Mitäs mieltä Prayer on näistä vaihtoehdoista:
Koko tulee olemaan varmaankin 225/45/17
Kumho ECSTA SPT KU31
Tai
Nankang NS-2
Muutkin tietty saa heittää kommenttia.
Kumhot. No doubt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumho ECSTA SPT KU31
Tai
Nankang NS-2
Kumho ECSTA SPT KU31
Tai
Nankang NS-2
Huomenna saan Kleberit alle. Nyt Hankookit alla ja olen ollut hintaan nähden ihan tyytyväinen. Ovat ehkä aavistuksen "muljuvat" mutkissa, mutta muuten ok. Aika loppuun olen ne ajanut - pintaa on ehkä milli.
Mikäs olisi hyvä vaihtoehto kumiksi jos on pakko valita joku Z/W/Y -nopeusluokan rengas? Eli auton huiput 243km/h ja rengas pitää olla katsastuksessa sen mukaan (joo, ei Suomessa). Kulutuskestoa ja hiljaisuutta vois olla hyvä löytyä...
Joo, pitää muistaa. Autolla oikeasti ajetaan yli 200km/h, PALJON.
Sehän myytiin jo marraskuussa...sillä sun nissanilla?
Miksi helvetissä pitäisi laittaa nuo?
205/55
215/50
225/45
= Kaikki samankorkuisia. Ainoa ero on leveydessä.
Toivon todella että nyt puhutaan 16" renkaista?
jos sulla on 205 niin saat laittaa 225 asti ilman muutoskatsastusta.
Et kai intä että jossain on 225/45x15 renkaita? Tai edes 215/50x15??
Eli kyseessä on PAKKO olla 16".
Ei muuten auta yhtään jos laitat sinne alle 225 leveät kumit jos syö ennestään menovettä paljon.
...
Leveät syö lisää menovettä, no voi perse sentään. Pysyn ehdottomasti 205:sissa hinnasta viis, nimittäin kiikun kaakun että vaihdan autoa jo menoveden takia. Automaatti+kaupunkiajo vie 13-15 litraa sadalla ja oon tosi rauhallinen kuski...
Kyllä sulla on jotain paskana siinä autossa. Mulla T4:nen automaatti vie ajotietokoneen mukaan 9,5-10,5(eli 0-1l siihen päälle) kun ajona on pörräilyä kehä3:n sisäpuolella ja kaasujalka on vähän normaalia ripeämpi. Matka-ajossa sitten 7,5-8,5.
Mistä bongasit että vakiona on 205/55-16? Ainakin T4:ssa on vakiona tullut ja rekkarin mukaan 205/50-16.