Paljonko kuitua tulisi saada päivittäin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Lepopäivinäkin suositellaan pitämään kalorisaanti plussan puolella. Lepopäivä on myös sitä aikaa, kun lihasten mikrovauriota korjataan ja harjoittelusta palaudutaan joten on tärkeää että elimistö saa tänäkin aikana riittävästi ravinteita.eli pitääkö lepopäivänäkin syödä sitten plussalla? Ja onko joku +200kcal liian vähän kasvatusmielessä? Kun kalorilaskuri ainakin väittää, että peruskulutukseni olisi vain vähän yli 2000kcal ja sitten treenipäivinäkin (joita on kaikkiaan 5) vain 2600... Ovatko nuo vähän alhaisia kun olen sentään 187cm/60kg ja nyt pitäisi sitä puhdasta lihasmassaa saatua kerättyä tähän luiden päälle?

Varmaankin kuidun määrä aika yksilöllistä, mutta kuulostaa aika uskomattomalta, että jonkun (ruoansulatus)elimistö pelaisi ilman kuituja; itsellä ainakin on pakki sekaisin heti jos ei saa tarpeeksi kuitua. Mutta mikäs Messias minä tässä asiassa olen...Ei yhtään tarvita, ja on aivan omasta itsestä kyse, paljonko haluaa. Itse pärjään loistavasti ilman kuituja, vatsa pelaa hyvin. Jotkut saattavat tarvita. Koeta itse katsoa taso, jossa tuntuu hyvältä.
Minkälainen ruoka nostaa testosteroni arvoja? Tietääkseen proteiini ja sinkki pitää testotasoja ylhäällä ja B-vitamiini nopeuttaa estrogeenin poistumista? Oliko se nyt noin? Miten sitte muut ravintotekijät? Mitkä auttaa nostaa testo. arvoja?
Kumpis näistä nyt sytyttää paremmin? Apteekin kofeiinituotteita molemmat.
1. Kofeiini tabletti, 1 pilleri: kofeiini 100mg.
2. CTRL PLUS ENERGY PURUTABL, 1 pilleri: tauriini 500mg, guaranauute 37,5mg, kofeiini 32mg, glukoosi 500mg, c-vitamiini 100mg
Noista aineiden tehokkuuksista ei mitää käryä. Nyt tulee nautittua 2 kofeiinitablettia ennen treeniä ja toimii ihan ok. Kuinka monta nappia tuota jälkimmäistä tuotetta on turvallista vedellä ja paljonko noista muista aineista on hyötyä kofeiiniin verrattuna?