Reeni/kromi ja kofeiini lisäravinteena

Ota kerran viikossa leuanvedot mukaan niin saat vähän selkää ja hauista samlla treenattua.
Kromikuurit unohtaisin, ja ilman eca annosta pärjäät aivan mainiosti kun ilmeisesti on itsekuria.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kime76 sanoi:
Kyllä ne lihat voi kasvaa, mutta kuinka paljon. Tuskin kiloja kuitenkaan. Todennäköisempää on kuitenkin niidenkin jonkinasteinen palaminen. Rajuna meinaat kuitenkin olla, jos vielä reilussa 6 viikossa poltat 5 kiloa läskiä. Minä antaisin itselleni vähintään tupla ajan aikaa tuon määrän polttamiseen, sekin olisi kova saavutus.

Kunnioitettavaa työtä olet tehnyt vuoden ajan, kun olet 20 kiloa puottanu. Siitä :worship:

Kiitti, on se välillä ollut tuskaakin.. :)
Joo, arvelin että ei se painoo ainakaan tuo. Jännä juttu sinänsä koska voin vannoa että ne on muuttunut _selvästi_ tuossa 2 kk aikana, vaikka paino on pudonnut hienoiseen. Johtuuko sitten vaan ihan "ryhdistä" tms... Vai asettuuko rasva niin eri tavalla....

tapio sanoi:
Ota kerran viikossa leuanvedot mukaan niin saat vähän selkää ja hauista samlla treenattua.
Kromikuurit unohtaisin, ja ilman eca annosta pärjäät aivan mainiosti kun ilmeisesti on itsekuria.

..ööh... eca...? Oon ihan pihalla näistä termeistä, boosteria?
Toi 5 kiloa on sellanen haamuraja että haluaisin sen ennen kesälomaa. Sillon tulee nikkaroitua terassit valmiiksi ja tehtyä vähän raksahommia niin vois keskittyä syömään sen 3000kcal, ja ruveta kasvattaan lihaksia sitten monipuolisemmalla reenillä...
Ja kun olen 195 pitkä, se 95 kuulostaa niin paljon paremmalta painolta kuin 101, oli se sitten reenattua lihasta, tai vain laihdutettua painoa... :D

Sen verran tuolta alusta, mainitsin että Maximillian ei ota herneitä, pahoittelut, tuttuni nickki oli Maxim Real, joka nyt ei hetkeen ole kirjoitellut mutta seurailee kyllä näitä... :kuola:

Just, osaan sitten käyttää noita smileytä... :(
Toi drool sopi tosi hyvin tohon... :)

Suositut

Back
Ylös Bottom