Reenin jaksotus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Takana reenitaukoa n.kolmisen kuukautta, ja tänä aikana on tullut mietittyä vähän jos minkälaista konstia millä reenata. Tänään sain sellasen ahaa-elämyksen jota on kyllä pakko kokeilla...

Tällä hetkellä teen vuorotyötä, eli viikko iltaa, viikko aamua ja tuo hankaloittaa mun mielestä reenaamista oleellisesti...:curs:
Mietin että oisko miten järkevää reenata siten, että iltaviikolla syön esim.2500kcal/päivä, reenaan pitkiä sarjoja(10-15 toistoilla) ja lyhyillä palautuksilla, sekä hoidan aerobisen kokonaan iltaviikon aikaan. Eli ennen reeniä tai reenin jälkeen n.tunnin lenkille.
Aamuviikot meinasin bulkata n.3500 kalorilla/päivä, ja reenata massapainotteisesti 6-12 toistoilla pitkillä palautuksilla. Tällä viikolla en siis tekisi ollenkaan aerobista.

Kuullostaa tämä yhtään toimivalta systeemiltä reenata?Tarkotuksena olisi saada paino pysymään suunnilleen samana, mutta rasvat pitäisi saada alas...

Tohon jaksottamiseen en kyllä pysty sanomaan mitään kun en oo kokeillu...mutta mikä sulla mättää tossa vuoroaikaan reenaamisessa?? olen itsekin kyseistä vuoroa tehnyt ja alussa tuntui hankalalta toi reenailu ennen töihin menoa, mutta parin viikon jälkeen se tuntu jo tooodella hyvältä ja oli töissäkin hyvä ja energinen olo...

Originally posted by timba79
mutta mikä sulla mättää tossa vuoroaikaan reenaamisessa??

No yleensä tulee nukuttua jonnekkin ysiin aamulla, ja menen töihin jo yhdeksi. Tosin töihin saisi mennä virallisesti 13.30-14.30.
Syöminen tulee helvetin hankalaksi, tietysti voisi yrittää herätä aiemmin ja syödä tukevampi aamupala. Tosin mä oon aivan helvetin huono syömään aamulla...:urjo:
Pari kertaa oon kokeillu reenata tyhjäkkä mahalla, eikä se oikein tuntunut sopivan mulle...

Mä nyt taidan kuitenkin kokeilla tuota jaksotusta, ei siinä loppupelistään paljoa häviä vaikka se ei toimiskaan...Kolme kuukautta on loppujen lopuksi helvetin lyhyt aika, vaikka kyllä se varmasti vituttaa jos se menee kokonaan hukkaan...

Originally posted by Andree
No yleensä tulee nukuttua jonnekkin ysiin aamulla, ja menen töihin jo yhdeksi. Tosin töihin saisi mennä virallisesti 13.30-14.30.
Syöminen tulee helvetin hankalaksi, tietysti voisi yrittää herätä aiemmin ja syödä tukevampi aamupala. Tosin mä oon aivan helvetin huono syömään aamulla...:urjo:
Pari kertaa oon kokeillu reenata tyhjäkkä mahalla, eikä se oikein tuntunut sopivan mulle...

Mä nyt taidan kuitenkin kokeilla tuota jaksotusta, ei siinä loppupelistään paljoa häviä vaikka se ei toimiskaan...Kolme kuukautta on loppujen lopuksi helvetin lyhyt aika, vaikka kyllä se varmasti vituttaa jos se menee kokonaan hukkaan...

No toi aamusyönti on kuulemma tottumiskysymys, mulla ei oo sensuhteen ollu koskaan ongelmia joten siitä paha sanoa mitään!!

Joo no kokeilla kannattaa todellakin, ei siinä mitään hukkaankaan mene!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom