Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hassua kyllä, tämä saattaa jopa olla monen tavoite.Miks kukaan haluis olla Jizzin mitoissa? Eihän tuo edes ole niin iso... Tommoi perussportti jannu.
Mun mielestä lättärinta ja sixpack ei oo mitään estetiikkaa, mutta kukin tyylillään :D Tulee niitä RHP teinejäkin naureskeltua salilla vaikka olin itse 3 vuotta sitten jonkin aikaa samanlainen :D186cm/100kg noissa rasvoissa on aika kaukana "perussportti_jannusta". Kyse ei kuitenkaan ole vaan niistä mitoista, vaan estetiikasta. Katsokaa ja mirratkaa.
186cm/100kg noissa rasvoissa on aika kaukana "perussportti_jannusta". Kyse ei kuitenkaan ole vaan niistä mitoista, vaan estetiikasta. Katsokaa ja mirratkaa.
katso liitettä 106562
Tällanen kunto ois tavotteissa joskus saavuttaa.
[venom];4362346 sanoi:Z yzzin dissaus muistuttaa hieman naisten keskinäistä haukkumista. Hirvee meteli, jos joku erehtyy kehumaan kyseistä henkilöä, mutta kukaan ei myönnä, että vitutus johtuu ainakin osittain siitä, että kyseinen henkilö nyt vaan näyttää paremmalta mitä itse mielensäpahoittaja.
Onhan sillä vitunmoiset tikkujalat, enkä ole muutenkaan herran fani, mutta silti se näyttää, tai näytti, paremmalta kuin 97% pakkislaisista. Z yzzihän ei muutenkaan ollut mikään pieni, monelle ikibulkkaajalle voi nimittäin tulla yllätyksenä, ettei ne omat 45-senttiset hanskat olekaan niin isot, kun mennään seiskan rasvoihin.