Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, no Feint noita tais tuossa aikasemmi jo listata...brrr, mul ei kyl iha heti tulis mieleen heti aamupalaks vetästä jtn fisua (muutaku tuna), yak. Mut kertis hedelmät sul ei ole kiellettyjä ja EhrNami tökkii ni koitas sellasta comboa mihi laitat raejuustoa ja pilkot sekaan banaanin, sit esim. vehnäleseitä joukkoon et saat kuitua ja jos makua kaipaa ni heittää joukkoon pikkasen maustettua heraa (vaiks vanilja), omnomIte heitän tohon sekaan vielä teelusikallisen pellavasiemenöljyä. Jos ei banaanista välitä, tai siinä on sit liikaa taasen hiilareita,ni mehukeitot toimii tossa kans, sekä kevyt jogurtit. Tai sit yhdistelmä tonnikala-raejuusto. Plus maitorahkasta tehdyt smoothiet jne...Onhan noita. :D Ja tosiaan, aika vaikeetahan noita hiilareita on täysin minimoida, mut se on jo paljon ku jättää leivät, murot, puurot jne veke.

Voiko leivän päälle tarkoitetuilla leikkeleillä korvata aterian lihapuolta?
Mitä nyt olen ravintoarvoja katsellut niin ei pahalta näytä.
No why not, tulee vaa jokseenki kalliimmaks hommata prodet leikkeleistä ku ite lihasta...riippuu tietty leikkeleestä. Mut melko suolasiakin nuo monet on. Ja ehä sul ollu siihe loheenkaa varaa ni kui sää tollassii mietit? :D

Mä kiinnitin huomiota ettet ota treenin jälkeen palkkaria, syystä että? Suosittelisin sen käyttöön ottamista pikimmiten. Sitten, treenistä noin 1-1½ h kuluttua tulisi syödä päivän isoin ateria, jossa myös runsaasti hiilareita (riisi, pasta, peruna+pari ruisleipää). Eli vaihtaisin tuon lounaan ja päivällisen paikkaa ja laittaisin tuon välipalan johonki muuhun väliin. Näin siis jos treenaat aina klo 11. Ja tuohon "lounaaseen" sitten lisäisin esim. sen riisin, jonka tosiaan ottaisin iltapalalta kokonaan pois. Illasta proteiinia hitaasti imeytyvässä muodossa (maitorahka, raejuusto, kananmunat hyviä), vaik hedelmiä ja pala leipää jos tuntuu että jää vielä nälkä. Nämä nyt alkuun voisit tehdä, ja kannattaa jossain vaiheessa laskea mitä noista tulee kaloreita, varsinki jos tuppaa paino liian nopeaan nousemaanTsemiä massanhankintaan ja reeneihin muutenkin! :D
äkkiseltään laskettuna näyttäisi arvot tältä
kalorit 3236
prot. 238g
hiila. 468g
rasv. 44g
vai olisiko hyvä vaohtoehto vaihtaa tuo iltapala drinkki herasta night pro drinkkiin?

Onko terveellistä syödä tonnikalaa 4 päivänä viikossa. Eli syön siis tonnikalaa joka salitreeni päivä sen 1 purkin. Niin onko tonnikala tossa määrin terveydelle jotenkin haitallista, koska ainakin itse olen jostain lukenut, että purkki tonnikala sisältäisi paljon lyijyä? Onko tonnikalassa myös miten paljo elohopeeta?
kiitos vinkistä, taidanpa jostain hommata sauvasekottimen kuulostaa meinaa aikas hyvältä!
juotavat maitotuotteet menee muutenki kivemmin alas ku muut, raejuusto nyt on poikkeus mutta kyl seki alkaa pikkuhiljaa tökkimään