REALISTINEN tavoitekuntosi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No nyt tuli mieleen vielä yksi skenaario jossa noita vois ehkä treenata yhtäaikaa! Se on vaan niin tuhma juttu että jätän kertomatta!

Minkähän takia anoppini sanoi minulle eilen että "rukoilen puolestasi"?

Olis aika haastavaa jos tykkäis treenata yksin, tai vielä pahempi jos treenais kireän neekerin kanssa.

Mun ex-anoppi ei onneks koskaan kerenny tavata mua..

Veikkaan anoppia, tosin anoppikin taisi olla härski pirulainen..

Kullille ei oikein mitään voi tehdä. Kannattaa vain laihduttaa rasvat pois niin kulli pitenee. Itselläni on onneksi riittävä penis, mutta bulkilla sekin 2cm pienempi :(

Perkules, menee varmaan pian lukkoon. Olis ollut ihan mukava lukea jengin tarinoita siitä mistä on esim.lähdetty, onko joku alkuperäinen tavoite saavutettu jne. Itsellä oli alkuun tavoitekondiksena suht isotkin, sellaiset -90kg kehonrakentajat. Silloin ei tajunnut miten paljon genetiikkaa ja rojuttelua se vaatii. Sittemmin tavoitekondikset ovat vaihdelleet siellä GSP:n ja vaikkapa Peter Wileniuksen 2007 cbb-kunnon välimaastossa. Nyt tavoitekondis olisi sellainen, että kehtaa 2015 tai 2016 kavuta cbb-lavalle, että voisi olla ainakin suhteellisen tyytyväinen itseensä eikä jäisi ihan viimeisten joukkoon. Katsotaan...Tsemppiä kaikille tavoitekondiksen metsästäjille!

Olen saanut palautetta ja penkki kyselyitä yms. vastaavaa hupparissa ja farkuissa ja viimeksi romaani poika alkoi cittarin kassajonossa kyselemään kuinka usein käyn salilla yms. muuta vastaavaa, vaikka olin juuri tullut ristiäisistä ja oli puku ja kravatti päällä. Jos mahan kohdalta on litteä ja posket lommolla ei näytä laskiltä vaikka 58 numeron puvuntakki täyttyy harteista.

Rasvat on 15% huitteilla enkä meinaa olla paljoa pienempi kun pääsen kympin rasvoihin. Jos ei kisaa ei ole mitään järkeä pudotella kerralla niihin 10% rasvoihin vaan dietata vain niin lyhyitä jaksoja ettei lihasmassa vielä kerkiä häviämään ollenkaan. 4-5 viikon dietillä saa varmasti 2% kerralla rasvoja alas ja kun pystyy pitämään sarjapainot tai jopa saamaan muutaman toiston lisää dietin aikana voi olla varma ettei lihasmassaa menetetä.

Jos vielä ollaan sitten aina järkevästi offilla vain 0kcal - 200kcal plussilla pari kolme kuukautta näiden kuukauden diettien välillä saavutetään se 10 % rasvat ja samalla ollaan jopa pikkaisen isompia kuin aikasemmin varsinkin offiaikoina kun lihat on täynnä glykogeeniä. 15% -> 10% vaatii noin 3-4 kuukauden pituista miinuskalorijaksoa ja aterioiden punnitsemista ja kalorien laskemista myös offilla.

Kun pääsen tuohon kireyteen ja viimeiset jenkat lähtee olen tavoitekunnossani. Tietysti mielellään sitä ennen otetaan hieman lisää olkapäihin ja takareisiin ja selän paksuuteen, mutta siinä se.
Läskin kerääminen ei tee kovemman näköiseksi ja jos saa vuosien treenien jälkeen 2,5- 5kg lisää vuodessa se on parempi kuin 10-15kg josta 10kg pelkkää läskiä, josta on vaikea päästä eroon.

5-6 vuodessa pääsee tavoitteisiinsa jos ottaa alkuun joksikin aikaa kehonrakennukseen perehtyneen PT:n tai osaavan vastaavan osaavan salikaverin joka luotsaa treeneissä ja ruokavaliossa, treenaa tavoitteellisesti, säännöllisesti sen ajan lintsaamatta ja ajatuksella.

98293d1366533627-mikko-ovaskainen-4.jpg

Siin on aika lähellä se kunto minkä haluaisin joskus saavuttaa.

Oma tavoitekunto olis jotain tähän suuntaan. Suht timmi ja olkapäissäkin pyöreyttä, mutta silti vähän pehmeää päällä.

draft_lens13521411module120460651photo_1338985810a_Za-a_a.jpg
Kukas hän on? Hyvä tavoitekuva mullekin. En halua olla mikään kovin kuiva / kireä. Pitää kuitenkin näkyä että punttia on nostettu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En mä mitään kuvaa tänne postaa kun en ikinä saavuta kuntoa johon olisin tyytyväinen ja rupeaisin vaan ylläpitämään. Treenaan omaan "natumaksimiini" asti, vanhenen ja kuihdun ja sitten kuolen pois.

Jotain tämmöstä vielä joskus.
katso liitettä 106379

Tuo on ihan mahdollinen natukuntonakin, eikä vaadi mitään 10 vuoden panostusta.
Itse en vanhana guppena ihan tuon näköiseksi pääsisi, kun olen laiduttanut 2010 kevään aikana 33kg ja saattaa noissa rasvoissa sitten alavatsan nahka olla pikkasen löysä.
Eikä tuolla kiiltokuvapojalla ole niitä reilua tusinaa isompaa arpea, jotka olen saanut hilpeän nuoruuteni aikana pullonkauloista, kansallispukuisten teräaseista ja kirurgin veitsistä.

Jos alan joskus piikittämään niin haluan nuoren arskan kropan:
arnold-schwarzenegger-young-11.jpg

Jos en kuitenkaan roinaan sorru, vois joku hulkin kroppa parin vuoden takaa olla realistinenkin tavoite:
31840d1171640934-cbb-utti-hulkki-hietala-91-99.jpg

Helpottaa muute varmaan mun omaa tekemist ku henkilökohtaisesti pidän lihaksikkaa ja pienen rasvaprosentin yhdistelmä kroppaa ruman näköisenä ni ite pyrin vaa saamaa mahd paljo lihasta korkeel rasvaprosentil, ehkä jotain luokkaa 20-26% o mun mielest jepa. Tai mikä nyt o sellane rasvaprosentti et vatsalihaste palikat ei näy ollenkaa ilman et siin on kuitenkaa mitää palloa läskii pääl. :D

Helpottaa muute varmaan mun omaa tekemist ku henkilökohtaisesti pidän lihaksikkaa ja pienen rasvaprosentin yhdistelmä kroppaa ruman näköisenä ni ite pyrin vaa saamaa mahd paljo lihasta korkeel rasvaprosentil, ehkä jotain luokkaa 20-26% o mun mielest jepa. Tai mikä nyt o sellane rasvaprosentti et vatsalihaste palikat ei näy ollenkaa ilman et siin on kuitenkaa mitää palloa läskii pääl. :D

Uskottelet vaan ettei tarvii dieettailla ;)

Seki viel et vaiks toi o oikeest mub ihanne, ni tarviis diettailla ikävä kyl, meni bulkki vähä yli ja löytyy ikävä määrä rasva just vatsast. Jos sen sais pois ni rasvat olis kunnos :D

Joo kyllähän bulkkisikana aina mukavampaa on mutta kyllä sitä vaan helvetisti hienomman näköinen on kun rasvat on siellä 10 paikkeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom