Mulla soi vieläkin usein autossa :itku: R.I.Pjuha79 sanoi:Kikka soi minunkin kasettisoittimessa teinivuosina!!:itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla soi vieläkin usein autossa :itku: R.I.Pjuha79 sanoi:Kikka soi minunkin kasettisoittimessa teinivuosina!!:itku:
MissEvilEve sanoi:Hmm... Epävirallinen tieto sydänkohtaus...? Epäilisin ennemmin itsemurhaa tai jotain vastaavaa. Vakava masennus, alkoholismi ja lääkkeiden sekakäyttö kun on taustalla, jotain avioeroakin ja huoltajuushommeleita jne.
neutraali sanoi:lääkkeitä reilusti+viinaa reilusti (tarkoituksella)>>>sydän pysähdys=itsari. oma veikkaukseni siis. missevileve, olin minäkin kikan kuolemasta toki yllättynyt, muttei mikään jymy uutinen kuitenkaan ollut. vähän sama ku nykänen heittäis lusikan nurkkaan, no ei ehkä ihan, mutta melkein kuiteski.
Ilta-Sanomat 7.12.2005 sanoi:Laulajatähti Kikka eli Kirsi Sirén kuoli lauantaina kotonaan Tampereella 41-vuotiaana. Kikka kuoli sairauskohtaukseen nukkuessaan.
- Kirsi meni illalla nukkumaan eikä enää herännyt, kertoo Kikan tiedottaja Pia Temisevä.
Kikkaa jäivät kaipaamaan 9-vuotias tytär ja aviomies. He toivoivat eilen antamassaan lausunnossa, että he saisivat surra rauhassa julkisuudelta.
Minä tiedän tapauksen jossa ihminen on juopotellut päivittäin 40 vuotta, eikä sittenkään kuollut maksasairauteen. Tutullasi ei ilmisesti todettu kirroosia?Kalju sanoi:Mihin perustelet tietosi. Se on täysin yksilöllistä. Tiedän tapauksen jolla oli maksa aivan aikuisten oikeesti loppu jo alle 20 vuotiaana. Se olis iitä sairaalassa ja jos ei ois lopettanut juomista niin henki ois lähtenyt.
Ilta-Sanomat sanoi:Kikka myönsi haastatteluissa, että alkoholi ja pillerit olivat hänelle ongelma. Tällä seikalla ei kuitenkaan ollut osuutta laulajan kuolemaan. Lopetettuaan keikkailun Kikka oli erossa aineista.
En ole lääkäri ja dataahan minulla ei ole mistään, mutta eikös näiden kaikkien irwineiden tapauksessa slaagi ole tullut juuri siinä vaiheessa, kun vuosien putki on laitettu hetkeksi poikki? Sellainen raaka muutos on ilmeisesti elimistölle erittäin stressaava.Bateman sanoi:Kun lopettaa useita vuosia jatkuneen alkoholin ja lääkkeiden väärinkäytön on siis taas yhtä suuri todennäköisyys saada slaagi kuin muillakin raittiilla kansalaisilla?
reino sanoi:En ole lääkäri ja dataahan minulla ei ole mistään, mutta eikös näiden kaikkien irwineiden tapauksessa slaagi ole tullut juuri siinä vaiheessa, kun vuosien putki on laitettu hetkeksi poikki? Sellainen raaka muutos on ilmeisesti elimistölle erittäin stressaava.
reino sanoi:En ole lääkäri ja dataahan minulla ei ole mistään, mutta eikös näiden kaikkien irwineiden tapauksessa slaagi ole tullut juuri siinä vaiheessa, kun vuosien putki on laitettu hetkeksi poikki? Sellainen raaka muutos on ilmeisesti elimistölle erittäin stressaava.
Älä lopeta ootte kummatkin oikeassa nuoren ihmisen maksa ei kestä dokaamista läheskään yhtä hyvin kuin aikuisen,edellyttäen tietysti että tä aikuinen ei ole juonut lapsuudestaan asti.teemupii sanoi:Minä tiedän tapauksen jossa ihminen on juopotellut päivittäin 40 vuotta, eikä sittenkään kuollut maksasairauteen. Tutullasi ei ilmisesti todettu kirroosia?
Tänne palstalle on turha kirjoittaa yhtään mitään kun aina tule joku jotakin napisemaan.
niin, onse kumma kun wrestling painija kuolee sydäriin niin vedetään hormoonit heti esiin, sama asia. toki on voinut kuolla sairaus kohtaukseen oikeastikin, minähän vain sanoin että se on veikkaukseni.protsku sanoi:Hmm...
Hmm...
Nuorenakin voi kuolla sairauskohtaukseen. On se kumma miten heti kaivetaan vanhat Seiskan jutut esiin kun jotain tällaista tapahtuu. Surunvalittelut Kikan omaisille, erittäin valitettavaa että näin kävi.
Nyt oli niin naurettava yleistys, että huhhuh.Maksakirroosi vaatii pullon väkevää päivittäin päälle kymmenen vuoden ajan.
miccomacho sanoi:Leffan olen katsonut. Ja nimeni oli tuossa Arnoldille lähetetyssä adressissa.
Caligula sanoi:EDIT: Jahas, kyseessä ei sitten ilmeisesti olekaan dokkari...
Joka muuten oli kohtuu paska.amf sanoi:Juu ei... Kyseessä on tositapahtumiin pohjautuva elokuva.