Reco2 uudet maut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apophis
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos joku maistanut Reco2:n uusia makuja (vanilja ja banaani muistaakseni)? Oliko ok? Huomasin vaan kaupan hyllyllä, pussien ulkoasukin on näköjään uudistunut jossain vaiheessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oo kokeillu, mutta pitää maistaa. Sitä neutraalin makusta on jo useempi iso säkki tullu popsittua.

Originally posted by asde
banaani-vanilja on aivan erinomaisen makuista!Parhaan makuista mitä oon maistanut!

Juu jos pitää imelästä... On muuten huomattavasti makeampaa kuin esim. suklaan tai mansikan makuiset recot.

Originally posted by apophis
Onkos joku maistanut Reco2:n uusia makuja (vanilja ja banaani muistaakseni)? Oliko ok? Huomasin vaan kaupan hyllyllä, pussien ulkoasukin on näköjään uudistunut jossain vaiheessa.
---

Ainakin mansikka maistui oikein mukavalle.. mikäli pitää kohtuullisen makeasta juomasta... :D

Originally posted by apophis

Hyi hitto, yleensä menee kaikki alas mutta toi on kyllä todella ällä makeaa.

Ostin yhden pussukan ja tein iltapala protskudrinkin siitä. Käytin nestettä 4dl. Oli pakko lisätä nestettä vielä toinen mokoma että sen sai alas, liian makeaa minun makuuni.

Mitä makeampi sitä parempi. Ite teen veteen drinkit (0.5dl vettä ja n. 40-50g basiccia) ja pitää pistää vielä kunnolla nestemäistä hermesetasta mukaan. Ilman lisämakeutusta toi on mun mielestä aika mautonta.

Kyllä tuota banaani-vaniljaa juo, mutta ei se kyllä mun mielestä mitenkään kehuttavan hyvää ole. Banaani maistuu liian keinotekoiselta (jota se kyllä onkin..) ja muutenkin koko juoma on ihan äklömakeaa. Mutta oon taas kuullu kehujakin ko. tuotteesta! Itse kannatan sitä maustamatonta versiota, minusta se on jopa hyvää..! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom