ravintolalaiva Wäiski / kannattaa lukea, hauskaa!

reino sanoi:
Hupaisa juttu tosiaan. :thumbs: Ja samalla vähän surullinen.

Niin. En mä tiedä oliko niistä tehty mitään, jos toimittaja vaan lainaa suoraan haastateltavan puheita. Erittäin tyhjäpäisiltä kyllä vaikuttivat minunkin mielestäni. Mutta afrikkalaisissa miehissähän on se hyvä puoli, että niiden kanssa ei tarvitse yrittää olla fiksu, niin kuin suomalaisten kanssa. :D
Kyllä toimittaja voi aika paljon vaikuttaa jutun sävyyn/näkökulmaan vaikka haastateltavat olis sanonu mitä.
reino sanoi:
Miksi tuo juttu olisi pitänyt jättää kirjoittamatta? Hauska juttu ja totta joka sana.

Kauneus- ja seksikkyyskäsityksissä tuntuu tosiaan olevan jonkun verran eroja eri rot... ööö ihmisryhmien välillä. Omaan makuun sellainen big mama -laardiperse ei uppoa millään, vaikka olisi nuori ja kauniskasvoinenkin. Mutta jos neekerille toimii niin mikäs siinä. Ja Afrikan pojillahan on tunnetusti asianmukaiset työkalut, joilla tuollaiseen hehtaariperseeseen kelpaa uppoutua! :)
:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
Hmm. Aika mielenkiintoinen kirjoitus. Antoi mielestäni hieman halvan ja ehkä jokseenkin kevytkenkäisen kuvan jutun naisista. Olen ehkä hieman yllättynyt että Annassa tälläinen on julkaistu.

Tai ehkä tulkitsen vain väärin...
Jäi jotenkin sellanen kuva, ettei kaikki nää metsää puilta, pohtii vaan minkälainen kuva annetaan naisista? :rolleyes: No minkälainen kuva pitäis antaa, tuo toimintahan on rinnastettavissa ihmisalakuljetukseen, lopputulos on aivan sama, ainoana erona on maksutapa. :rolleyes:

luontohan on järjestänyt asian niin, että mitä kauempaa ja eksoottisempi toinen on, sitä kiinnostavampi. tällä vältetään tehokkaasti sisäsiittoisuus.
miettikääs miten kivaa meillä olisi afrikassa...ja pojat vois olla karvan verran kateellisia...ei siinä sen kummempaa.
mun mielestä on ihan ok, että joudutaan vähän kilpailemaankin. tekeepähän onnistumisesta nautittavampaa.

rahkanaama sanoi:
Jäi jotenkin sellanen kuva, ettei kaikki nää metsää puilta, pohtii vaan minkälainen kuva annetaan naisista? :rolleyes: No minkälainen kuva pitäis antaa, tuo toimintahan on rinnastettavissa ihmisalakuljetukseen, lopputulos on aivan sama, ainoana erona on maksutapa. :rolleyes:

Mä en ajatellut sitä ihmissalakuljetuksena enkä ajattele vieläkään, vaikkakin se jossain muotoa sellaista olisi.

Itse kelaan niin että näitä naisia ei suomalaiset miehet kiinnosta [eikä suomalaisia miehiä kiinnosta nämä naiset] niin hehän toimivat ihan 'puhtaalla omatunnolla', saavat juuri sitä mitä haluavatkin eli ulkomaalaisen miehen sänkyynsä ja kumppanikseen. Se mikä motiivi näillä miehillä on ryhtyä suhteeseen on taas eri asia, ja eihän se näiden naisten syy ole. He haluavat kumpikin jotain ja saavat sen. Reilu peli.

Siis huhhuh mikä juttu! Tekstin perusteella voisi kuvitella kyseisten naisten olevan todella vialla päästään :lol2:

MissEvilEve sanoi:
Mä en ajatellut sitä ihmissalakuljetuksena enkä ajattele vieläkään, vaikkakin se jossain muotoa sellaista olisi.

Itse kelaan niin että näitä naisia ei suomalaiset miehet kiinnosta [eikä suomalaisia miehiä kiinnosta nämä naiset] niin hehän toimivat ihan 'puhtaalla omatunnolla', saavat juuri sitä mitä haluavatkin eli ulkomaalaisen miehen sänkyynsä ja kumppanikseen. Se mikä motiivi näillä miehillä on ryhtyä suhteeseen on taas eri asia, ja eihän se näiden naisten syy ole. He haluavat kumpikin jotain ja saavat sen. Reilu peli.
Tämä on niin kaksinaamaista hommaa naisilta. Kovaan ääneen ollaan kriminalisoimassa/vastustamassa seksipalveluiden ostoa ja samaan aikaan huseeraataan lompsa levällään wäiskeissä, kuin oltaisiin jotain perkeleen hyvän tekiötä. Puhumattakaan, tuon ilmiön yhteiskunnallisista haittavaikutuksista (laittomat maahantuliat).

Että niin reilua peliä. :D

Vaikka nuo miehet jo ovat suomessa, se ei kuitenkaan tarkoita että niillä olisi oikeutta olla, kyllä se on lähtölaskenta alkanut ja ainoa toivo maahanjäämisellä on avioliitto suomalaisen kanssa. :rolleyes:

niklas86 sanoi:
No voihan vittu.. On se suomalainen mies aika aliarvostettu näköjään.
No mitä, olisko sulla ollu käyttöö esim. Anitalle, 64 v.? :D

EDIT: Ai pahus, nythän mä vasta hokasin! Totta kai, toi 86 on sun ikä! :thumbs:

Tämähän pitää nähdä siten, että nämä urheat naiset taistelevat syrjäytymistä vastaan kahdella rintamalla, ehkäisten maahanmuuttajien syrjäytymistä ja omaa syrjäytymistään seksimarkkinoilla. :rock:

pevelius sanoi:
luontohan on järjestänyt asian niin, että mitä kauempaa ja eksoottisempi toinen on, sitä kiinnostavampi. tällä vältetään tehokkaasti sisäsiittoisuus.
miettikääs miten kivaa meillä olisi afrikassa...ja pojat vois olla karvan verran kateellisia...ei siinä sen kummempaa.
mun mielestä on ihan ok, että joudutaan vähän kilpailemaankin. tekeepähän onnistumisesta nautittavampaa.

:offtopic: Enpä usko että tummat-pojat olis kateellisia... sama asia niillä naisillakin on siellä afrikassakin mielessä...

Vähän kyllä ihmetyttää toiminta, 3-kertaa ollu jo naimisissa ulkomaalaisen kanssa... ei toimi. miksei kokeilisi ihan vaan sitä perus Virtasta omasta kaupungistaan..

Mr.Referee sanoi:
:offtopic: Enpä usko että tummat-pojat olis kateellisia... sama asia niillä naisillakin on siellä afrikassakin mielessä...
Kylla ne olis. Afrikassa valkoiset/eurooppalaiset miehet on todella haluttuja.
Suuri osa (afrikassa asuvista) afrikkalaisista naisista on sita mielta etta valkoinen mies voittaa afrikkalaisen 10-0.

Cassyput sanoi:
Kaveri oli aikanaan Namipiassa rauhanturvaajana. Lomalle tietysti krugerrandien luvattuun maahan. Siellä sai kuulemma nuorta Colored-luokituksen muijaa aivan ilmaiseksi mielin määrin, koska apartheidin aikaan valkoisen miehen nussiminen oli vähän niinku statusjuttu. Tarina ei kerro, että mitä mieltä Etelä-Afrikan valkoiset oli suomipoikain harjoittamasta rotuennakkoluulottomasta kopuloinnista.

Wäiski oli aikoinaan tosi hyvä alkuillan biletysmesta (se oli siinä Ravintola Merimakasiinin vieressä) ja asiakaskunta koostui lähinnä ihan suomalaisista. On ihan ikävä sitä paikkaa. Ja Hesperian Siperia -klubia.

Cassyput sanoi:
Suuri osa (afrikassa asuvista) afrikkalaisista naisista on sita mielta etta valkoinen mies voittaa afrikkalaisen 10-0.

Et oikein ymmärtäny mun hjuumori pointtia... kuulemma koko ratkaisee :hyper:

rahkanaama sanoi:
Vaikka nuo miehet jo ovat suomessa, se ei kuitenkaan tarkoita että niillä olisi oikeutta olla, kyllä se on lähtölaskenta alkanut ja ainoa toivo maahanjäämisellä on avioliitto suomalaisen kanssa. :rolleyes:

Nimenomaan, jos on seurannut yhtään uutisia, niin 70% turvapaikanhakijoistamme on jo käännytetty vähintään yhdestä EU-maasta. Suomellahan on yksi EU:n löyhimmistä pakolaispolitiikoista. Voisipa melkein sanoa, että moraalitonta ja Suomen edun vastaista toimintaa kyseisiltä naisilta.

reino sanoi:
No mitä, olisko sulla ollu käyttöö esim. Anitalle, 64 v.? :D

EDIT: Ai pahus, nythän mä vasta hokasin! Totta kai, toi 86 on sun ikä! :thumbs:

Tajushan se sen, way to go Sherlock! :hyper:

Niin siis mun ymmärtääkseni tossa artikkelissa puhuttiin myös "nuorista timmeistä blondeista". Toisaalta enpä mä sanonutkaan, että pitäis valita mut, sanoin vaan, että ollaan me valkoset pojat aliarvostettuja.

:)

Edit: niin ainakin jostain "nuoremmista" puhuttiin, enpä nyt jaksa uudestaan lukea

niklas86 sanoi:
Tajushan se sen, way to go Sherlock! :hyper:

Niin siis mun ymmärtääkseni tossa artikkelissa puhuttiin myös "nuorista timmeistä blondeista". Toisaalta enpä mä sanonutkaan, että pitäis valita mut, sanoin vaan, että ollaan me valkoset pojat aliarvostettuja.

:)

Edit: niin ainakin jostain "nuoremmista" puhuttiin, enpä nyt jaksa uudestaan lukea

Pitäähän meidän valkoisten ollakin aliarvostettuja, valkoinen on ollut aina valloittajakansa ja heikompien hyväksikäyttäjä, näin ollen se koskee aina kaikkia valkoisia. Mutta katsopa nykyään 100m finaalin juoksijoita tai raskaansarjan huippunyrkkeilijöitä, aivan, suurin osa mustia. Ettei mene rasismiksi, niin ei viitsi kertoa missä valkoiset ovat hyviä.

niklas86 sanoi:
Ei me oikeesti olla. Siis aliarvostettuja. Ei pidä hämääntyä siitä, että artikkelissa mainituilla nuorilla timmeillä blondeilla on huono musiikkimaku. Mmm... nuori timmi blondi..mmm... :kuola: Siitä huolimatta maailma on ihana paikka ja kaikille riittää piparia. Paitsi Kiinassa. Siellä tytöt tapetaan jo ennen kuin ne ehtii syntyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom