Reiden timmiksi

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hei
Tätä on varmaan täällä jo kyselty,mutta kun malttamaton olen, niin kysyn silti.
Eli olen siis liikkunut aktiivisesti päivittäin ja syöny terveellisesti ja hoikistunu kivasti,mutta reidet on vielä sellaset "höttöset", eli millä helv*etin keinolla saisin ne mahdollisimman kapeiksi ja sutjakoiski? En siis tahdo "paksuja reisiä"&lihaskimppuja, sillä lihasta niissä on jo mun mielestä ihan tarpeeksi.
ISOT KIITOKSET asiallisista vastauksista, olisin niistä enemmän kuin kiitollinen, ja oon tosiaan pahoillani, et kysyn näin tyhmiä :(

T:Paksukinttu:(

Teenkö väärin?

Syön kyllä terveellisesti,mutta epäsäännöllisesti. Oisko siinä sitten mun kompastuskivi? Mutta kun en töitten takia kerkee. Ja millä palais rasva parhaiten? KAIKKI vinkit tervetulleita,tack!

T:tyhmyri

"Paksuja reisiä & lihaskimppuja"... En nyt tiedä mitä meinaat sutjakalla, mutta jalkoja treenaa ihan kuin muitakin lihasryhmiä. Heitä pelko pois ja katso vaikka kerran viikossa peilistä reisiäsi ja jos näyttää liian lihaksikkailta, vähennä niiden treenaamista. Ne sun reidet ei yhessä eikä vielä kahdessakymmenessäkään treenissa turpoa liikaa. =)

Perusreenillä ei jalkoja "liian lihaksikkaaksi" voi saada. Diettaamalla parhaiten saa hötöt pois, mutta ikävä kyllä se on työn ja tuskan takana, että ne just sieltä lähtee mistä haluaisi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
pyöräilyä
No tähänhän voi nyt sit ehdottaa mitä lajia tahansa. Ei sillä pyöräilyllä jalat pienene yhtään sen enempää kuin esim. käsien heiluttelulla. Siis jos kulutukset on molemmissa lajeissa yhtä suuret.

Diettaamalla. Sieltä ne rasvat vikaks lähtee minne on ekaks tullukkin.

minne ne rasvat ekana tulee?

eikös viimoset rasvat irtoa alavatsojen vierestä viimosena. Nämä "pallerot" jotka on usein aika kiinteät, ainakin itsellä näin.

Korjatkaa jos olen hakoteillä! :rock:

eikös viimoset rasvat irtoa alavatsojen vierestä viimosena. Nämä "pallerot" jotka on usein aika kiinteät, ainakin itsellä näin.

Geenikysymys minne rasvat ekana tulee ja mistä lähtee IMO tai näin olen käsittänyt

..

:hyper: Jee! Tännehhän oli tullut vaikkasta mitä! Tänks kaikille! Tänään vaakalla -3kg!!!:dance:
Mulla on tosiaan reisissä "aplari-ihoa" ja se on kuuleman mukaan v*ttumainen saaha pois...eli näistä rypelöistä oli kyse...:urjo: ...voi elämän kevät! Onkohan mun kintut "tuhoon tuomitut"!?!?

Mä voisin lähtee tuohon "rasvat irtoa alavatsojen vierestä viimosena"-uskomukseen omasta kokemuksesta. En oo aiemmin asiaa niin ajatellukaan, mut tilanne tosiaan tuo. Muuten omasta mielestä sopivan timmi kauttaaltaan, mut navan alla jotain rasvakudoskertymää, joka ollu olevinansa siinä aina, jo lapsesta pitäen. Eikä vaan oo ollu kadotakseen... Oon vaan tyytyny tilanteeseen ja toisinaan harmissani sitä litistelen sormien välis. Kaipa sitä sit tarvitaan lisääntymiseen vauvojen turvaks sun muuta, mut eipä oo ajankohtaista.

Mut muuten topiciin liittyen, niin kyl mä lähtisin aerobisen ja salin (jalat) yhdistämisellä liikenteeseen. Se riittää mihin riittää ja loppu pitää hyväksyä, niinkus mun edellä kuvatun kans :rolleyes: Tsemppiä sille!

Suositut

Back
Ylös Bottom