Recoveryjen ainekset true or false?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jan
  • Aloitettu Aloitettu

Jan

Mietin tässä josko rupeaisin itse kasattujen palautumis juomien sijasta käyttämään valmistavaraa,ja parhaalta vaikuttais toi Bull´s Recovery.Mutta luonnollisesti pihi ja epäilevä luonne kun olen,mieleeni juolahti että pitävätkö pakettien kyljissä ilmoitetut määrät(esim.kreatiini 8g,glutamiini 8g)paikkaansa vai onko umpikiero huijaus vähäisempien määrien muodossa mahdollista?Ja jos jollain satuu olemaan hyviä/huonoja kokemuksia just tosta Bull´s Recosta niin olisin infosta kiitollinen,myös ylistykset muista valmis Recoista kiinnostaa:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jan
Mietin tässä josko rupeaisin itse kasattujen palautumis juomien sijasta käyttämään valmistavaraa,ja parhaalta vaikuttais toi Bull´s Recovery.Mutta luonnollisesti pihi ja epäilevä luonne kun olen,mieleeni juolahti että pitävätkö pakettien kyljissä ilmoitetut määrät(esim.kreatiini 8g,glutamiini 8g)paikkaansa vai onko umpikiero huijaus vähäisempien määrien muodossa mahdollista?Ja jos jollain satuu olemaan hyviä/huonoja kokemuksia just tosta Bull´s Recosta niin olisin infosta kiitollinen,myös ylistykset muista valmis Recoista kiinnostaa:confused:

Tuskin kusettaa. Mistä sitten voit luottaa että esim. herassa ois 81g proteiinia? Voi olla pelkkää perunajauhoa.

Itselläni ei ainakaan ole mitään valittamista Bull's Recoverystä, mautkin ovat kohdallaan.

Enkä todellakaan usko kusetukseen tuossa asiassa.

Jep!Enpä sitä oikein uskokkaan että huijaisivat,mutta kun joka tapauksessa ajattelin kysästä porukan mielipiteitä ko.tuotteista niin ajattelin että pieni epäilyksen siemen on syytä kylvää jos ei muuta niin keskustelua herättämään!Ja lähinnä tuo pieni epäilykseni kohdistui noihin kreatiinin ja glutamiinin määriin,koska nehän ovat kuitenkin kalliimpia kuin toi hera!Mutta eiköhän luoteta kauppiaisiin:D

Eihän sitä voikkaan olla varma mitä ne sisältää. Minkälaisetkohan labravehkeet noitten pitoisuuksien selvittämiseen pitäisi olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom