Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Mikäs olisi hyvää ja ravitsevaa "kuivamuonaa" ennen BJJ treenejä. Harjoituksiin menen suoraan töistä, ja työpaikalla ei ole jääkaappia joten esim. maitorahkaa ei oikeen aamusta asti viitsi lämpimässä pidellä :(

No vaikka muutama voileipä kinkulla, juustolla ja kananmunalla. Tähän lisäksi vaikka joku hedelmä jos siltä tuntuu.
Ei se rahka ole ainoa ruoka maailmassa.

Niin säilyyköhän joku leipä syötävänä sen 10h jos työpöydällä jäkittää? Puoli 11 syön lounaan ja treenit on kuuden aikaan. Tonnikala ei oikeen uppoa, ja prodepatukka ei nälkää vie. On tämä elämä vaikeata.

Niin säilyyköhän joku leipä syötävänä sen 10h jos työpöydällä jäkittää? Puoli 11 syön lounaan ja treenit on kuuden aikaan. Tonnikala ei oikeen uppoa, ja prodepatukka ei nälkää vie. On tämä elämä vaikeata.

Pistä kylmäkalleja tai jäädytetty vesipullo samaan kassiin eväiden kanssa niin pysyy kylmänä. Ei tarvitse olla edes mikään kylmälaukku. Itse olen saanut pidettyä eväät jääkylminä kuumassa autossa yli 6 tuntia neljällä kylmäkallella.

Varmana täältä tämä jo löytyy, vaan ei meikäläisen hakusana varastolla löytynyt.

Paljonko painaa tuollainen pussinsulkija mitallinen (onko se nyt 0.5dl tjsp) perus heraprotskua? Ei oo vaakaa nyt lähettyvillä nii ei voinu mitata.

Pitää pistää nämä testiin. Kiitoksia. Katsotaan jos tuon kaurahiutalesekoituksen voisi vielä vääntää maustamattomalla protskulla, niin että heittää jostain muusta maun siihen (esim. marjakeitto, tms.).

Kovasti väittää purkki että on oliiviöljyssä, tosin en tiedä onko se sitten yhtään parempi vaihtoehto. Voi myös olla että ei ole parasta laatua. Helkkarin hyvää tuo kyllä on.

Jos on oliiviöljyssä, niin on toki ok, jopa erittäin terveellistäkin. Itse en ole oliiviöljyyn säilöttyä tonnaria ikinä edes nähnytkään, kaikki on aina ollut sitä, jopa maatalouskoneiden polttoaineeksi kelpaamatonta, jäteöljyä.

Paljonko normaalissa maitopurkissa on proteiinia, siis sellanen 1l purkki normaalia sinistä maitoo? Oon kuullu kolmelta eri henkilöltä eri vastauksen ja nyt haluaisin kuulla joltain "varmistavan" vastauksen.

Niin pian treenin jälkeen kuin mahdollista.
Mikä tämän totuus on, jotkin nauraa sille että näkee pukkarissa jonkun vetävän palkkaria tyyliin samaan aikaan kun kävelee suihkuun. Itse kuulun tähän ryhmään, eli palkkaria sisään 5 min viimeisen sarjan jälkeen.

Palkkari jääkaappiin seisomaan ennen treeniä ja treenin jälkeen palkkari mukaan kun menee jumittamaan saunaan. Ei kai siitä sen vaikeempaa kannata tehdä.

Kyllähän se niin menee. Jos palkkari ei ole alle 5 minuutissa viimeisestä sarjasta vedetty turpaan niin on sama oisko reenannu ollenkaan. :whip:
Näin on. "Palkkari jäi, eih! Pitää huomenna vetää sama reeni uusiks. Perkele."

Mut joo, monia on mielipiteitä. Mietin itse että miksi sitä ei voisi heti juoda? Itse olen todennut sen vaan niin, että hyvin kerkiää lämpö laskee siinä samalla, ettei mene hetimmiten suihkuun ja hikoilu jatkuu vielä sen jälkeenkin.

Treenin jälkeenhän se "anabolinen ikkuna" on auki hetken (ainakin paljon tehokkaammin), niin mitä aiemmin, sitä parempi luonnollisesti.. Tän takia ite otan aika satsin proteiinia ennen treeniäkin..

Back
Ylös Bottom