REALISTINEN tavoitekuntosi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä ketjusta opittua mm:
Mischa Janiecin on oltava natu, koska kisaa natukisoissa. Ihan realistinen kunto muutaman vuoden treeneillä. Onhan Usain Bolttikin natu, kun kuuluu myös doping-testauksen alaisuuteen eikä ole antanut positiivisia näytteitä. Miksi kukaan valehtelisi?

Lazar Angelov ja Greg Plitt on ympäri vuoden kireenä ja maailman tunnetuimpia fitness-malleja. Silti helposti saavutettava natukondis eikä vaadi mitään 10 vuoden treenejä.

Klokovin kunto on todellakin realistinen natukunto. (Kenelle? Yhdelle miljardista?)

Yhteen suomen kaikkien aikojen kovimmista CBB fysiikoista pääsee helposti muutaman vuoden perusjumppailulla, ei vaadi ihmeitä.

Saa täällä väittää olevansa myös hyvä, lahjakas ja kova, se on ihan ok :) Mut sitä piti kysyä että onko tuo kunto semmonen joka yleisesti teidän mielestä näyttää jo siltä että roinaa tarvitaan vai onko vielä luonnollisen näköinen? Ajattelin kun isäntä on tuon mallinen ja näyttää suht samalta mutta toki on (vielä) jonkinverran pienempi, mutta voisiko tuo olla natuna kuitenkin ylipäätään realistinen tavoite?
no natuna tässä pumpattu vähän enemmän tosissaan jonkin aikaa, painoa satkun verran (noustu 70 kg tähän) jotka oli tähän läpipaskaan aika työn takana, vaikka tulisi pelkkänä läskinä. Olen 186 pitkä. No kuitenkin matkaa on tuohon aivan vitusti. Ehkä 30 olen jo isompi, mutta että tuoko kuosi. Sopiihan sitä unelmoida. Mitä kauemmin podailee, niin sitä enemmän putoaa maanpinnalle.

Niin siis vielä, että toi jätkä painaa mua varmaan 10kg enemmän ja rasvat puolet minun rasvoista. Voimantuottoa ei kannata edes verrata. :D

Tästä ketjusta opittua mm:
Mischa Janiecin on oltava natu, koska kisaa natukisoissa. Ihan realistinen kunto muutaman vuoden treeneillä. Onhan Usain Bolttikin natu, kun kuuluu myös doping-testauksen alaisuuteen eikä ole antanut positiivisia näytteitä. Miksi kukaan valehtelisi?

Lazar Angelov ja Greg Plitt on ympäri vuoden kireenä ja maailman tunnetuimpia fitness-malleja. Silti helposti saavutettava natukondis eikä vaadi mitään 10 vuoden treenejä.

Klokovin kunto on todellakin realistinen natukunto. (Kenelle? Yhdelle miljardista?)

Yhteen suomen kaikkien aikojen kovimmista CBB fysiikoista pääsee helposti muutaman vuoden perusjumppailulla, ei vaadi ihmeitä.

Noita väsyneitä "natu joopajoo" itkuja tulee kyllä aina just niiltä laihaläskeiltä jotka ei oo ite saavuttanu ikinä minkäänlaista kuntoa, saati tule ikinä saavuttamaankaan. Kateellista itkua siis.

Ja tää ketjun idea on muutenkin vähän hämärä.. Eiköhän jokainen ite määritä eniten sitä että minkä kunnon kokee itselleen realistisena tavoitteena? Eihän täällä kukaan postaa omaa kuvaansa viereen että ei me oikein voida sanoa siihenkään mitään.
Sinänsä turha ketju että mulle ainakin se ihannefysiikka on yhtäläillä tavoitekunto.. En mä ainakaan siis ihaile yhtään sellaista fysiikkaa mitä en mieltäisi hyvännäköiseksi = tavoiteltavaksi.

Ei pitäisi noin vammasiin provoihin edes tarttua mut sori..

Onko noilla toisten kuntojen vähättelyllä sitten yhtään enempää arvoa? Kyllä se mun mielestä on silkkaa epäkunnioitusta toisten tekemää työtä kohtaan, jos väittää että esim. tuo Wileniuksen kisakunto on "perus muutaman vuoden treenillä".

Eihän mun postauksesta ollut "natu joopajoo" itkua kun toi eka kohta, lopuissa kritisoin vain sitä kuinka muiden kuntoa vähätellään siihen tyyliin, että kuka vaan parin vuoden perusjumppailulla pystyisi muka vastaavan saavuttamaan. Sä vaan tulkitsit mun viestiä miten sattuu, kun olit vissiin jo etukäteen päättänyt että se on joku feikkinatuavautuminen vaikka viestihän oli just päinvastainen: avauduin siitä kuinka noita kuntoja vähätellään.

no natuna tässä pumpattu vähän enemmän tosissaan jonkin aikaa, painoa satkun verran (noustu 70 kg tähän) jotka oli tähän läpipaskaan aika työn takana, vaikka tulisi pelkkänä läskinä. Olen 186 pitkä. No kuitenkin matkaa on tuohon aivan vitusti. Ehkä 30 olen jo isompi, mutta että tuoko kuosi. Sopiihan sitä unelmoida. Mitä kauemmin podailee, niin sitä enemmän putoaa maanpinnalle.

Niin siis vielä, että toi jätkä painaa mua varmaan 10kg enemmän ja rasvat puolet minun rasvoista. Voimantuottoa ei kannata edes verrata. :D

Aivan aivan! Kiitos tarkennuksesta. Nyt kun itsekin katson tuota kuvaa vähän tarkemmin myös pään osalta, niin tajuan että tuo jätkähän on ihan helevetin iso. Pää näyttää niin pieneltä että siitä saa hahmotusta miten isosta järkäleestä on kyse. Jos Klokov painaa sen 110 kg ja on kuitenkin kireämmässä kunnossa jonkin verran niin onhan tuohon 90 kiloselta vielä matkaa.. :D

Tuo Jason Stathamin fysiikka on aika makea. Sellainen sopiva omaan makuuni, on kokoa ja jäntevyyttä.

jason-statham-workout-and-diet-2.webp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:D Ei mut oikeesti, mis kunnossa immeiset on jos toi on mahottoman kova kunto jotai ei saavutettavissa ilman roinaa? :face: Se siitä offtopicista

Paljon huonommassa kuin herra Wilenius. Tiedät varmaan? Voittanut mm. suomen cbb overallin. Semmonen titteli ja kunto mihin susta ei todennäkösesti olis roinallakaan...
Nyt vähän valoja tauluun, huonoa huumoria.

Pitäs kyllä joku yleisöäänestys täällä, millä vois antaa banaania helpolla tommosille aaseille :rolleyes:

Ei siitä jätkästä tunnu tietävän :D Jotenkin yhdistin ton jutun tason ja nimimerkin tähän:
markoheader.jpg

Mutta se offtopicista, jatketaan asiaa.

Paljon huonommassa kuin herra Wilenius. Tiedät varmaan? Voittanut mm. suomen cbb overallin. Semmonen titteli ja kunto mihin susta ei todennäkösesti olis roinallakaan...
Nyt vähän valoja tauluun, huonoa huumoria.

Pitäs kyllä joku yleisöäänestys täällä, millä vois antaa banaania helpolla tommosille aaseille :rolleyes:

Wileniuksen CBB-kunto ei ollut lihasmassan suhteen mitenkään mahdoton. Sen sijaan kaverin symmetria, kireys yleisesti kehon malli on mahdoton yhtälö jos luoja ei niitä ole antanut eli genetiikka ei ole samaa luokkaa.

Eiköhän tuossa ole se oma tavoite :D

suprm_zpsfe037f4a.jpg

tollanen jason stathamin ylläoleva kunto tavoitteena vuoden 2014 loppuun mennessä.

offtopik miten siinä vastiksen penkkihaasteessa kävi vai saako siitä puhua?:wtf:

John Morrison(vai mikä lie oikea nimi) on ollut ihanteeni salillakäynnin alkamisesta asti. Oma kroppani on aika saman mallinen, eikä koon puolesta todellakaan mikään mahdottomuus ole saavuttaa. Rasvat pitäisi vetää tässä joskus tarpeeksi alas, että näkisi onko minulla mahdollisuutta yhtä jumalaiseen mahaan :).
wwe-superstar-john-morrison-13.webp
Kummasti tuo äijä näyttää joka kerta pienemmältä kun sen kuvia katsoo :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom