Ravintosisällön tulkinta? Apuva!

Elikkäs tulin tänne nyt kysymään viisaammilta apua kun en itse ymmärrä. Laskin diet32-tietokoneohjelman avulla ruokapäiväkirjani sisällön ravintoaineina, enkä osaa tulkita sitä. Esim. ravintosisällössä lukee hiilihydraatit ja hiilihydraatit erotuksena, ja näiden määrät eivät täsmää. ravintosisällössä on myös hiilihydraattien kokonaismäärä ja kuidut, tärkkelykset, sokerit eroteltuna, mutta näidenkään määrät ei täsmää. täs on pakko olla joku jippo, sillä en usko et ohjelma latelee iha mitä sattuu. oisin TOSI kiitollinen jos joku viittis avittaa! =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hiilihydraatit tarkoittaa hiilihydraatteja jotka imeytyvät.
hiilihydraatit erotuksena sisältää myös kuidut ym. jotka eivät imeydy. Luku saadaan kun vähennetään kokonaispainosta proteiinit ja hiilarit. Eli se erotus ei ole tärkeä, varsinaiset imeytyvät hiilarit on.

Kysymys

En löytänyt ihan sopivaa valmista aihetta kysymykselle.
Sain tuolta jostain laskurista mun tämän päivän syömisistä tulokseksi: 1336 kcal, imeytyviä hiilihydraatteja 236 grammaa , rasvaa 11 grammaa ja proteiinia 64,5 grammaa.
Jotain vielä tänään ajattelin syödä (hedelmiä, ruisleipää) mutta miltä nuo määrät kuulostavat ja mitä niistä voisi muuttaa?

En löytänyt ihan sopivaa valmista aihetta kysymykselle.
Sain tuolta jostain laskurista mun tämän päivän syömisistä tulokseksi: 1336 kcal, imeytyviä hiilihydraatteja 236 grammaa , rasvaa 11 grammaa ja proteiinia 64,5 grammaa.
Jotain vielä tänään ajattelin syödä (hedelmiä, ruisleipää) mutta miltä nuo määrät kuulostavat ja mitä niistä voisi muuttaa?

unohda hedelmät ja ruisleivät tossa vaiheessa. reilusti lisää rasvaa ja varsinkin proteinia. vedä vaikka kalaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom