Reindeer Spotting - Escpe from Santaland

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pulla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
että esim jos ajatellaan meidän nykyajan nuorison mentaliteettia niin tälläiset pätkät ja steenin biisit vaan lisää halua vetää, eikä päinvastoin niinku moni kuvittelee. uskokaa pois.

eikai sentään.. selkeesti sun käsityksen mukaan nuoriso on ihan työkalua, vaikka en kiellä etteikö sitä sekaan mahu.

Itse leffan katoin itekki joku kuukaus takaperi, ja tosiaan shokeeraavaa se on vaan niille jotka on asiasta kipeän tietämättömiä ollut tähän asti. Repesin muuten pahasti siihen kun se yks narkki tipahti sinne kadulle :D Osaltaan leffa sai mut myös vihaamaan nistejä entistä enemmän.. Ja nyt tuli fläsäri et oonkoha kirjottanu tähä ketjuu jo aiemminki aiheesta, no ihan sama.

Itse ymmärsin, että leffan pointti ei ollut niinkään olla shokeeraava, vaan näyttää mitä se elämä on. Ei mitään glamouria tai jännitystä, näyttää vaan mitä se näiden kavereiden elämä oikeasti on. Eli hengaillaan kämpillä, vedetään kamaa, jumitetaan ja mietitään että mistäs seuraava satsi. Nistit eivät olleetkaan mitään pelottavia hirvityksiä, vaan lähinnä surkeita ressukoita.

e. Ei mielestäni mitään hohdokasta elämää ja voisin kuvitella, että toimii paremmin huumevalistuksena kun joku "käytti LSD:tä ja kuori itsensä kun appelsiin" höpöhöpö ja valehtelu.

Nistit eivät olleetkaan mitään pelottavia hirvityksiä, vaan lähinnä surkeita ressukoita.

En tiedä millä alalla työskentelet, mutta itse saan työnpuolesta kohdata näitä lähes päivittäin ja kyllä sinne ressukoiden sekaan mahtuu aika pelottaviakin tapauksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom