Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka voin laskea / arvioida peruskulutukseni? 18-vuotias 181cm ja 95kg mies, enemmän fläsää kuin lihasta.

Elikkä aattelin kysästä et onko teillä tietoo proteiinijuoman haitoista. Minulla on yksi kaveri joka reenas suht kovaa ja vetäs proteiinijuomaa päivittäin pari kertaa. Kun hän lopetti reenamisen kaheks kuukaudeks paino tippu 90->75 vaikka söi ihan saman verran ku ennenkii. Onko kenellekkää muulle käynyt tolleen?
Kiitos vastauksista jo etukätee. ;)
Nyt täytyy kyllä sano, että en usko. Jos parissa kuukaudessa putoaa paino 15 kiloa niin silloin ollaan aika paljonkin miinuksilla. Ja sitte vielä niin, että kun vähentää energian kulutusta (olettaen, että hän ei siis alkanut himolenkkeilijäksi?) ja syö saman verran niin painon pitäisi NOUSTA.
Tietääkö kukaan sellaisia lisäravinteita, jotka auttaisivat kivuliaisiin pumppeihin? Mulla menee nykyään takareidet sellaseen pumppiin että tekis mieli huutaa ja on pakko maata joku vartti salin lattialla ku käy niin kipeetä..

Jos kaveri on vetäny proteiini drinksun (onko pelkkä protsku vai maltot messis???) 3-4x päiväs nii nopsaan siinä 1000kcal tulee. Jukelle tiedoksi että kaverisi on laihtunut koska on syönyt vähemmän (joko proteiinijuomia tai perus safkaa) tai sit liikkunut vähemmän. Ei se heraprotsku jauhe NIIIN ihmeellistä sentään ole :D
Mitä mieltä ootte ruokavaliostani dietillä?
Klo 07.00 - kaksi ruisleivän puolikasta (eli yksi kokonainen leipä), puuroa ja ehrmann
Klo 11.45 - kouluruoka :/
klo 15 tai klo 16.30 (riippuu miten pääsen koulusta mutta kuitenkin koulun jälkeeen) ruisleivän puolikas ja jugurtti
Sali->
salin jälkeen eli ~18.00 - ehrmann
18.00-19.00 kotona ruokaa ( riisi,kana jauheliha,makarooni) + raejuustoa
klo 21.00 - paistettu kananmuna tilkassa öljyä + raejuustoa hieman...
Tuollai siis olen syönyt nyt.. Reenaan 4 kertaa viikossa salilla ja kaksi kertaa 30min-1h lenkkejä.. Pitäisikö jugurtti vaihtaa rahkaan ja salin jälkeen vaan kunnon ruokaa si?

auttaako nää fat burner drinkit paljoa, esim. jos niitä vetää treenin tai lenkkeilyn yhteydessä/jälkeen? Mietin nimittäin tuota C4 fat burner drinkiä vetää reenien jälkee tai sitte aerobisella. Tavoitteena siis olisi saada vähän rasvaa palamaan.