Hyvä että kahteen kokeneeseen maalariin voi luottaa, kun kaksi kokenutta timpuria ovat pelkkiä epäluotettavia vanhoja jääriä.;)
Ai tällaisen quoten kaivoit jostain... Noh anyway, maalarin ammatillinen tieto/taito perustuu aika paljon suppeampaan osa-alueseen kuin mitä timpurin. Vaikuttaa vahvasti siltä että olla itse "KOKENUT timpuri" joka kokee nyt ammattikuntansa loukatuksi. Se ei ole suinkaan ollut mun tarkoitus, vaan lähinnä yrittää pitää kaikki lestissään. Timpurit hoitakoon rakentamisen ja suunnittelijat oman osansa. Joskus voi käydä niin että suunnittelijan tekemä listajiiri on nätimpi kuin timpurin ja vastaavasti timpurin rakenne ratkaisu toimivampi, mutta en mä silti ottais arkkitehtiä tekeen mulle listotuksia...
mainitsit puskaradion ja tarpeen löytääne tekijät joilla ammattietiikka on kunnossa. Näin on, mutta ihmetyttää miksi kuitenkaan et itse ole tehnyt näin koska lausut..."Ja minä olen nähnyt aika monta vanhaa timpurin jäärää, jotka vaan toistaa samoja virheitä vuodesta toiseen vain siitä syystä että ei yksinkertaisesti ymmärretä rakenteita ja ei suostuta alistumaan uusiin toimintatapoihin tai seuraamaan suunnitelmia, koska osataan itse paremmin." vai muidenko työmailla olet näihin törmännyt?
Olen alalla ja työn puitteissa tullut nähtyä monenmoista kulkijaa...