REALISTINEN tavoitekuntosi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan vielä tosta kun joku heitti että sytsi oli noissa jotain 186/100 niin ei varmasti :D 186/90 voi olla lähellä.

Ihan vaan jotta tajuatte, niin tässä on vertailuksi 189cm ja 104kg.
Tuosta jos suhteellisesti ottaisi pituutta 4cm pois, niin voisi kuvitella että paino olisi siellä 98-100kg
13.webp

Ihan vielä tosta kun joku heitti että sytsi oli noissa jotain 186/100 niin ei varmasti :D 186/90 voi olla lähellä.

Ihan vaan jotta tajuatte, niin tässä on vertailuksi 189cm ja 104kg.
Tuosta jos suhteellisesti ottaisi pituutta 4cm pois, niin voisi kuvitella että paino olisi siellä 98-100kg
katso liitettä 107268

Ihan hyvi voi uskoa syssistä ton 100kg, pitkä mies. Hulkki on 188cm/melkein 100kg kisapaino(ilman puntarikikkailuja). Eikä se syssi yläkropasta niin paljon laihempi silti ole, ja kuitenkaan kireys ja nesteisyys ei ole samaa kuin cbb-kisakunnossa. Jalat toki on tikut. Mut ihan kohtuullisesti on aina massaa oltava, jos 185cm kaveri näyttää lihaksikkaalta.

Niin, ota huomioon vielä että jalat on tikut. Lihaksikkaista jaloista tulee suhteessa melko paljon lisää painoa, mikä vielä korostaa sitä että sen painon on sitten tultava yläkropasta.
Ja se että näyttää lihaksikkaalta, niin voi johtua ihan vaan kuvakulmasta ja suurimmaksi osaksi rasva %.

Mutta joo, menee vähän ohi aiheesta.. Toivottavasti Utti ei ikinä lue näitä juttuja jizz-vertailuista..

Nyt tulee kyllä vähän :david: kysymys, mutta mitä luulette paljon pitäis olla paino ja rasvaprosentti jotta oltaisiin vastaavassa kunnossa kun oma pituus 182 ja paino 68 kg ja kuvassa olevan mitat 170 cm 60 kg ja rasvat jonkun lähteen mukaan 7 – 8%?
jay-park-1.jpg

Nyt tulee kyllä vähän :david: kysymys, mutta mitä luulette paljon pitäis olla paino ja rasvaprosentti jotta oltaisiin vastaavassa kunnossa kun oma pituus 182 ja paino 68 kg ja kuvassa olevan mitat 170 cm 60 kg ja rasvat jonkun lähteen mukaan 7 – 8%?

Veikkaisin, että jos haluut samanlaisessa kunnossa olla, niin sulla pitäis olla rasvat hmmmmmmmm. oisko vaikka 7-8 % jonkun lähteen mukaan :)
Painoindeksi.org - Laske painoindeksi . Pro tip, tonne vaan heität omia mittoja niin kauan, että osut samaan painoindeksiin, kuin kuvan herra.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kamppailulajeissa yhdistyy parhaiten se mitä hyvä kunto mulle on: voimaa, kestävyyttä ja nopeutta. Itse en ole harrastaja mutta ihailen ottelijoiden fysiikkaa, joka ei ole beach boy lihaksia ja hyvän näköisiä naamoja kuten noissa "sporttifysiikkakisoissa".
http://www.pakkotoisto.com/kilpailut/111649-miesten-sporttifysiikkakilpailu-men's-athletic-physique/

Suurinosa tähän ketjuun postatuista ukoista on liian lihaksikkaita IMO. Voimaa heiltä löytyy mutta kestävyyttä ja nopeutta tollaiset ilmapallolihakset heikentää. Ottelijoiden ulkomuodon voi myös saavuttaa ilman roinaamista tai tolkutonta syömisen kyttäämistä. Toisaalta tollaisen kondiksen ylläpitö 24/7/365/hautaan asti on elämän mittainen projekti. Weidmanilla on suunnilleen sama siipiväli ja pituus kuin mulla. Eli olkoon mun idoli. Painoissa olen suunnilleen samoissa, mutta Weidmanilla on ehkä 5kg enemmän lihasta/vähemmän rasvaa kuin mulla.

chris-weidman.jpg

456px-Chris_Weidman.jpg

chris-weidman-bad-boy.jpg

Miks mua häiritsee niin saatanasti kun noi vapaaottelijat ei osaa tuplaposessa avata lapojaan vaan ovat ihan kasassa niin että sixpack vaan näkyy mahdollisimman hyvin ?

Koska se ei oo mikään kehonrakennus kilpailu vaan tollanen juttu mikä on jääny.Meetkö huomauttaa perus korson aria että korjaas noi lavat ku se esittelee tupliaan jossain baarin jonossa?

Koska se ei oo mikään kehonrakennus kilpailu vaan tollanen juttu mikä on jääny.Meetkö huomauttaa perus korson aria että korjaas noi lavat ku se esittelee tupliaan jossain baarin jonossa?
Silti, kyllä noi kaverit varmasti tietää että näyttäis paremmalta kun levittäis ne lavat, mutkun ei :D Rupee oikeen kunnolla häiritsemään kun tuotakin kuvaa yrittää jäädä tuijottamaan, tekis mieli repiä ton kaverin kädet kauemmas toisistaan :D

Tuo Jason Stathamin fysiikka on aika makea. Sellainen sopiva omaan makuuni, on kokoa ja jäntevyyttä.

katso liitettä 106985

Kyllä se meikäläisellä taitaa tämä myös olla tavoitekunto. Näissä kuvissa statham on tosin todella hyvässä kondiksessa ja kireenä. Sivuilta lueskelin, että kaveri treenaa säännöllisesti mutta syö vain 2000kcal päivässä. Siisti kroppa ja jotenkin siisti toi yleinen habitus. Ei mikään helvetin rantakalle. Tekemistä itsellä toki on tähän, eli jos vaikka 10 vuoden päästä olis samoissa.. :)

Jos pitäisi edes vähän realistisesti ajatella, eikä myöskään olisi aikomusta voittaa keho-kilpailuja, niin tämä voisi olla hyvä tavoite aavistuksen kireämpänä ja pienillä parannuksilla.

En paljoa tykkää tuommoisista z yzzin tapaisista "esteettisistä" kesäkunto-fysiikoista.

%D8%A8%D9%8A%D8%AC-%D8%A7%D9%8A%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86-Big-E-Langston-7.jpg

tumblr_ml86npHTBV1rxqftbo1_500.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom