REALISTINEN tavoitekuntosi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Johan ton saman heebon kuvia linkattiin tähän ketjuun aiemmin eikä paskamyrskyä tullut, miksi noita pitää yhä linkkailla sen toivossa ?

Eikä toi oo edes kova kunto! Näyttäisin kovemmalta jos alkaisin vetää mömmöjä kuin kyseinen kaveri ja pudottaisin hiukan rasvoja, ja oon ikävä kyllä tosissani :D Ja nyt loppu offtopic mun osalta.

Kovemmassa kunnossa se varmaan on ku peruspakkislainen (mutu tietoa tosin) mistä sitä tietää kuinka paljon colemaneja tääl todellisuudes pyörii :wtf:

186cm/100kg noissa rasvoissa on aika kaukana "perussportti_jannusta". Kyse ei kuitenkaan ole vaan niistä mitoista, vaan estetiikasta. Katsokaa ja mirratkaa.

tumblr_lpo6kslnmX1qdsteno1_400.jpg

186cm/100kg noissa rasvoissa on aika kaukana "perussportti_jannusta". Kyse ei kuitenkaan ole vaan niistä mitoista, vaan estetiikasta. Katsokaa ja mirratkaa.

tumblr_lpo6kslnmX1qdsteno1_400.jpg
Mun mielestä lättärinta ja sixpack ei oo mitään estetiikkaa, mutta kukin tyylillään :D Tulee niitä RHP teinejäkin naureskeltua salilla vaikka olin itse 3 vuotta sitten jonkin aikaa samanlainen :D

Eikö kehonrakennuksen estetiikkaan kuulu balanssi ja symmetria? Katso sitten 7YZZin yläkroppaa. Katso seuraavaksi jalkoja.

LOL

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän tuollanen Jizzin kunto olisi makea kunto. Tällä porukka kirjoittelee ettei se edes ole iso no eihän se minkään BODARIN kokoinen ole mutta onhan sen livenä oltava riskin kokoinen jos noilla rasvoilla 186 ja 100 kg , vertailuna Utti Hietala 188 ja 96 kg samoilla rasvoilla ...

Ei vaan itseltä löydy selkärankaa olla ilman hyvää syötävää :) . . .

Z yzzin dissaus muistuttaa hieman naisten keskinäistä haukkumista. Hirvee meteli, jos joku erehtyy kehumaan kyseistä henkilöä, mutta kukaan ei myönnä, että vitutus johtuu ainakin osittain siitä, että kyseinen henkilö nyt vaan näyttää paremmalta mitä itse mielensäpahoittaja.

Onhan sillä vitunmoiset tikkujalat, enkä ole muutenkaan herran fani, mutta silti se näyttää, tai näytti, paremmalta kuin 97% pakkislaisista. Z yzzihän ei muutenkaan ollut mikään pieni, monelle ikibulkkaajalle voi nimittäin tulla yllätyksenä, ettei ne omat 45-senttiset hanskat olekaan niin isot, kun mennään seiskan rasvoihin.

katso liitettä 106562
Tällanen kunto ois tavotteissa joskus saavuttaa.

Eli meinaat alkaa kuurittelee :)

- - - Updated - - -

[venom];4362346 sanoi:
Z yzzin dissaus muistuttaa hieman naisten keskinäistä haukkumista. Hirvee meteli, jos joku erehtyy kehumaan kyseistä henkilöä, mutta kukaan ei myönnä, että vitutus johtuu ainakin osittain siitä, että kyseinen henkilö nyt vaan näyttää paremmalta mitä itse mielensäpahoittaja.

Onhan sillä vitunmoiset tikkujalat, enkä ole muutenkaan herran fani, mutta silti se näyttää, tai näytti, paremmalta kuin 97% pakkislaisista. Z yzzihän ei muutenkaan ollut mikään pieni, monelle ikibulkkaajalle voi nimittäin tulla yllätyksenä, ettei ne omat 45-senttiset hanskat olekaan niin isot, kun mennään seiskan rasvoihin.

Ja harvemmin pitkien poikien jalat/kädet miltään tukeilta näyttääkään vaikka olisi 20v niitä vääntänyt kuten edellisessä viitatulla Utilla ...

Itse en ole pitänyt ****in fysiikasta. Tykkään hieman pyöremmästä fysiikasta ja erottuvammasta. Itsekään en kyllä tukkijalkojen fani ole. En myös pidä ****in keskivartalosta. Pohkeita hänellä ei edes ole. Ei kyllä minullakaan. Muutenkin se, että on hiekkamamu venäjällä, niin aika shit tier äijä.

Monet tavoittelee Tsytsin kuntoa sen vuoksi, että tuohan on käytännössä täydellinen biitsikroppa ja pillunsaantikunto, jota suurinosa salillakävijöistä oikeasti hakeekin. Pohkeita lukuunottamatta ainakin.

SkeletonAnterior.webp

Tossa se teidän Sytsin nykykondis!

Jengi haluaa aina noiden hormonikasojen ulkonäön, muttei niitä rikottuja sisäelimiä ja velaksi elettyä pumppua jolla takaisinmaksu aika meni turhan nopeesti umpeen ton Sytsinkin tapauksessa.

Lähteekö vähän kelkasta taas. Jos joku ihannoi ja haluu tuon ihme miesstripparin kropan tai edes yläkropan, niin mitä ihmeellistä siinä on? Ei tuohon kuntoon mitään mömmöjä oo pakko vetää, vaikka kyseinen jannu ilmeisesti niin tekiki. Treeniä se kuitenki vaatii. Vähän outoa, että aletaan jotain luurankoja postaileen. :D

Mitä omaan ihannekroppaan tulee niin aika lähelle osuu just tota kyseistä jäbää, vaikka tuo tapaus oksetuttaa muuten ja pahasti. Yläkroppa silti mielyttävässä kondiksessa ja siihen vielä rakennetaan kinttuihin sopusuhtanen pari.

Jotku tykkää olla pelkkä yks vitun iso lihas tyyliin Magnus Samuelson, ja toiset taas olla vähän pienempi ja näyttää enemmän ihmiseltä. Kukin tavallaan. Kuitenki ihmeen paljon tulee itkua siitä, että "ei tuo oo ees iso". Mitä väliä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom