Vasta pari päivää sitten juteltiin velipojan kanssa (tekee isännöintihommia) miten oli yhestä taloyhtiöstä asukas soittanu kun naapurissa tehtiin kattoremonttia ja mietinyt että onkohan asbestit tehty. Tiedä sitten oliko kyseinen asukas soittanu asiasta vielä eteenpäin viranomasille, mutta Suomi kun on luvattu naapurikyttääjien ja valittajien maa niin en kyllä ite luottas siihen että sen katon uskaltaa purkaa tuosta noin vaan. Joku kettumainen naapuri jos homman äkkää ja tekee vittumaiset niin kohta on sitten Aluehallintoviraston kyylät tontilla ja uhkasakot niskassa. Talossa sisällä tietysti kukaan saa koskaan tietää mitä siellä tekee jos ei heittele pitkin tonttia niitä purkujätteitä :DNjoo no toi 50te riittää mulla, kun esim. katto ja käyttövesiputket on jo tehty, eihän toi toki koko remppaan riitä, varsinkaan jos kaiken teettää ulkopuolisella.
Eikä siitä asbestista tarvia edelleenkään välittää paskaakaan, jos itse hoitaa purkutyöt. Mulla esim. kellarissa patteriverkon lämpöputkissa on melko varmaan asbestia eristeessä, ja siinä vaiheessa kun ne menee uusintaa, niin ei tosiaankaan tule mikään asbestipurkufirma minua ryöväämään, vaan itse hoidan vanhat putket helvettiin. Tai sitten saavat jäädä paikalleen ja uudet vedetään eri kohdasta.