Reindeer Spotting - Escpe from Santaland

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pulla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minun mielestäni täällä puheet siitä että hyvä että se narkkari kuoli on täyttä PASKAA. Hän ei takuulla olisi elämäänsä noin halunnut viettää ja kenenkään kuolemasta ei ole oikeutta iloita. PISTE.

Parempi et tommonen nisti kuolee ennen ku piripäissään tappaa jonku. Melkeen ajo sen mummonki yli tossa dokkarissa

Parempi et tommonen nisti kuolee ennen ku piripäissään tappaa jonku. Melkeen ajo sen mummonki yli tossa dokkarissa

No just. Ei se silti mun mielestä oikeuta iloitsemaan jonkun kuolemasta. Samalla logiikalla voisi iloita kenen tahansa kuolemasta "hyvä et kuoli ennen kuin satutti ketään".

Harmi että suurin osa ihmisistä ei ymmärrä että päihderiippuvuus/addiktio on SAIRAUS,sairaus siinä missä esim.skitsofrenia tai diabetes.Ei se ole niin että narkomaaniksi vaan päätetään ryhtyä kun ollaan niin tyhmiä,kuten täälläkin osa porukasta tuntuu kuvittelevan asian olevan...älykkyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa puhkeaako sairaus jollain tietyllä ihmisellä vai ei,se on geneettisesti periytyvä sairaus...Sama kun sanoisi että onpa toikin jätkä tyhmä kun on skitsofreenikko ja luulee olevansa Hitler aina keskiviikkoisin tai jtn...
Tunnen useita ex-päihderiippuvaisia,ja monet heistä ovat paljon keskivertoa älykkäämpiä ja sivistyneempiä ihmisiä.
Toiset,joilla ei addiktiosairautta ole,pystyy polttelemaan esim.jointin silloin tällöin tai muuta,mutta toiset jää heti koukkuun ja lopputuloksena on sitten elämä jota tossa dokumentissakin eletään...

sairaus joka on itse aiheutettu. ja miksi kokeila sitä ekaa kertaa kerran on varmasti joka jannulla tiedossa että huumeet on pahasta ja jne... minä ainaki saanu koulussa nii hyvän valistuksen ettei oo rohjennu kokeila ikinä vaikka tilaisuuksia on.. harmi että tupakkia joskus oon menny kokeilee.. :/

sairaus joka on itse aiheutettu. ja miksi kokeila sitä ekaa kertaa kerran on varmasti joka jannulla tiedossa että huumeet on pahasta ja jne... minä ainaki saanu koulussa nii hyvän valistuksen ettei oo rohjennu kokeila ikinä vaikka tilaisuuksia on.. harmi että tupakkia joskus oon menny kokeilee.. :/

Niin, ihminen on erehtyväinen. Kaikkihan tietää että alkoholi on pahasta, mutta silti valtaosa suomalaisista sitä kokeilee tai käyttää. Tuohon Janiin palatakseni, täytyy todeta, että kaikilla ei välttämättä ole yhtä hyviä lähtökohtia elämään.

^ miksi pakkotoistolla menee keskustelut aina tähän? ketä vittua oikeasti nappaa paskakaa jos jonku röökääjän tai narkin elämäntapa maksaa valtiolle?

verorahat menee sinnetänne argumentti on aina se mihin viimeisenä mennään, koska sillä viimeistään sitten saadaan puolusteltua ajamaansa asiaan ja oikeuttamaan/ei oikeuttamaan sen. oikeesti työntäkää ny verorahanne vittuun ja puhukaa asioista niiden oikeilla nimillä.

jos ajatellaan muuten ku joidenki vitun verorahojen kulumisilla niin narkkarit nyt yksinkertaisesti vaan on saatanasti vittumaisempi asia ku röökääjä. aiva sama kumpi maksaa enemmän valtiolle.

Naiset tästtä threadissa quottasivat jonkun postia ja kehuivat, että fiksuin kommentti, mitä ovat aikoihin lukeneet. En jaksanut tarkistaa kenen filosofointi ja oliko se oikeasti niin tajunnanräjäyttävä kuin kehujat kehuivat. Nyt on mun vuoro: nahkahanska ASIAA!! Täysin samaa mieltä. Uskomatonta paskaa.

Varmaan suurin osa sairauksista on itse aiheutettu. Kokeilithan itsekkin sitä tupakkaa,vaikka tiesit että tupakka on pahasta? So what's the difference?

Varmaan suurin osa sairauksista on itse aiheutettu. Kokeilithan itsekkin sitä tupakkaa,vaikka tiesit että tupakka on pahasta? So what's the difference?

nii, mutta tiesin myös sen että tupakka ei vie ketään niin pohjalle ku huumeet.. sairaaksi tietysti voipi tulla ja varmaan tuleeki ennen pitkään..

mitähän tähän nyt pitäs sanoa.

tupakka on huume.

herra A tietää että amfetamiini on vaarallista mutta kokeilee sitä silti, hän on tyhmä.
herra B tietää että tupakka on vaarallista mutta kokeilee sitä silti, hän on tyhmä.

minä ainaki saanu koulussa nii hyvän valistuksen

koulun valistus ei ole hyvää valistusta nähnytkään, se on valistuksen irvikuva. koulun valistus on valheellinen ja mielestäni se itseasiassa toimii alkuperäistä tarkoitusta vastaan, todennäköisesti sen törkeän valheellisuuden takia.

Ei se ole mikään itseaiheutettu sairaus,vaan geneettinen,periytyvä...saattaa ilmetä esim.peliriippuvuutena,seksiaddiktiona jne.vaihtoehtoja on monia,mutta useimmiten addiktio liittyy päihteisiin.
Varmasti se oli sullakin tiedossa että tupakka on pahasta jne,mutta silti menit kokeilemaan..;)
aika moni ihminen kuitenkin kokeilee alkoholia elämässään,ja sillä päihteellä 99,99% narkomaaneiksi päätyvistä ihmisistä sen uransa aloittaa.

Ei se ole mikään itseaiheutettu sairaus,vaan geneettinen,periytyvä...saattaa ilmetä esim.peliriippuvuutena,seksiaddiktiona jne.vaihtoehtoja on monia,mutta useimmiten addiktio liittyy päihteisiin.
Varmasti se oli sullakin tiedossa että tupakka on pahasta jne,mutta silti menit kokeilemaan..;)
aika moni ihminen kuitenkin kokeilee alkoholia elämässään,ja sillä päihteellä 99,99% narkomaaneiksi päätyvistä ihmisistä sen uransa aloittaa.

no ihan sama.. alkoholia juon ja tupakkia poltan mutta kumpaakin kohtuulisesti... aski riittää 3-4 päivää ja on jo riittäny monta vuotta.. alkoholia menee muutaman kerran kuukaudes reippaasti ja sit joskus ruuan kanssa.. anyway, vetäköön kuka mitä tykkää ei jaksa kiinostaa. niin ja mua ei haittais yhtään vaikka tupakki kielettäis kokonaan, ei tarvis salakuljetella mistään sitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no ihan sama.. alkoholia juon ja tupakkia poltan mutta kumpaakin kohtuulisesti... aski riittää 3-4 päivää ja on jo riittäny monta vuotta.. alkoholia menee muutaman kerran kuukaudes reippaasti ja sit joskus ruuan kanssa.. anyway, vetäköön kuka mitä tykkää ei jaksa kiinostaa. niin ja mua ei haittais yhtään vaikka tupakki kielettäis kokonaan, ei tarvis salakuljetella mistään sitä.

Jos tupakka kiellettäisiin kokonaan(lyhyellä aikavälillä), todennäköisesti salakuljetus räjähtäisi käsiin. Itseäni todellakin se haittaisi. Valtio tukee tällä hetkellä jo ihan tarpeeksi järjestäytynyttä rikollisuutta.

vaikka tupakka on laillista niin salakuljetusta tehdään silti aika isoja määriä. sain yliopistolle imatralaisen luokkakaverin joka kertoi että imatralla on paljon henkilöitä jotka elättävät itsensä pelkästään niin, että hakevat suuria määriä tupakkaa venäjän puolelta ja myyvät sitä imatran nuorisolle. kartongin hinta kuulemma about 6€ venäjän puolella.
voi vain kuvitella mitä tapahtuisi jos rööki olisi laitonta..

toivottavasti joskus ymmärrettäisiin täälläkin "sivistyksessä" kohdella narkkareita sairaina eikä rikollisina, aivankuin alkoholistejakin. ovathan hekin narkkareita siinä missä pirinarkkarit, mutta heille on annettu jostain syystä eri nimi..

Jos tupakka kiellettäisiin kokonaan(lyhyellä aikavälillä), todennäköisesti salakuljetus räjähtäisi käsiin. Itseäni todellakin se haittaisi. Valtio tukee tällä hetkellä jo ihan tarpeeksi järjestäytynyttä rikollisuutta.

niin, mutta puhuin nyt itsestäni. minun ei tarvis lähteä hakeen tai ostaan pimeästi röökiä.

on kyllä keskustelu harhaillu ihan hevonvittuun, tässä ketjussa oli vissiin tarkoitus puhua tästä leffasta eikä röökin haitallisuudesta. miten jengi pystyy puhumaan röökistä ja sen haitoista ja kuluista yhteiskunnalle varmaan 5 sivun verran ketjussa jonka tarkotus on puhua leffasta jossa vedetään huumeita. only in pakkis.

perustakaa oma rööki tappaa ja rappioittaa yhteiskunnan ketju.

vaikka tupakka on laillista niin salakuljetusta tehdään silti aika isoja määriä. sain yliopistolle imatralaisen luokkakaverin joka kertoi että imatralla on paljon henkilöitä jotka elättävät itsensä pelkästään niin, että hakevat suuria määriä tupakkaa venäjän puolelta ja myyvät sitä imatran nuorisolle. kartongin hinta kuulemma about 6€ venäjän puolella.
voi vain kuvitella mitä tapahtuisi jos rööki olisi laitonta..

toivottavasti joskus ymmärrettäisiin täälläkin "sivistyksessä" kohdella narkkareita sairaina eikä rikollisina, aivankuin alkoholistejakin. ovathan hekin narkkareita siinä missä pirinarkkarit, mutta heille on annettu jostain syystä eri nimi..

Samaa toivon itsekin.Tässä maassa on hyväksyttävää olla alkoholisti ja kaikki ymmärtää sua,mutta annas olla jos se ongelmapäihde on jokin muu kun viina niin olet heti narkkaripaska,yhteiskunnan pohjasakkaa jne...Siitä huolimatta että alkoholin aiheuttamat sosiaaliset ja terveydelliset ongelmat,sekä niistä koituva lasku veronmaksajille on vähintään yhtä suuri kuin huumeista johtuvat ongelmat...

Tää ketju on todellakin aivan turha, koska harhaillaan jossain röökinvedossa eikä elokuvassa mistä on keskustelu avattu.

Katoin eilen leffan. Ei vaan pysty tällänen semi-narkkari tajuamaan miten voi suurin ilonaihe elämässä olla huumeannos.
Vitutti ja säälitti samaan aikaan Jani koko leffan ajan. Kun vain olisin saanut ilmeestäni kuvan silloin, kun jani heitteli skitsomainen ilme kasvoillaan ja onnellisesti hypistellen subuteks pakkauksia. Hyi vittu mitä meininkiä.

Muutaman ei-piikittävän nistin tiedän joilla näkee samanlaista iloa huumeannoksesta. Ei hyvä.

^Itseäkin vähän yllätti ja ihmetytti tosiaan se hihkuminen niiden pillereiden ja ruiskujen kanssa. Ihan kuin pikkulapsi olis saanu elämänsä ekan tikkarin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom