimed to have been in no way handicapped by his size until a 500-calorie diet sapped his muscle strength and left him at the brink of death. Subsequent hospitalization brought him down to 476 lbs in 1981, mostly through the loss of 12 to 14 pounds of fluid per week. He was readmitted later that year after regaining 200 lbs in seven days. Although physicians at University Hospital in Seattle persisted in treating him with a 1,200-calorie diet, he weighed about 800 lbs at the time of his death. Other details of his physical condition were withheld from the press. Minnoch was the father of two children by his 110-lb wife, Jeannette.
naksu sanoi:Hmm... 4 sivuraiteen pizzaa on tullut vedettyä ja lukioaikana tuli raxissa usein vedettyä sellaiset 20+ slicea kun mentiin sinne kisaamaan syömisessä.