REALISTINEN tavoitekuntosi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuota kuvaa kun katsoo niin tulee vaistomainen halu heittää tuolle otukselle maapähkinöitä tai banaani tai jotain muuta evästä.

Tavoitteena Andren mitat parissa vuodessa:
458px-Andre_in_the_late_%2780s.jpg

Karhuksi?

Itellä ollu saliuran alotuksesta asti aina joku tietty tavoitekunto.Kokoajanha se menee eteenpäin ja nyt aletaan olee siinä että siihen tavotekuntoon et naturaalina tulla pääsemään.

Onha se vähä masentava ajatus mut koitetaan vetää mies niin tappiin kun vaan kaupan tuotteilla kykenee ja sit vaikka aletaan miettimään jotain muuta miten sitä vois itsensä haastaa.

Mut onha nää jotkut esim 10vuotta natikkana tulos kuvat oikeesti usein aika masentavia.10vuotta salilla ja paita päällä näyttää edelleen kun salilla ois ees käyty

Penispumppu kannattaa hommata ehdottomasti ja mahdollisimman pian että ei jää tuo kondis mistään kiinni.

tulee mieleen se South Park -jakso, jossa kasvatettiin kiveksiä.

Mut onha nää jotkut esim 10vuotta natikkana tulos kuvat oikeesti usein aika masentavia.10vuotta salilla ja paita päällä näyttää edelleen kun salilla ois ees käyty

Kyseessä ei ole mikään natumaksimi lol. Kaverit ovat vain treenanneet väärin. Tuntuma unohdettu, treenattu vain jollain 2-jakoisella, tehty vain kuuden toiston sarjoja, eikä olla edes kannettu omia eväitä mukanaan. Miten luulet että siinä kehittyy?

Oikeasti totuus vaan on se että natuna tulee se piste vastaan jossa näytetään vuodesta toiseen samalta. Mut eihän mitään natumaksimia oikeesti oo..

Oonko jostai maksimista puhunu?En tainnu?

Ja mistä sä tiedät miten ne on treenannu?Tää mun 10 vuoden esimerkki on yhdestä SM mitalistista otettu esimerkki mut en halunnu mitään nimiä tuoda esiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja sen lisäksi kandee jotain silikonia tms. pukata säkkeihin, on meinaan housuissa kohtuullinen sukka tai sitten säkit on luokkaa greipit.
Itsekin hymähdin tuolle. Joko jalkapallot kasseina tai sitten on photari laulanut. Myös etureiskan alut näyttää vähän oudoilta..

Oonko jostai maksimista puhunu?En tainnu?

Ja mistä sä tiedät miten ne on treenannu?Tää mun 10 vuoden esimerkki on yhdestä SM mitalistista otettu esimerkki mut en halunnu mitään nimiä tuoda esiin.

Et. Eikä siis ollut tarkoitettu mitenkään sinulle, vaan sopi hyvin tuohon mitä kirjoitit. Pointti siis oli että surullisen moni näyttää jopa 10 vuoden treenin jälkeen samalta, oli sitten treenattu miten tahansa. Eli tietynlainen vähenevä rajahyöty tulee vastaan.

Jengi diggaa olla jotain kireitä neekereitä joita ei paita päällä huomaa edes että ollaan salilla oltu.

Yhtään en pistäis pahitteeks jos kireä naapuri diggais olla mun päällä, tai alla, tai sivulla...

Tuli tästä ketjusta ja photosopatusta lerssistä mieleen että voiko kullia treenata? Tähän pitäisi löytää nyt aivan tietynlainen hymiö mutta sitä ei ole tuossa valikoimassa.

Varmasti aivan yhtä hyvin kuin sulkijalihastakin! Ja se sama hymiö tähän..

Tuli tästä ketjusta ja photosopatusta lerssistä mieleen että voiko kullia treenata? Tähän pitäisi löytää nyt aivan tietynlainen hymiö mutta sitä ei ole tuossa valikoimassa.

03.jennifer-nicole-lee-pink-workout-600x800.jpg

Jennifer Nicole Lee:n mitat netin mukaan 175cm ja 58kg, kuvissa näyttää sopusuhtaiselta, mutta mitat huomioon ottaen IRL voisi näyttää kuitenkin liian laihalta. Ja pois noi silikonipallot.

Yhtään en pistäis pahitteeks jos kireä naapuri diggais olla mun päällä, tai alla, tai sivulla...

Varmasti aivan yhtä hyvin kuin sulkijalihastakin! Ja se sama hymiö tähän..

No nyt tuli mieleen vielä yksi skenaario jossa noita vois ehkä treenata yhtäaikaa! Se on vaan niin tuhma juttu että jätän kertomatta!

- - - Updated - - -

Minkähän takia anoppini sanoi minulle eilen että "rukoilen puolestasi"?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom