http://tietokannat.mil.fi/maanvyory09/ n. 7000 ressua tossa mähinässä. Olis kiva olla mähinöissä mukana, kuitenki sen verran äijää ja kalustoa liikenteessä. Onkos kukaa pakkislaisista menossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tällä on yks perjantaina alkaa tän miehen sotiminen
Yrittävät muakin saada kertaamaan, mutta vitut minä viittä päivää ala sillä palkalla metsässä olemaan kun jää kaikki duunit tekemättä. Saavat useamman tonnin korvata, että minä olen siellä hukkaamassa aikaani.
Sen takia just en voi lähteä, en voi jättää tätä saittia tai lehtien kuvauksia sikseen, enkä varsinkaan kisakuvausta joka on samaan aikaan. Mä olen online päivässä niin paljon hoitamassa jotain, en edes ulkomailla ole ilman konetta. Japanissakin viikon aikana joka päivä zekkasin mailit ja hoidin forumia. Vituttaa, että aletaan 15 vuoden jälkeen vinkumaan jonnekin metsään, sinne varmaan riittää menijöitä muutenkin.Pystytkö vetoamaan yksityisyrittäjyyteen ja kerrot ettei ole mahdollista sen puolesta?
Kyllä ne parhaat muistot on RUK 234 kurssilta pioneerikomppaniasta. Se yhteishenki mikä oli kapernaumissa oli kyllä loistava. Kirkkis ja kurssijuhla oli kyllä kans mahtavia kokemuksia.
Hajottavia hetkiä oli kyllä myös todella paljon, mutta ehkä hajottavin joka tulee mieleen tapahtui dragsviikissä: Baretti marssina tunnettu jalkamarssi joka oli pituudeltaan noin 70km täyspakkauksen kanssa, puolet matkasta oli takana ja jalat oli aivan rakoilla ja joka paikkaan särki, sitten yhtäkkiä maha alkaa temppuilemaan ja iski ripuli, ei oiken kivaa ollut kun joka tauon sen jälkeen sai kyykkiä pusikossa paskalla.. Mutta kun pääsi maaliin fiilis oli kyllä aivan loistava ja kaiken kruunasi vihreäbaretti jonka sen jälkeen sain.
Bussimatkat oli kyllä myös todella hajottavia kun jokainen bussimatka kesti sen 8 tuntia.
Kurssijuhla oli todella mielenkiintoinen.. nimim. Päärakeenuksen päivystäjä, joko tunnustat tuntevasi ;)
miksköhän näissä kertauslapuissa lukee että pitää olla 3kk vanha lääkärintodistus jos hakee vapautusta. mitäs sitten jos vamma tulee vaikka pari viikkoa ennen harjoitusta? mikä järki?
Tietääkö kukaan miten käytäntö menee niitten kohdalla joilla ei ole sota-ajan sijoitusta tiedossa? Toimin 6kk kuskina Kaipr/2vk:ssa 1/06 Aukin puolella, eli hommana oli kuskata aukkilaisia leireillä yms. Mahtaako tulla kertauskutsuja ikinä? Vois olla ihan hupasta käydä jossain vaiheessa leikkimässä sotaa, mutta kun ei tosiaan ole mitään omaa ryhmää mihin kuulun.
Intti meni omalla kohdalla aika lailla täydellisesti: kassulla ei juuri mitään ylimääräistä sykkimistä P-kauden jälkeen koska päivisin virallista ohjelmaa ei ollut. Leireillä tosin joutui sitten osallistumaan tottakai normaalisti kaikkeen. Korpin jämät sain ja palkittiin vielä yksikön parhaana taistelijana (Kainuun Prikaatin risti) ja pääsin puolessa vuodessa veke:dance:
Kainuun prikaatissa tykkimiehenä tuli palveltua. 6kk kärvistelyä ja heti pois kun pääsi, sotilaspassi sauhuten. Ei ollut mukavaa aikaa.