Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:mun mielestä ei ole ihme että kuoli. itse epäilen samaa kuin missevileve
MissEvilEve sanoi:Hmm... Epävirallinen tieto sydänkohtaus...? Epäilisin ennemmin itsemurhaa tai jotain vastaavaa. Vakava masennus, alkoholismi ja lääkkeiden sekakäyttö kun on taustalla, jotain avioeroakin ja huoltajuushommeleita jne.
Ikävä juttu ja todella yllättävää kuitenkin, vielä kohtalaisen nuori ihminen. Monet suomalaiset varmaan tulevat muistamaan Kikan vielä pitkään...
lääkkeitä reilusti+viinaa reilusti (tarkoituksella)>>>sydän pysähdys=itsari. oma veikkaukseni siis. missevileve, olin minäkin kikan kuolemasta toki yllättynyt, muttei mikään jymy uutinen kuitenkaan ollut. vähän sama ku nykänen heittäis lusikan nurkkaan, no ei ehkä ihan, mutta melkein kuiteski.Huge sanoi:No en usko että itsemurhaa olisi tehnyt, kyllähän tuohon alkoholiin voi kuolla vaikka maksakirroosin kautta. Mikä olisi oma epäilykseni tässä. Mutta mistäs sitä tietää, tuntuu että syy on kuitenkin "vähemmän julkisuutta kaipaava".
BadTaste sanoi:Onkos missään vielä varmistettu, että näin ikävästi olisi käynyt?
Itse en ainakaan mistään pikasesti löytäny...
Huge sanoi:No en usko että itsemurhaa olisi tehnyt
Maksakirroosi vaatii pullon väkevää päivittäin päälle kymmenen vuoden ajan. Tuskin siitä nytten on kyse.Huge sanoi:No en usko että itsemurhaa olisi tehnyt, kyllähän tuohon alkoholiin voi kuolla vaikka maksakirroosin kautta. Mikä olisi oma epäilykseni tässä. Mutta mistäs sitä tietää, tuntuu että syy on kuitenkin "vähemmän julkisuutta kaipaava".