RAW-penkki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Paljonkos muilla on raw-penkin ero ilman pysäytystä ja pysäytyksellä?? Ite aattelin mennä kokeilemaan raw-penkkikisoihin mut kylläpä se tulos tippu ku kokeilin pysäytyksellä :( mulla ero 20kg...jos joku vois antaa vinkkejä siihen et miten sitä vois treenata niin oisin kiitollinen..tietty rinnaltalähöstähän se on kiinni tai niin ainaki olettaisin ellen oo ihan :david:

Mulla on ollut kympin luokkaa,mutta nyt kun rinnaltalähtö on paras osa-alue tossa penkissä.Veikkaisin,että nyt ero ei ole,kun 5kg.

Riippuu paljon tekniikasta paljonko se ero myös on. Liikaa ei treeneissä kannata kokeilla pysäytyksillä. Itse sain aika pahaan kuntoon olkapääni.

Ei ole eroa. Tosin kun viime keväänä kävin RAW-kisoissa, tiesin etukäteen treenata pysäytystä. Mutta en ole koskaan saanut nousemaan enempääkään, mitä noissa kisoissa nostin pysäytyksellä.

Originally posted by Raven
Liikaa ei treeneissä kannata kokeilla pysäytyksillä.

:offtopic: Sheikon oppilaat ottavat sarjan ensimmäisen toiston pysäytyksellä ja loput sitten ilman.

Originally posted by Mike
Negatiivinen vaihe on tärkeä kun treenaa raw kisoihn. Rauhassa alas, kontrolli ennnenkaikkea. Itse otin treeneissä paljon sarjoja missä viimeinen oli merkistä.

Koko sarja merkistä vai viimeiset toistot?

Merkillä sarjat ärsyynnytti meikäläisen olkapään, mutta silloin tekniikka oli kyllä muutenkin aika huono vielä ja liiaksi meni rasitus olkapäille.

Originally posted by Baarikello
:offtopic: Sheikon oppilaat ottavat sarjan ensimmäinen toiston pysäytyksellä ja loput sitten ilman.

Mutta onko se sitten liikaa? Tarkoitin lähinnä joka treenissä kaikki toistot.

Edit: Ja lisäksi. Sheikon ohjelmat eivät ole kauhean raskaita, ei vedetä loppuun asti, kyllä silloin pystyykin ottamaan helposti ekan toiston pysäytyksellä. Jos taas Sheikon onhjelmat vedettäis kaikki pysäytyksellä läpi...

Originally posted by Raven
Mutta onko se sitten liikaa? Tarkoitin lähinnä joka treenissä kaikki toistot.

Laitoin tuon offtopicin tuohon eteen juuri siksi, että tämän Sheiko-jutun oli tarkoitus olla tällainen irrallinen yksityiskohta, ei kannanotto mihinkään.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom