Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hmm... Epävirallinen tieto sydänkohtaus...? Epäilisin ennemmin itsemurhaa tai jotain vastaavaa. Vakava masennus, alkoholismi ja lääkkeiden sekakäyttö kun on taustalla, jotain avioeroakin ja huoltajuushommeleita jne.

Ikävä juttu ja todella yllättävää kuitenkin, vielä kohtalaisen nuori ihminen. Monet suomalaiset varmaan tulevat muistamaan Kikan vielä pitkään...

Oho, eipä ois uskonut, että näin nuorena lähtis! R.I.P.

mun mielestä ei ole ihme että kuoli. itse epäilen samaa kuin missevileve

neutraali sanoi:
mun mielestä ei ole ihme että kuoli. itse epäilen samaa kuin missevileve

No kaiken sen jälkeen mitä tässä lähivuosina on ollut niin ei ole ihme. Mutta eihän sitä kuitenkaan osannut sillälailla odottaa että itse ainakin yllätyin.

MissEvilEve sanoi:
Hmm... Epävirallinen tieto sydänkohtaus...? Epäilisin ennemmin itsemurhaa tai jotain vastaavaa. Vakava masennus, alkoholismi ja lääkkeiden sekakäyttö kun on taustalla, jotain avioeroakin ja huoltajuushommeleita jne.

Ikävä juttu ja todella yllättävää kuitenkin, vielä kohtalaisen nuori ihminen. Monet suomalaiset varmaan tulevat muistamaan Kikan vielä pitkään...

No en usko että itsemurhaa olisi tehnyt, kyllähän tuohon alkoholiin voi kuolla vaikka maksakirroosin kautta. Mikä olisi oma epäilykseni tässä. Mutta mistäs sitä tietää, tuntuu että syy on kuitenkin "vähemmän julkisuutta kaipaava".

Huge sanoi:
No en usko että itsemurhaa olisi tehnyt, kyllähän tuohon alkoholiin voi kuolla vaikka maksakirroosin kautta. Mikä olisi oma epäilykseni tässä. Mutta mistäs sitä tietää, tuntuu että syy on kuitenkin "vähemmän julkisuutta kaipaava".
lääkkeitä reilusti+viinaa reilusti (tarkoituksella)>>>sydän pysähdys=itsari. oma veikkaukseni siis. missevileve, olin minäkin kikan kuolemasta toki yllättynyt, muttei mikään jymy uutinen kuitenkaan ollut. vähän sama ku nykänen heittäis lusikan nurkkaan, no ei ehkä ihan, mutta melkein kuiteski.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nii no voihan se olla että elimistö oikeastikin brakas viinasta ja lääkkeistä, mut ei se oman käden kauttakaan kuoleminen kovinkaan epätodennäköistä ole IMO. Mut samapa se miten kuoli, ikävä juttu enivei.

Vainiin. En paljon ihmettele. :jaahas:

Onkos missään vielä varmistettu, että näin ikävästi olisi käynyt?
Itse en ainakaan mistään pikasesti löytäny...

Eikös sillä ollu vielä melko nuori tytärkin..?Ikävä homma. Multa löyty Kikan parhaat cd ja hyvin rokkaa!:rock: :D

Huge sanoi:
Maksakirroosi vaatii pullon väkevää päivittäin päälle kymmenen vuoden ajan. Tuskin siitä nytten on kyse.

Surullinen uutinen. Olihan Kikalla selkeesti oma paikkansa suomiviihteessä. Ihan hyviä biisejäkin silloin aikanaan. Kylhän noit oli mukava kuunnella kesällä autossa...

Kuolemaan johtaneet asiat lienevät pääpiirteissään selvät. Semmonen yllättävän yleinen tarina.

Suositut

Back
Ylös Bottom