Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä lisäkysymys noitten ruoka-aineiden kirjaamiseen. Nyt kun koulut alkaa niin miten olisi mahdollista saada selville kouluannoksen kalorimäärä tai prot, rasv, hh suhde?
Ei todellakaan tarvitse pitää taukoa.Vedän palautusjuomaa 4-5 kertaa viikossa (aina treenien jälkeen). Palautusjuomani sisältää 5,0 g kreatiiina per 100g. Tulisiko minun pitää välillä taukoa palautusjuoman juomisesta, koska se sisältää kreatiinia? Vai voinko jatkaa palautusjuoman kittaamista?

Mulla on sellainen mututunne, että jos nostaa 2 kg/kk, niin lihasta tulee vain vähän enemmän kuin 1kg/kk vauhdilla, mutta suurin osa ylimääräisestä painosta on läskiä. Olenko täysin kujalla?
Mut ota millon parhaaksi näet, en oikeesti usko et sillä on mitään merkitystä.Jos olet huolissasi tollasesta niin ehkä otat sitten muulloin kun illalla?
ZMA on parasta ottaa juuri illalla ennen nukkumista, näin ne isot pojat kertoo. Voihan sen iltapalan protskut ottaa jostain muusta kuin rahkasta, jolloin ei tarvitse miettiä sitä kalsiumia edes.
Näen silti koko asian vähän turhana hifistelynä. Aika moni potari taitaa vedellä noita maitotuotteita reilusti pitkin päivää ja iltaa myöden ja siellä seassa ne zma:t imeytyy sen minkä imeytyy. Mut hei, voin olla täysin väärässäkin. ;)Kertokaapa mulle että miksi tyypit läträä öljyn kanssa, eikä esim syö pähkinöitä sen edestä?
Pähkinöissä kuitenkin on kuituja ja vitamiineja ja muuta heinää, silti tyypit vetää jotain "rypsiöljyä illalla kaloreiksi" ennemmin kui syö jotain fiksua pähkinää saman verran. POR QUE?!
Pähkinät on ihan VITUN kalliita verrattuna johonkin rypsäriin. Jos et siis osta vaan jotain maapähkinöitä.

Ei muuta syytä?![]()