Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni missään kasviperäisessä ravinnossa ei ole tauriiniaTiedän että makaranonista saatava proteiini ei ole täydellistä. Mitä siitä "puuttuu"?
Muistaakseni kananmunan proteiini on verrattavissa kaikkiin lihoihin, eikä suurta eroa ole myöskään maitotuotteisiin (mutu).Miten kananmunan valkuaisesta saatava proteiini imeytyy suhteessa muihin proteiineihin/ aika ? Esim maidosta tai sitten vaikka tonnikalasta saatava prode.
Nyt puhuttiinkin ihanteellisesta ajasta. Käytännössä ei liene mitään merkitystä ottaako palkkarin 5min vai 20min treenin jälkeen.Mikä tämän totuus on, jotkin nauraa sille että näkee pukkarissa jonkun vetävän palkkaria tyyliin samaan aikaan kun kävelee suihkuun. Itse kuulun tähän ryhmään, eli palkkaria sisään 5 min viimeisen sarjan jälkeen.
Mut siis, mitä eroa on siinä, että vetää purkin rahkaa ja kylkeen pari banskua, kun että vetää palkkarin? Ku eikös niistäkin prodea ja hilareita saa?
Palkkarissa hiilarit ja protskut imeytyvät hieman nopeammin = palautumisprosessi alkaa nopeammin. Käytännössä tällä ei taas mitään elämää suurempaa merkitystä ole, joten voit kyllä ihan hyvin vetää palautusjuoman sijaan tuon banaani-rahka -kombon.

Juu, katsoin ton, mutta toi on aika kovan hintasta kyllä :S Oisko mitään pikkusen halvempaa tarjolla?Ufs storen Whey2 ainaki täysin laktoositon. Itellä laktoosi-intoleranssi ja ei tuu yhtään kaasuja tuosta
-
e. Makuja löytyy. Minttusuklaa on imho paras
Juu, katsoin ton, mutta toi on aika kovan hintasta kyllä :S Oisko mitään pikkusen halvempaa tarjolla?
.Mikä olisi paras protskujauhe, joka ei aiheuta kaasua vatsaan? Mulla käytössä nyt hera80, josta saan hirveät ilmavaivat! Mieluiten valmiiksi maustettu olisi hyvä.
En kyl tajuu mikä mulla tossa herassa aiheuttaa nää ilmavaivat, koska ei mulla pitäs mitään laktoosi-intorelanssia olla :o Mutta oon lukenu et muillaki on tosta herasta tullut ilmavaivoja. Mietin vaan, että tuleeko mulla sit jokasesta proteiinijauheesta ilmavaivoja?Mikä olisi paras protskujauhe, joka ei aiheuta kaasua vatsaan? Mulla käytössä nyt hera80, josta saan hirveät ilmavaivat! Mieluiten valmiiksi maustettu olisi hyvä.