Reserviin paluu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikke23
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjesta olen juuri palannut intistä ja nyt pitäisi punttailua taas normaalisti aloittamaan uudestaan.
Mitenkä kannattaisi lähteä liikkelle,armeijassa ollessani käytin 1-jakoista ohjelmaa? Siirtyminen 3-jakoiseen mahdollinen mutta saliohjelman teko/valitseminen vaikeaa.
Olen ajatellut että tämmöinen jako olisi hyvä.
Harjoitus 1 rinta,hartiat,ojentajat,vatsa
harjoitus 2 jalat,vatsa
harjoitus 3 selkä,hauis.

Ruokaa koneeseen ja kovaa treeniä, intin jälkeen kehitys on kovaa. Itse sain kotiuduttuani kuukaudessa 7kg painoa lisää ja sarjaenkat paukku.

Ei kovien reenien siihen tarvii loppua! Itse intissä ollesani tein kaikkiin liikkeisiin uudet ennätykset ja paino nousi 2kg...
Paino inttiin mennessä 97kg ja eilen kotiutumisen jälkeen 99kg.

Se on asenteesta kiinni!

Ei kovien reenien siihen tarvii loppua! Itse intissä ollesani tein kaikkiin liikkeisiin uudet ennätykset ja paino nousi 2kg...
Paino inttiin mennessä 97kg ja eilen kotiutumisen jälkeen 99kg.

Se on asenteesta kiinni!

Ei voi yleistaa. Riippuu palveluspaikasta ja siita onko varusmies aikana edes mahdollisuutta kayda salilla. Itse kun aikanaan menin armeijaan, niin ensimmaisen 8viikon aikana ei saanut kasarmin salilla edes kayda. Tama oli siis sissikomppaniassa. En tieda minkalaiset kaytannot on nykyisin.

Motivaatiosta kiinni. Vapautumisesta vähintään viikko menee itsensä keräilyyn. Loppu on itsestä kiinni.

Onko intissä muka oikeasti niin heikot safkat mitä kaikki kertoo? Itellä olis reilu vuoden päästä lähtö, mietityttää vaan, kun mulla on ainakin aivan saatanan nopea aineenvaihdunta ja luulen että lihakset lähtee kävelemään samantien kun ne vaan saa siihen mahdollisuuden:wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko intissä muka oikeasti niin heikot safkat mitä kaikki kertoo? Itellä olis reilu vuoden päästä lähtö, mietityttää vaan, kun mulla on ainakin aivan saatanan nopea aineenvaihdunta ja luulen että lihakset lähtee kävelemään samantien kun ne vaan saa siihen mahdollisuuden:wall:

Itelläkin on nopea aineenvaihdunta, nälkä oli välillä eipä siin muuta, painoo tuli joku 5-8kg lisää, ei hajuakaan minne tuli mut ei ainakaan läskiä. En siihen aikaa vielä salia tavannut, joten en sillälailla seurannut omaa kroppaa kuten nyt.

(Natu) Liha lähtee suunillee siinä ajassa missä on sitä treenannut, ja kyl aina sellanen perus liha aina jää. jos nyt vaik treenaa 5 vuotta ja sit on sohvaperuna ja ruokavalio vituiks niin 5 vuodes oot lähtöpisteessä. :(

mutta onneksi on sellanen kiva asia kun lihasmuisti, että sit jos on menettänyt lihaa intissä (inttihän sanotaan kuntokouluksi joten ei paljon voi olla pois). Näyttää taas kunnon ruokaa ja treeniä niin kyl ne pian tulee takas! (viisammat sanokoon tarkemmin että koska on "pian")

Ei hätää :thumbs:

En ymmärrä mitä jengi möyhöö intin paskoista safkoista? :D Perus mättöähän siellä on ja saa syödä niin paljon kuin napa vetää. Heraa kaapissa ja otat kauhallisen sitä joka safkan yhteydessä, no problem.
Ja saahan siellä kyllä proteiinitki safkoista ainaki kassulla. Maitoa kun saa litkiä niin paljon kuin janottaa.

Ite lähdössä 2vk päästä ja näin ajattelin nyt varustautua:
-Syödään PALJON. Joka aterialla niin paljon kuin vain ehtii siinä ruokailun aikana ja siihen sitten about 4 lasia maitoa kylkeen.
-Omat herat mukaan tai vaikka sitten joku Mutant Mass, jos ei muuten meinaa saada kaloreita (huom. syön tällä hetkellä +4500kcal päivässä ja en tosiaan tee muuta kuin löhöä kotona ja käyn vetämässä salilla treenit, joten intissä juoksentelu nostaa kulutuksen varmaan sinne 9 tonniin ainakin)
-Maapähkinöitä mukaan, saa kaloreita ja ovat halpoja sekä säilyvät
-Käy salilla aina, kun mahdollista ja jos arkena jää käymättä niin sitten viikonloppuna lomilla vetää parit treenit
-Ei ota tuota niin vakavasti, koska lihasmuisti ja intin jälkeen on aikaa treenata vaikka kuinka eikä kukaan toivottavasti ole menossa kisaamaan heti intistä päästyään

Riippuu muuten aika paljon koulutuksesta, että kuinka paljon siellä salilla kannattaa/jaksaa käydä :) Itsellä jäi aukin aikana kovin vähälle, sitten puolen vuoden jälkeen jaksoi taas enemmän. Varsinkin jos menee nyt heinäkuussa, kun helle iskee aika pahasti marsseilla ja muutenkin tetsatessa.. Aluksi leirien jälkeen saattoi helposti olla parikin päivää kun ei kertakaikkiaan voinut lähteä salille. Loppussa sai aikamoista runnutusta olla, että ei enää sinne salille jaksanut lähteä.
Keho tottuu mukavasti siinä P-kauden aikana 6 tunnin välein syömiseen (normaalisti 2-3h). Aluksi saattaa paino vähän tippua, ei kannata säikähtää. Korjaantuu ajan myötä :)
Vaikka itse tuolla aika kovan koulun kävinkin, pystyi siellä sen verran salilla käymään ettei salituloksissa ollut kummempia muutoksia, ainakaan negatiiviseen suuntaan. Jalat siellä vahvistui mukavasti.
Kannattaa nyt muistaa kuitenkin ehkä levätä harjoitusten jälkeen eikä heti iskeä sinne salille. Kovin erilaista rasitusta, kuin salitreenissä. Iskee aika vikkelään uupumus, jos ei edes sitä yhtä iltaa harjoituksen jälkeen jaksa punkassa rötvätä.

Paino putos 5kg,sarjapainot pysy rinnalla,ojentajilla ja hauiksilla samoina. veto ja kyykky tippui,jatkuvan ravaamisen takia jonka vuoksi jalat eivät palautuneet kunnolla. 1-jakosella mentiin p-kausi,e-kausi mentiin 3-jakosella,gonakuskina kun oltiin niin kykeni treenaan,pl leirit

Minkälaisella jaolla ihmiset vetää intissä? t: KaPR 2/13 :puntti:

1-jakoinen on varma vaihtoehto, mutta jos yhtään useammin pääsee salille ja tietää lomistakin tarkemmin, jolloin totta kai podataan, niin voi 2- ja 3-jakoisetkin olla ihan varteenotettavia vaihtoehtoja.

kyllähän itselläkin on siis aikomus salille rynnätä aina kun vain siihen on mahdollisuus ja muuten jaksaa. tosin fyysinen kunto nykyään alkaa olee sitä luokkaa että luulis jaksavan :) mutta syöminen ittelläki mietityttäny että saako sitä safakaa tarpeeks, mutta ilmeisesti siis saa! :)

Kyllähän siellä intissä nykyään saa ihan hyvin syötyä määrällisesti. Ei se ruoka ole mitään hyvää, mutta ravitsevaa, kuten päällikkökin totesi kotiutuspäivänä vitsin kera. Varsinkin, ku kerran saa juoda maitoa nii paljoin, kuin lystää niin ei luulisi olevan ruokapuolesta kiinni kasarmilla. Treenatessa vaan kovaa (mutta järkevää) 1-jakoista. Itelläkin tulokset nousi intin aikana ihan hyvin, tosin tulokset heikkeni nyt vähän ennen kotiutumista. Kiitos yli 2 vkoa kestävän Rovan... Mutta nyt oon saanut jo perustreenillä sarjapainot kuntoon ja jopa parannettua tiettyjä liikkeitä.

Mutta kaikki nyt inttiin menevät. Muistakaa, että intissä pystyy ihan hyvin treenaamaan ja kasvamaan, jos vaan jaksaa mennä salille vapaa-aikana (pl. leirit sun muut). Sitä paitsi puoli taikka kokonainen vuosi on lyhyt aika (itsellä takana vuoden palvelus) ja sen jälkeenkin kerkeää puntilla käymään ja saamaan vanhat tulokset/mitat hyvällä treenillä/lihasmuistilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom