Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no voi hitto:eek: surullista.
R.I.P

Liitteet

• remix.webp
    remix.webp
    35,5 KB · Katsottu: 230
Tomppa85 sanoi:
Kuka ihmeen Kikka? Oonko jäänyt paitsi jostain suuresta? :(

Oot liian nuori?

Mä haluun viihdyttää, sua kiihdyttää, tehdä sitä milloin vain... Kun sinuun painaudun, tunnen sykkees sun, sylissäsi kaiken saan... Jne...

:whip: ;)

Ja sukkulat veenukseen jne...

Voi voi, siinä meni tosiaan yks suht tuttu stara. Kumma juttu, kaikki mun ikäset tietää Kikan, mutta jotkut 17v ei oo ikinä kuullukkaa.

No, aika liukkaasti se lähti julkisuudesta sillon joskus...

RIP :(

Jännä kun joku julkkis kuolee suht nuorena niin ihmetyttää, ettei olisi ikinä uskonut tuostakaan henkilöstä. Kyllähän Kikka on elämänsä aikana tullut tutuksi suomalaisille ja nuorena on poistunut.

Ei varmaan pitäis kirjottaa (oon humalassa), mutta täytyy sanoa ettei vois vähempää kiinnostaa joku stara, jota en henk. koht. tunne. Kun on paljon omaisia ja läheisiä kuollut viime vuosina, ei jaksa oikeesti tällasia "kikka-koko kansan suru" meininkejä.
Mutta osanottoni vaan omaisille, ihan kun ne tätä lukisivat..

Tähtityttö sanoi:
Ei varmaan pitäis kirjottaa (oon humalassa), mutta täytyy sanoa ettei vois vähempää kiinnostaa joku stara, jota en henk. koht. tunne. Kun on paljon omaisia ja läheisiä kuollut viime vuosina, ei jaksa oikeesti tällasia "kikka-koko kansan suru" meininkejä.
Mutta osanottoni vaan omaisille, ihan kun ne tätä lukisivat..

Tässä viesti oli täynnä sympatiaa, empatiaa ja lämpöä.:lol2:

Mutta joo, olihan se kikka nuoren miehen kiinnostuksen kohde silloin joskus aikoinaan. Musiikki nyt oli täyttä paskaa, mutta ulkonäköhän se vetosi ja hormoonit hyrräsi. Enpä tosin tuosta tätistä enää useinkaan kuullut teini-iän jälkeen, joten hankala tässä on surra. Mutta kunnioituksesta toista ihmistä kohtaa, RIP.

MissEvilEve sanoi:
Oot liian nuori?

Mä haluun viihdyttää, sua kiihdyttää, tehdä sitä milloin vain... Kun sinuun painaudun, tunnen sykkees sun, sylissäsi kaiken saan... Jne...

:whip: ;)

Ja sukkulat veenukseen jne...

Välillä tosiaan tuntuu että olen myöhästynyt kaikesta kivasta. :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No voi... Amiksen aikaan kikka soi jokaisessa teini corollassa ja suurta kohua aiheuttivat vilahdelleet nänni jne..

Harmi että viina vie myös hyviä ihmisiä, jos nyt näin voi sanoa :(

teemupii sanoi:
Maksakirroosi vaatii pullon väkevää päivittäin päälle kymmenen vuoden ajan. Tuskin siitä nytten on kyse.

Mihin perustelet tietosi. Se on täysin yksilöllistä. Tiedän tapauksen jolla oli maksa aivan aikuisten oikeesti loppu jo alle 20 vuotiaana. Se olis iitä sairaalassa ja jos ei ois lopettanut juomista niin henki ois lähtenyt.

Kikka soi minunkin kasettisoittimessa teinivuosina!!:itku: No en kyllä ollu mikään hirmu fanittaja, mutta kyllähän se aina hätkäyttää kun nuorena lähtee.. Olkoon rauha hänen sielullaan!!!

teemupii sanoi:
Maksakirroosi vaatii pullon väkevää päivittäin päälle kymmenen vuoden ajan. Tuskin siitä nytten on kyse.

No ei se nyt mikään enkelikään ollut, vaan nyt on.
Surullista sinänsä, näinkö suomen kansa kohtelee omaa viihdyttäjä, kiihdyttäjäänsä? Juottaa viinaa ja vielä lääkkeitä päälle. Kutsuttiinko edes ikinä linnanjuhliin? Saiko eläkettä tai tonttia? Hävetkää!
Ja sekin vielä mitä joku tuottaja sanoin televisiossa Kikan siskosta, sus siunatkoon!

Oho, vai Kikka kuollut. Vaikka eihän tuo oikeastaan niin kovin hätkähdyttävä tieto ollut, viime vuosien lehtijuttujen yms. jälkeen varsin looginen jatko. Ikävää kuitenkin kenelle tahansa jos viina vie tolla lailla. :(

Ikuisiksi ajoiksi jäi mieleen yhden firman "kesäjuhlat" alkusyksystä joskus 80-90-luvun vaihteessa vesipuisto Serenassa. Ilma on jo syksyisen viileä. Kikka esiintyy taustanauhan kanssa siinä ulkoaltaiden yläpuolella, ja kylmyyttä uhmaten nuoret teekkarit ja insinöörit riisuvat vaatteensa ja hyppäävät altaaseen jammailemaan. Kikka osasi todellakin ottaa yleisönsä.

Suositut

Back
Ylös Bottom