reeniohjelmasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
36
Moro kaikki pakkotoistosta! oon sit iha alottelija, et koittakaa ymmärtää

eli mitä hyötyä on reeniohjelmasta? siis onko se sitte parempi ku et reenaa joka toine päivä kaikkii lihaksii? ja mistä se hyöty johtuu(jos ny joku jaksaa selittää)?

sitte kelpaisko tällane ohjelma:
ma:rinta+ojentajat
ti:lepopäivä(pakosta ku on liikkaa 4 tuntii koulussa)
ke:selkä+vatsa
to:hauis+olkapäät(ja jalat mutten kuitenkaa haluu keskittyy jalkoihi minää päivänä :D )
pe:lepopäivä
la ja su on sitte lepopäivii tai sitte sellasta huvin vuoks salilla käyntii

en sitte syö lisäproteiinia, et siihe mallii(kannattaisko syödä? onks siinä huonoja puolii?)

kiittiks!

Mites tällänen 3-jakonen
--->
Ma: rinta, selkä
Ke: jalat
Pe: hauis, ojentaja, olkapää

tai 4-jakonen
esim.

Ma: selkä
Ke: rinta, hauis
Pe: jalat
La: olkapää, ojentaja

mutten kuitenkaa haluu keskittyy jalkoihi minää päivänä
Miksi? Jalkoja pitää treenata siinä missä muitakin lihaksia.

ps. Valitsit mahtavan harrastuksen :thumbs:

Miksi? Jalkoja pitää treenata siinä missä muitakin lihaksia.

jalkoja lähinnä reenaan muun liikunnan yhteydessä(niin kuin juokseminen). ja sitten salilla reenaan jalkoja aina kun jaksan(lauantai tai sunnuntai jonkun verran) mutten erityisemmin jaksa niihin keskittyä.

ps. Valitsit mahtavan harrastuksen :thumbs: [/B]

olen todennut saman moneen kertaan itsekkin :D

Originally posted by KäveleväRuumis
jalkoja lähinnä reenaan muun liikunnan yhteydessä(niin kuin juokseminen). ja sitten salilla reenaan jalkoja aina kun jaksan(lauantai tai sunnuntai jonkun verran) mutten erityisemmin jaksa niihin keskittyä.
No miten vaan...mutta kyllä sua sitte kaduttaa ku oot muuten iso, mutta jalat on ihan tikut :D

Mihin sä yrität treenillä saavuttaa? massaa? voimaa?

Nopeasti jos haluat paljon hyviä vinkkejä, niin suosittelen lukemaan F.A.Qn siellä on tiivistetystä ravinnosta ja harjoittelusta sekä ohjelmista, ym. paljon tietoa

Mihin sä yrität treenillä saavuttaa? massaa? voimaa?

Massaan nyt ainankin aluksi.

Orginally posted by JohnnyB
Nopeasti jos haluat paljon hyviä vinkkejä, niin suosittelen lukemaan F.A.Qn siellä on tiivistetystä ravinnosta ja harjoittelusta sekä ohjelmista, ym. paljon tietoa

Sen kautta minä tähän foorumiin tutustuinkin. hyviä vinkkejä ja paljon. tosin noita tietoja ohjelmista pitäisi vähän tutkia enemmän. :rolleyes:

Hienoa että olet valinnut harrastuksen, mutta tuo asenne saattaa jalkojen suhteen vielä kostautua. Nimittäin ei ole kovin kivan näköinen yläkropastaan lihaksikas kaveri jonka jalat on kuin maratoonarilla. Juokseminen kun ei nimittäin jalkoja kasvata, päinvastoin.

Ja kunnon kova jalkatreeni kun pistää vauhtia yläkropankin kasvuun, niin siltäkin kannalta...

Mutta pääasia että mielesi tekee treenata! :thumbs:

Hmm? nyt on jo tullut niin monta ehdotusta jalkareenin aloittamiseen että kait sitten sekin pitää johonkin kohtaan änkeä. toimisiko se perjantai kohtana? olen vähän itseppäinen ni tuo Sherm Stickin ohjelma kuulostaa hassulta. tuossa nykyisessä reeniohjelmassa on se hyvä että saan kätevästi reenattua rintaa ja ojentajaa samaan aikaan(penkki, dippi ym.). ja jos lauantaina olisi jalat niin jos menisi esim lauantaina huvin vuoks reenaamaan ni ei oo muutku jalat jumissa.

Mites olis tälläinen perinteinen
1-Jalat-Vatsat
2-Rinta-Olkapää-Ojentaja
3-Selkä-Hauis-(kyynärvarret)

Eikä sitä jalkojen treenaamista kannata pelätä, vaikka se raskainta onkin. Tolla en mä jalkoja viitti treenata, menolla saattaa löytyä vihainen hulkki komerosta illalla. :D

Massaan nyt ainankin aluksi.
... tosin noita tietoja ohjelmista pitäisi vähän tutkia enemmän. :rolleyes:

Siis täh? EIkö se juuri ole tarkoituskin että ITSE tutkii noita ohjelmia ja valitsee itselleen sopivimman vaihtoehdon omien tavoitteidensa mukaan?!

K.I.S.S. -metodi pätee punttihommissa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by JohnnyB
Siis täh? EIkö se juuri ole tarkoituskin että ITSE tutkii noita ohjelmia ja valitsee itselleen sopivimman vaihtoehdon omien tavoitteidensa mukaan?!

...tätä tarkotin. anteeks jos sanoin vähän epäselvästi :D

Originally posted by nahjus
Mites olis tälläinen perinteinen
1-Jalat-Vatsat
2-Rinta-Olkapää-Ojentaja
3-Selkä-Hauis-(kyynärvarret)

No joo, toi on sellanen "hyvä/toimiva" ohjelma jota kyllä kannattaa kokeilla.. Ite oon seilannu 4-jakoisen ja sit ton perus 3-jakoisen ohjelman välillä ja toi on ihan sopiva ainakin mulle.. Hyvin ehtii palautua jne.. Että voisin ite suositella tota, enkä varmaan oo ainoa :david:

EDIT: Ainii ja panosta niihin jalkoihin iha yhtä tiukasti, ku yläkroppaan. Itellä on kans jääny vähä jalkatreenit huonommalle tasolle, ku yläkroppa ja vähän kieltämättä vituttaa :down:

eli mitä hyötyä on reeniohjelmasta? siis onko se sitte parempi ku et reenaa joka toine päivä kaikkii lihaksii? ja mistä se hyöty johtuu(jos ny joku jaksaa selittää)?
Hyöty on lähinnä se että ei itsekään oikein tiedä että mitä on tehnyt tai mitä pitäisi tehdä ellei ole ohjelmaa. Jotkut treenaavat aika ajoin tai jopa jatkuvasti ilman ohjelmaa, mutta itse en tykkää treenata sillä tavalla. Se on kyllä tavallaan hyvä tapa oppia kuuntelemaan omaa kehoa, mutta se ei välttämättä ole kovin helppoa. Itse olen sitä mieltä että oppii ihan hyvin kuuntelemaan omaa kehoa vaikka tekee ohjelmaa.

Pari viikkoa voin ottaa satunnaisesti dippejä leukoja ja vatsaa ym ja venyttelyä mielen mukaan jos olen esimerkiksi reissulla, mutta jos on edes kuukausi edessä hyvät mahdollisuudet treenata niin teen itselleni ohjelman ja asetan jonkinlaiset tavoitteet.

Minulla on se vika että kunto alkaa tipahtaa jos teen ilman ohjelmaa... Se johtuu siitä että volyymi tippuu alas ja vaihtelevuus katoaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom